Haluaisitko treenata täällä = )

Tässä erään "kuntosalin" mainos/markkinointi puhetta...Otteita nimeltä mainitsemattoman salin netti sivuilta....:rolleyes:

- Harjoittelusi aikana voit nauttia rauhallisesta taustamusiikista tai muita häiritsemättä oman vastaanottimen kymmenistä eri TV- tai musiikkikanavista.

- kuuluvat mm. rentoutumishuone,hierovat nojatuolit ja uusimmat sanoma- ja talouslehdet - :cool:

- Avaimen avulla laitteet tunnistavat sinut ja asettavat oikeat säädöt, painot, vastukset jne. automaattisesti -
:lol1:

Reenasikohan joku vielä mun puolesta ja dieettais kevään, mä voisin ottaa sitten myös tonne kortin.....:kippis1::

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nojoo. Tämä salitouhu on pitemmän aikaa ollut jo tämmöistä pelleilyä, salilla tehdään kaikkea paitsi treenaamaan kovaa. Joistain ns. muotisaleista on tullut sosiaalisia temmellyskenttiä. Tärkeämpää kuin treenaus on puhua siitä kenellä on 'uusinta muotia olevat salikuteet' (heittomerkeissä siksi, että oli lainaus :lol1: ). Itseasiassa kävin tässä taannoin ostamassa oikeat 80-luvun salihousut tarjoustalosta ihan vaan 'kapinoidakseni' tätä salimuotia vastaan.

Itse käyn salilla, jossa miestreenareiden keski-ikä on varmasti n.70-80v. ja heissä on kyllä esikuvaa kenelle tahansa, ukot vetää penkissäkin yli sadan kilon painoilla kymmenen sarjoja jne. :kippis1: heille.

Hehee, se olis tosiaankin kiva, jos joku dieettais mun puolesta eikä mun tarttis "kuin" treenata ja vetää kermakakkua lärväriin.

Itseasiassa noi eivät ole sosiaalisia temmellyskenttejä. Hinta on ihan älytön eikä suurin osa väestä viiti tollaista maksaa.

Luin jostain arvostelusta, että siellä saa aina treenata yksinänsä. Sen kannalta houkutteleva paikka, mutta en kyl menisi.

Töihin tuli 'johtoportaalle' suunnatut vapaaliput tutustumiskäynnille. Ajattelin vetää rötyisimmät raanut niskaan ja käväistä tekemässä paikassa kunnon treenin (mikäli se siellä edes onnistuisi) vuolaasti hikoillen ja puhkuen pää retuliinina. :lol2:

Noista korttikoneista sen verran, että tuli sellaisia kokeltua pari vuotta sitten ulkomaankomennuksella. Vastusta sai kyllä vaihtaa itselleen sopivaksi, mutta kun noissa koneissa on ne liikeradat ns, fiksattu, eli koordinaatiokyky ei kehity. Onhan se turvallista, mutta todella BOOOOORING. Lisäksi kortille oli ohjelmoitu automaattisesti joka sarjan väliin 1,5 min tauko, ja laite alkoi huutaa hysteerisesti, jos treeni ei jatkunut tuon tauon jälkeen...:lol1:

Tollaisen kortin sai kun teki kuntotestin, ja tietokone laski sen perusteella "oikean" ohjelman. Tässä mun ohjelmassa käytiin kroppa läpi 3 kertaa viikossa ja toistot meni seuraavasti:

ma 3X10 kaikki liikkeet
ke 3X12 kaikki liikkeet
pe3X15 kaikki liikkeet

Ja aina seuraavalla viikolla vastusta 3 kg lisää... Jäi treenit vähän vähille sinä keväänä :mad:

Joo, kyllähän siitä treenistä jotain jää puuttumaan, jos ei voi samalla "nauttia aromaterapisista sumusuihkuista, rentoutua keraamisilla lämpödivaaneilla, virkistyä eteerisessä höyryhuoneessa tai ylellisessä turkkilaisessa mosaiikein koristellussa saunassa."

Eli ei muuta kuin aromaterapiseen sumusuihkuun ja köyhyys jää ulkopuolelle!
:p

No vittu

Originally posted by Zonked
Itse käyn salilla, jossa miestreenareiden keski-ikä on varmasti n.70-80v. ja heissä on kyllä esikuvaa kenelle tahansa, ukot vetää penkissäkin yli sadan kilon painoilla kymmenen sarjoja jne. :kippis1: heille.

No vittu, kai määkin vetäisin jos olisin ehtinyt treenata jotain 60 vuotta! :mad:

Niitä on sellaisiakin ihmisiä, joille tuollaiset summat rahaa eivät tunnu sitten yhtään missään. Toisaalta löytyy myös ihmisiä, jotka eivät halua olla "tavallisten" köyhäläisten (=lue työläisten) parissa, joten heillehän nuo paikat ovat kuin luotuja. Ei tuollaisen salin ylläpitoon tarvita samanlaista asiakaskuntaa kuin paikalliseen räkäläsaliin. Muutamilla kymmenillä asiakkailla tuollainen toiminta alkanee jo onnistumaan... :rolleyes:

EDIT: Siis oikeastaan tämä oli reply tähän threadiin

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom