Halvin 20-22" lcd telkkari?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jalat
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
45
En ole seuraillut yhtään televisiomarkkinoita viime aikoina. Nyt kakkostelkkariksi ajattelin joskos hankkisi 20-22" taulutelevision ja iskisi sen makkarin seinään. Siitä voi sitten katsella... mitä nyt sitten haluaa katsella :)

Makkarissa sillä kuvanlaadulla ja elokuva-elämyksellä ei niin ole väliä, joten kertokaahan mistä löytyy markkinoiden halvin 20-22" taulutelkkari, josta löytyy seinäkiinnitys. Digiboxia ei tarvi olla integroituna välttämättä, koska asun kaapelitalossa. Ei niissä telkkareissa koskaan ole kaapeliboxia valmiina tai jos on, niin hinta on sen mukainen. Näin olen käsittänyt. Eli halpa telkka + joku kansalaisboxi yhdistelmä hakusessa.

Ehdotuksia? Linkkejä? Vinkkejä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
nojaa itse katsoisin enemmänkin fullhd- malleja jo tässä vaiheessa...

Tuossa kokoluokassa paras tarjonta on monitoreissa ja hinnat alkaen muistaakseni 200e niissä.

Samalla sais ainakin 720p pystyvän töllön ja osassa kajarit integroitu samaan pakettiin

E: lolair 140 egee. Ainut vika ettei digiboksia saa järkevästi kiinni. Pitää olla dvi- liitäntä (tai comp./vast joita on vaan kalliimmissa malleissa) niin saa verkkokaupan 100e hdmi boksin kylkeen

No en mä makuuhuoneeseen mitään FullHD töllöä tarvi. Kunhan jotain näkisi, niin se melkein riittää. Monitori olisi hyvä idea, mutta niissä ei taida olla seinäkiinnitykselle standardi-koloja?
Eikä nekään kaiuttimelliset kovin halpoja ole. Ja liitimäärä on niin pieni, että digiboxin lisäksi ei varmaan dvd-soitinta saa liitettyä.

Eipä tule vielä tuossa kokoluokassa fullHD:n edut esiin ellei katso kuvaa n. metrin päästä.
Totta, mutta kun about samaan hintaan saa niin tyhmää mun mielestäni jättää ostamatta.

Eli toisin sanoen tuon kokoluokan telkut räikeästi ylihinnoiteltu imo.

Ja eipä noissa telkkumalleissakaan taida kauheita liitäntämahdollisuuksia olla. Osassa saattaa olla jopa 2x scart....

Kyllä aika monessa monitoreissa ainakin pari tuumaa isommissa eli 24" löytyy dini 200x100 tai vast. Eikös bout kaikissa lituissa ne ole vakiona? En ole ainakaan sellaiseen malliin jossa ei olis....

22" on varmaan aika passeli tuohon joo. Yleensä niissä on vakiona kyllä telinekiinnikkeet. Ja jos ei ole vakiona niin Ikeasta seinähylly hintaan 9,90e tjsp :D

tuli bilteman esite ja töllö telineet oli kylläsuorastaan halpoja versus alanliikkeet...
halvimmat oli jotain 15€ luokkaa ja pitävät pienen töllön seinällää...

edit: ja yleensä töllöissä standartikiinnitys, joten sopii malliin ku malliin nuo Bilteeman telineet!!!!

sitten aiheeseen; halvimmat/edukkaat töllöt tohon lastenhuone/makkari kokoluokkaan
n.20-23tuumaa on nuo munkin etsiskelyjen perusteella LG mallit, jotka edellä mainittiin..
itse ostan jommankumman köökin seinään ja sen "pikkuscarttidigiboxin" kaapeliin. niin ei tule isoa boxia näkyville!!!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom