Haluatko tietää koska kuolet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Örkki
  • Aloitettu Aloitettu
Örkki sanoi:
http://www4.hs.fi/deadline/deadline.html

Juuri saamani tiedon mukaan minä kuolen torstaina 18. kesäkuuta vuonna 2054.
(Kuitenkin 68% varmuudella tulen elämään yli 74 vuotiaaksi)

Elän 60% varmuudella 74-vuotiaaksi tai vanhemmaksi.
Kuolinpäiväni on keskiviikkona 28. helmikuuta 2063 75-vuotiaana.

Kamala tuo sekuntikello, kuka jättää sen auki?:hyper:

Eka toi sano, että elän 74 vuotiaaks.. sit lopuks se lato faktat tiskiin: elät 1 prosentin todennäköisyydellä 74 vuotiaaksi.

kuolen 81-vuotiaana. vähän vaihtelua niihin testeihin jotka aina ennustaa mun eliniäkseni yli 100 vuotta :D

Vittu, undefined luki vaan kuolinpäivässä, mitäs vittua, eikö nettitesti voikaan kertoa tarkkaa kuolinaikaa?:D

Nyt sain sen. Elät 1 prosentin todennäköisyydellä yli 74-vuotiaaksi, nykyisillä elintavoillasi kuolet 69-vuotiaana.

Olen yllättynyt, en ole ikimaailmassa kuvitellut eläväni 69-vuotiaaksi.

Hauska testi, hyvät musat ja hienot grafiikat:)

24% todennäkösyydel 74vuotiaaks

muute, toi painoindeksi taitaa kaikilla pakkiksessa kanssa olla melko korkee? ku en pidä itteeni lievästi YLIpainosena:rolleyes:

Meikäläisen päivät on luetut 71-vuotiaana. Vain 17% todnäk elän yli 74-vuotiaaksi :itku:

Kuolen 84-vuotiaana 12.3.2064 :rock:

Elät 53% todennäköisyydellä 74-vuotiaaksi

2.2.2059 lähtee henki näillä näkymin. Täytyy laittaa toi kalenteriin, ettei tuu mitään päälleikäisbuukkauksia.

71% todennäköisyydellä 82-vuotiaaksi tai vanhemmaksi.

Kuolen 16. 7. 2067; mulla on 13. päivä synttärit eli varmaan kaadun kolmen päivän kännissä 85 vuotta juhliessa ja halkaisen kalloni :D .

edit. Olen kyllä aina suunnitellut eläväni ihan kiusallani yli satavuotiaaksi, pitää vissiin laittaa elämäntavat syyniin.

Elän 36%:n todennäköisyydellä 74 vuotiaaksi tai vanhemmaksi.

Kuolen pe 21.10.2061 73 vuotiaana.

Jää 8 päivää vajaaks 74. syntymäpäivästä :( . Ehkä vois alkaa harrastaa liikuntaa, niin pystyis pyristellä viel muutaman päivän.

elän 1% tod.näköisyydellä 74 vuotiaaksi tai vanhemmaksi.

Nykyisillä elintavoilla n.70 vuotiaaks. Sehän on ihan kiva pyöree luku :D
Kuolinpäivä on maanantai 10.11.2059. Samana päivänä ku on synttärit :D

85 vuotiaaksi elän tuon mukaan. Vanhemmaksi pitäisi... isovanhemmat vielä porskuttelee reippaina ja terveinä kun mitkä ja ovat tuota vanhempia. No, en vaan usko, Ultimecian kanssa samaa mieltä, piruuttani pitää olla kiusana pidempään :D

Back
Ylös Bottom