Halvat kannettavat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Inska
  • Aloitettu Aloitettu
Aikamoista 'ei oota' on mulle myyty kun nyt olen soitellut ja kysellyt näitä halvempia läppäreitä. Ilmeisesti koulujen alkaminen on aiheuttanut aika hvyän myyntipiikin.
HP:n 2206EA tuntuu olevan joka paikasta loppu. Ei jaksa enää juosta sen halvimman perässä, gigantista ainakin löytyy HP:n 2207EA joka vähän tuota toista mallia heikoimpi ominaisuuksiltaan.

http://h10010.www1.hp.com/wwpc/dk/d...9-314951-314951-314951-12203660-55503291.html

750 € huutaa tuo, jos sellasen saa suoraan hyllystä niin ostan sen. Kyllä tuolla CS varmaan pyörii, netissä surffaa ja vähän koodia kääntää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ostin sitten Acerin 3503 WLMI:n. Kai toikin menettelee, 512 muistia, 60 Gt kova, polttava DVD, WLAN, sellanen Intelin perusprossu mitä näissä halvemmissa koneissa nyt on ja wide-ruutu. Meni hermot kun joka paikasta koneet loppu.

quiz sanoi:
Läppärit on huomattavasti halvempia Saksasta tilaamalla.
Kerro mistä, se mitä olen katsellut en ole löytänyt halvemmalla vaan itse asiassa hinnat ovat korkeammat siellä?

Olisi jonkun edukkaan kannettavan osto mielessä, mutta olishan se kiva jotta sillä voisi vähän Battlefieldiä räiskiä. Työkoneen mobility radeon 9000 ei ykköstä oikein pyöritä, mahtaako kannettavista löytyä moista potkua edes alle kahden tonnin?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom