Halvin mahdollinen millä painoa lisää..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja IXS
  • Aloitettu Aloitettu
en ole ikinä ymmärtänyt, miten joku ei saa painoaan nousuun. lihasmassan kasvatus on asia erikseen mutta jos ihan puhtaasti halutaan painoa lisää niin luulis tuohon kykenevän kuka vaan ilman keskustelupalstojen "asiantuntijoiden" ohjeita.

peruna maksaa semmoset 75cnt/kilo, kysyttävää?

ja jos ei halua syödä älyttömän paljoa niin yhdessä suklaapatukassa on enemmän energiaa kuin paketillisessa näkkileipää. puolitusinaa marsseja, snickerssejä, twixejä, daimeja vai mitä ne oli naamariin päivässä niin on se kumma jos ei muutamassa viikossa ole ruho kasvanu. kaupan päälle saa tietenki sydän- ja verisuonitaudit ja pelastusrenkaan sekä surkean yleiskunnon mutta tavotehan oli lisätä painoa.

Esim. Minä en voi syödä makeisia tai roskaruokaa. Lääkäri varoitteli perunankin nostavan verensokeria liian nopeasti. Hitailla hiilareilla mennää ja runsailla rasvoilla. Kaloria ei vaan kerry tarpeeksi. Ylen syöminen aiheuttaa kuumeisen olon ja vie pahimmillaan yö unet. Enkä ole ainut. 10kg läskiä lämmittäisi kummasti. Ei vaan tahdo kertyä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Esim. Minä en voi syödä makeisia tai roskaruokaa. Lääkäri varoitteli perunankin nostavan verensokeria liian nopeasti. Hitailla hiilareilla mennää ja runsailla rasvoilla. Kaloria ei vaan kerry tarpeeksi. Ylen syöminen aiheuttaa kuumeisen olon ja vie pahimmillaan yö unet. Enkä ole ainut. 10kg läskiä lämmittäisi kummasti. Ei vaan tahdo kertyä

eli lääkärin määräyksestä et saa syödä mitään epäterveellistä ja terveellistäkin rajoitetusti? tämä ylensyömisen aiheuttama huono olo tunnetaan myös ähkynä, ja se vie yhtälailla kaikilta muiltakin yöunet. siihenhän ei pyritä, vaan pyritään syömään pitkin päivää pienempiä annoksia.

mieti että mitä voit syödä normaaleiden ruokailujen välissä, ilman ylensyöntiä. jos ei elimistö sulata suklaata niin nakerra vaikka myslipatukoita. ja jos ei keho siedä perunaakaan niin kittaa sitten vaikka se puoli litraa öljyä päivässä.

Käy kyllä oikeasti työstä se itse syöminen, jos on raskaassa fyysisessä työssä ja liikkuu muutenkin paljon. Kolmeen tonniin pääsee aika tavallisellakin sapuskalla, niin ettei tarvi ylensyödä ähkyyn koko ajan. Oletko koittanu jakaa useaan otteeseen pitkin päivää? Näin yläastematikalla laskettuna sen 500kcal per ruoka kerrottuna kuudella ja siihen se pieni 500kcal extra päälle, niin pitäisi jotain tapahtua.

Päivä alkaa klo 6.00 raejuustopuurolla ja siitä eteen päin syön 2 tunnin välein aina klo 14.00 asti jonka jälkeen unet ja reeni. Palkkari sit ~18.00 ja illalla vielä yks ateria. Eli suu käy 7 kertaa päivässä. Jos noihin kaikkiin aterioihin (paitsi palkkari) lisäisi lusikallisen öljyä niin varmaan tulee kalorit täyteen.

Joku Gaineri olis ehkä paras keino saada lisäkaloreita lisäravinteesta. Se ei toki saa korvata ateriaa. Öljyä 1rkl lusikka joka aterian päälle, oliivia tai rypsiä. Jos ruokahalu on huono, niin sit apteeksita betolvexiä, sitä saa ilman reseptiä. Kaikki tuttuni jotka ovat kokeilleet, ovat sanoneet, että ruokahalu lisääntyy selvästi.

En tiedä serkkus ikää, mutta jos on kouluikäinen, niin sano et koulussa vetää HELVETIN paljon ruokaa

IXS: -Hmmm... Miksi sitä paskaa väkisten keräämään, tulee sitäkin vaikka maltilla mennään, muttei näytä ainoalta tulleelta. Ei se lihas siellä kasva sen nopeampaa onko niitä + kaloreita 500 vai 1500. Jälkimmäisellä muutamassa kuukaudessa saa varmasti massaa ja paljon, mutten usko kenenkään siitä saadusta massasta kovin ilakoivan.

"Monet on alottanu salin hiukan eri kunnos. Tässä tapauksessa painetaan 68 ja ollaan 186 pitkä. Hmm.. itse ainakin lähtisin tohon muutaman kilon ottamaan, vaikka paskaa olisi. Ei se lihas nimittäin kehity millään helvetilläkään missään järki ajassa, jos kaverilta näkyy etu puolelta selkäranka;D"

Ja itse aloituspostiin...
Reilusti vain normaalia kotiruokaa naamaan, mahdollisesti joku halppisprotsku siihen kaveriksi, muttei ole välttämätön. Perunaa, tummaa makaroonia, ruisleipää, isoja kanankoipia, jauhelihaa, lohta ym. saa halvalla ja rehuista juurekset, kaalet, sipuli ym. on helppo ja halpa konsti lisätä rehuksia ruokiin. Litlistä vielä maitoa ja rahkaa päälle niin ei kaadu mies konkurssiin ja saa syödä. Hifistelyksi juo vähempi kaljaa ja syö moskaa, niin tulee sitä massaa ja kaikki ei ole kesällä uimarenkaana.

Niin, ja muistaa kyykätä. Joka kerta. :)

Tällainen mielipide, eri mieltä saa ja mahdollisesti kannattaakin olla.

Aamupalalla vaikka kaurahiutalaieta reilusti + pari desiä rypsiöljyä per lautanen sekä reilusti sokeria.

Lounaaksi vaaleata makaronia juustolla + pari desiä rypsiöljyä per lautanen.

Päivälliseksi ranskalaisia ja makkaraa rasvakeittimellä.

Välipaloilla ja iltapalalla suklaapatukoita.

Juodahan kannattaa pitkin päivää mahdollisimman paljon esim. suklaavanukasta ja Coca Colaa unohtamatta alkoholijuomia.

Joo ei vittu mua kans huvittaa ihan olan takaa nää tyypit "ku ei mulla ihan oikeesti paino nouse vaikka kuinka söisin" :DD

Sehä on nyt iha fysiikan lakien vastasta jos syö yli kulutuksen eikä paino nouse?

Pari lämpöstä sapuskaa, jauheliha+makaroni setti varmaan halvin, koulussa santsaa niin perkeleesti ja maitoa sekä leipää naamariin reilusti, ehramia huiviin 2-4 boksia pvässä. Aamulla/iltasella 3-4dl lidlin halvinta mysliä maidon kera, pari egee kilon pussi. Saa helposti hiilareita ja hyvvee on. Mm. Myslillä ja jugurtillahan se Wilenius bulkkas hurjat massat. Rasvoja saa vaikkapa Rainbow pistaasipähkinöillä. 200g pussista taitaa irrota 1000kcal helposti, on prodea ja rasvaa, tartte joka päivä tehdä niitä öljy sheikkejä..:urjo: Palkkarista saa hyvin kaloreita, kun tekee isomman satsin vielä. Anal Blastia tai jotain muuta halpaa mitä saa ison tonkan jos on rahapulaa.. Tuommoiselle 60kg:selle heinäseipäälle 2kg/kk painoa ylöspäin tuo tulosta hyvin lihasmassan sekä voimien suhteen. Tosin pitää sitten treenatakkin kovaa ja fiksusti. Itellä tommonen tahti toi hyvin kehitystä nuorempana kun nälkäkurki olin myös. Vähemmän hifistelyä ja enemmän perussettiä.

...tartte joka päivä tehdä niitä öljy sheikkejä..:urjo:

Heh-he öljysheikkejä! :D

19070-hhahm.jpg

Kyllä se paino nousee syömällä, mutta omassa tapauksessani ei ole kyllä varaa saada painoa nousemaan muulla tavalla, kuin rypsärillä tms. ja siihen en haluaisi lähteä.. Kaloreita tulee päivässä keskimäärin 3000kcal.. joskus varmasti jäädään naurettaviin 1500kcal toisinaan ammutaan 4500kcal+, opiskelijan elämää.. Yliopistolla syön kyllä melkein joka päivä ja kämpällä pyrin mättämään ruokaa paljon.

Kokeilen nyt alkaa syömään raejuustolla ja tonnikalalla kaloreita kroppaan. Öljyllä en voi sitä tehdä, kun sukuvikana korkea kokonais kolesteroli 5,2.

pituus 183cm, paino ~80kg+, rasvaprosentti nettilaskureiden ja yms arvioiden mukaan 6-8% riippuu vähän lähteestä.

Pähkinöitäkin olen joskus syönyt, mutta ei tahdo vatsa tykätä + rasvaa liikaa.

Ideoita otetaan vastaan :)

kyllä toi rypsiöljy on aika kaameeta tavaraa, 2 päivänä koittanu ottaaa niii kyl on laatta lentäny, ja nyt se saa riittää :) täytyy melkein ruoan mukana laittaa toi rypsäri mut ei sitä erikseen pysty vetään

Miksei niitä kaloreita voi laskea, jos niiden hallinta on muuten vaikeaa?
Kyllä lasken, mutta läski ei tartu, niin en noista 3000kcal ylityksistä huolestu ja tuo toinen ääripää johtuu siitä, että aina ei ole opiskelijalla varaa syödä. Hallitsemisen vaikeus johtuu siis rahasta :)

no kyllä jukelauti kaloreita saa ja halvalla. mätät 800g maksalaatikkoa päivässä ja lidl-maitorahkat,maidot ja tonnarit päälle ni varmana alkaa poikaan jotain tarttua.

Vois kyllä ottaa perus välipalaksi tuon maksalaatikon..

Mulla rajoittaa lääkitys syömistä eli aamulla en saa syödä ja samaten illalla.. lähtee tehokasta syömisaikaa runsaasti pois.. ensimmäisen kerran syön kymmenen jälkeen ja illalla en saa syödä kasin jälkeen. Pientä tuskaa on ollu, mutta kyllä siihen tottuu. Yösyöjäksi oon nykyään ryhtyny :)
Laitetaanpa nyt näytille pieni listaus vaikkapa kahden edellisen päivän ruoista:

Tiistai:

"aamupala": 4kpl ruisleipää, mysliä jugurtilla, maitoa
lounas: Lohikastike ja riisi + salaatti, juomaksi maitoa
välipala: Heraa ja maltoo + banaani
päivällinen/illallinen: 700g makaronilaatikkoa, raejuustoa ja vettä ja palkkaria juomaksi (lihaisa makaroniilaatikko ~400g+ jaupparia)
"iltapala"(klo00:00 jälkeen): mysliä jugurtilla, tunaa+raejuustoo

Keskiviikko:

"aamupala": 4kpl ruisleipää, mysliä jugurtilla, teetä, suklaata (teki mieli :D )
lounas: Jouluruokailu yliopistolla (mättöä!)
välipala: banaani ja energia juomaa
päivällinen/illallinen: Paketillinen kalapuikkoja, hernemaissipaprika pussi + riisiä, Palkkari (~3dl hera80 1,5dl malto), juomaksi vesi
"iltapala"(klo00:00 jälkeen): Mysliä jugurtilla ja paistettua kananmunaa+ tunaa ja raipparii!

Molempina päivinä kevyesti yli 4000kcal, eli kaippa tuo mun keskimääräinen likempänä ~3800kcal ja toisinaan saattaakin mennä 5500kcal :)

Mutta fläsä ei tartu ja ei se mua haittaakkaan.. kuhan tuo liha alkais kertymään.. sf ohjelmalla menty nyt tauon jälkeen 5viikkoa.. hyvältä vaikuttaa :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom