Haluatko nettikauppiaaksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NoPain
  • Aloitettu Aloitettu
Tuli tuossa vastaan tämmöinen idea minkä joku on laittanut kasaan.

Homma toimii lyhykäisyydessään näin:
1.Lähetät cafepressille haluamasi digikuvan
2.Valitset tuotteet joita haluat myydä kuvallasi varustettuna (kahvikuppeja, paitoja, magneetteja ym.)
3.Määrität tuotteillesi hinnan
4.Saat käyttöösi oman nettikaupan
5.Cafepress ottaa jokaisesta myydystä tuotteesta sen tekemiseen tarvittavan summan (ja pienen katteen tietysti (esim. t-paita 8.99$))
6.Sinä saat joka kuukausi määrittämäsi hinnan ja cafepressin osuuden erotuksen tilillesi

Alkuun pääsee ilmaiseksi ja cafepress näyttäisi hoitavan kaikki työtkin :). En tiedä toimiiko oikeasti, mutta vaikuttas aika fiksulta systeemiltä.

http://www.cafepress.com/cp/info/

No nyt kokeiltiin avata kauppa ja myyntiin sain muutaman yksinkertaisen paidan halvalla hinnalla... katotaan meneekö joku niitä sieltä ostamaan. Kaupalla on ihan hyvä idea tuottaa täysin "omatekemiä" tuotteita, mikä on hyvä asia. Saisi olla Suomessakin vastaava. Tiedä sitten eksyykö kukaan kauppani sivuille ja ostaako joku tekemiäni paitoja :david:

Jos mä pystyttäisin firman niin haluaisin kaikki langat omiin käsiin. Mä koen ton systeemin jotenkin ahdistavaksi "out of my control". :evil:

edit. jaah jätänpä sanomatta

Mulla on ollut ajatuksena tuollainen samanlainen systeemi, mutta ei oikeen kukaan saa koodattua tollasta systeemiä. Siis mulla on kaikki laitteisto omatekstipaitoja, tarroja yms muita varten ja toimiva verkkokauppa kaikkine systeemeineen. Onhan noita muitakin samanlaisia systeemejä, mutta maksavat melko vähän tuottoa ja toimitus ulkomailta, toimitus voi olla hidasta ynnä muuta.

Tuotteiden laadustakin on paha mennä sanomaan kuvan perusteella. Vaikeaa tilata jotain yli 40 dollarin vaatetta kuvan perusteella. No mutta sellaista se nettiostaminen taitaa olla.

Back
Ylös Bottom