hamppu/riisi/herneproteiini - mistä tilata?

onko kenelläkään kokemuksia et mistä sais hyvää ja vielä suht edullisesti ja entäs tullikokemuksia?

oon jo pitkään halunnu vaihtaa ton soijan pois.

eli eläinperäiset mömmöt ei siis oo mulle vaihtoehto, siks kyselen.

Eihän herassa & kaseiinissa mitään pahaa ole, ne on tehty lehmän maidosta. Ja käsittääkseni heraa syntyy ylimäärin juuston valmistuksen yhteydessä, ennen vieläpä heitettiin pois. Nykyisin ymmärretään ottaa talteen sitten kasvattamaan muskle. Joten hera on myös luonnonsuojelijan valinta. Mutta ei nämä asiat mulle kuulu.

Paha btw sanoa että mistä saa tilata kun muiden kauppojen sivuja ei saa linkittää. Käytä googlea.

No ainakaa riisiproteiini ei ole koskaan hyvää, tilasit sen mistä vain :|

Riisiprodea on ainakin Wrangella. Mausta en niin tiijä, oon maustanut kaikki prodet aina kaakaolla. Tai on semmoinen etäinen muistikuva, et ois ehkä hieman kitkerähkö maku mut ei se suht laihankaan kaakaon (½dl kaaka, 1dl riisiprode, 4dl (täys)maito, 2 dl vettä) läpi miltään imo maistu. Appelsiinimehun kanssakin oon joskus hätätilassa vetänyt ja hyvin on alas mennyt kun ei maistele.

Mut ei se siis mitään hyvää ole, jos ei imo pahaakaan.

Lapo: käyhän vaikka eläinoikeusfoorumilla ottamassa selvää siitä, mitä motiiveita voi olla maidontuotannon boikotoimisessa.

Riisiä saa tosiaan tilattua Helsingistä Wrangesta, ja kyllä riisikin menee hyvinkin tuoremehujen seassa tai kaakaon kans. Herneprodea saa kaiketi tilaamalla Briteistä 25kg säkeissä, mutta siitä en enempää tiedä.

Hampun siemenet

En tiiä puhtaasta hamppu prodesta, mut hampun siemenet on oikeen maukkaita ja niissä on +- 30% prodee. Kannattaa testata.

En tiiä puhtaasta hamppu prodesta, mut hampun siemenet on oikeen maukkaita ja niissä on +- 30% prodee. Kannattaa testata.

olen tietoinen lukuisista proteiinipitoisista vegaanisista tuotteista mut kiinnostas erityisesti vaan noi soijan vaihtoehdot.

briteistä varmaan pitäs sit joku kerta tilata. tai jos käy siellä ni tuo mukaan just jonku tollasen kymmenien kilojen annoksen :rock:

Lapo: käyhän vaikka eläinoikeusfoorumilla ottamassa selvää siitä, mitä motiiveita voi olla maidontuotannon boikotoimisessa.
Joo motiiveita on kaikenlaisia. Oli Pekka-Eric Auvisellakin motiivi. Siinähän boikotoivat. Enemmän maitoa mulle. Meillä on suorastaan win-win suhde. :kippis1: Loppu tästä aiheesta.

:offtopic:

Hamppuproteiinia on saatavilla netin mukaan suomessa, itse oon kaavaillu ostaa kun vihdoin alkaa loppua miun soijaproteiini. Merkki on Yaoh ja vissiin ainakin jostain punnitse ja säästä-kaupoista voi löytää. Tilatakin vissiin voi, ainakin netin yhdeltä suomalaiselta (mielenkiintoista sinänsä) - lävärisivulta. Kuukkelilla löytyy :) Hamppu on hyvvää eväästä.

Back
Ylös Bottom