Halpishampurilaiset

Guard sanoi:
Tuo on totta, muistan itsekin kun olin skidi niin mcdonaldsilla oli mainos jossa oli kuva ateriasta jossa oli pihvi ja perunaa ja salaattia ja sanottiin sen olevan sama kuin hamppariateria. Onneksi sitä on vanhemmiten viisastunut mutta ala-asteikäiseen moinen järkeily menee täydestä kuin väärä raha.

Mua kyllä myös risoo tuontyyppinen mainonta. Ja vituttaa kun sellaiseen kusettamiseen ei mikään viranomaistaho ilmeisesti pysty puuttumaan. Ihan sama, kun että Alko tekisi nuorisolle suunnattuja mainoksia, joissa todettaisiin että "koskenkorva on ihan yhtä turvallinen vaihtoehto kuin ne muutama keskikaljapullo jotka teidän isobroidinne hakee sieltä lähikaupasta...".

Mä haluaisin käydä sellaisessa pikaruokalassa, joka mainostaisi käyttävänsä paljon suolaa, rasvaa ja nopeita hiilareita. Olis ainakin rehellistä toimintaa eikä tuollasta lasten ja nuorten terveyden kustannuksella tapahtuvaa kusettamis-venkoilua mitä McDonald´s harrastaa. :arvi:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
S0874 sanoi:
Aamen ja :thumbs:

Tuo kirjoitus oli mielestäni aika olennainen. Kannattaa lukea ja sisäistää, ja sitten miettiä uudelleen niitä valmishampurilaisia tms.

Ja sitten. Ei kai aina kannata sitä penniäkään venyttää viimeiseen asti? Ok, on houkuttelevaa ajatella, että "vedän tost pari 0,25 € hamppista ja se o siinä". Mutta kuitenkin, mielestäni bodailijan ei milloinkaan kannattais ehdoin tahdoin tinkiä ruuan laadusta (paitsi herkkupäivinä, hehe). Tämä ei tarkoita sisäfilettä 3 krt/päivä, vaan sitä että hamppiksen sijaan vetää vaikka purkin tunaa ja päälle kaurahiutaleita & maitoa (joo siis tämä oli vaan yksi esimerkki). Pikaruokaa sekin on tavallaan, ja maksaa ehkä huiman euron enemmän kuin valmispaska.

Nää nyt ei ollut pahiten kärjistettyjä esimerkkejä, mutta välillä täällä nostaa myös päätään kunnon fanatismi siitä että "mitään muuta et voi syödä kuin tunaa, rahkaa ja auta armias jos vehnäleivän siivun syöt niin kuolema kohtaa jos se ei ole durumvehnästä tehty"...

Kaikki edellä mainittu on hyvää asiaa hiilareista jne, mutta löysätkää nyt hyvät ihmiset vannetta välillä...
Ei siinä mitään, jos joku tykkää elämästään siten että potee morkkista aina kun syö jotain "ei niin tieteellisesti terveellisintä ruokaa" tai ei koskekaan niihin niin hyvä. Tottakai terve ruokavalio on tärkeää, mutta kun jossain kohtaa mun leipien päällä olevasta juustostakin kommentoitiin jo että "ne rasvat ei o parhaita mahdollisia, ota mielummin proteiinijauhetta ja pari rkl rypsäriä..." joo, maistuu varmaan hyvältä noi ruisleivän päällä.. :D

Mutta edelleen, peace. Tärkeintä on että nauttii harrastamisestaan ja syömisestään sekä kehittyy.

Wondadog sanoi:
Nää nyt ei ollut pahiten kärjistettyjä esimerkkejä, mutta välillä täällä nostaa myös päätään kunnon fanatismi siitä että "mitään muuta et voi syödä kuin tunaa, rahkaa ja auta armias jos vehnäleivän siivun syöt niin kuolema kohtaa jos se ei ole durumvehnästä tehty"...

Kaikki edellä mainittu on hyvää asiaa hiilareista jne, mutta löysätkää nyt hyvät ihmiset vannetta välillä...
Ei siinä mitään, jos joku tykkää elämästään siten että potee morkkista aina kun syö jotain "ei niin tieteellisesti terveellisintä ruokaa" tai ei koskekaan niihin niin hyvä. Tottakai terve ruokavalio on tärkeää, mutta kun jossain kohtaa mun leipien päällä olevasta juustostakin kommentoitiin jo että "ne rasvat ei o parhaita mahdollisia, ota mielummin proteiinijauhetta ja pari rkl rypsäriä..." joo, maistuu varmaan hyvältä noi ruisleivän päällä.. :D

Mutta edelleen, peace. Tärkeintä on että nauttii harrastamisestaan ja syömisestään sekä kehittyy.

Joo no olet sinäkin aivan oikeassa siinä, että liiallisuuksiin ei pidä mennä. Tarkoitin että noin niinkun pääsääntöisesti kannattaa kiinnittää huomiota ruuan laatuun.

Kai on parasta kulkee jonkinmoista keskitietä. Että ei fanatisoi LIIKAA, mutta ei myöskään ota sellasta (minun mielestäni) turhaan läskistymiseen johtavaa "oon massalla, voin siis syödä joka päivä mitä vaan" -asennetta. Tietysti noi syömisasiat lienevät aika yksilöllisiä, kun panostaminen harrastukseen ylipäätään voi vaihdella hyvinkin paljon.

Toi juustosta kommentointi on kyllä aika :zzzz:

S0874 sanoi:
Joo no olet sinäkin aivan oikeassa siinä, että liiallisuuksiin ei pidä mennä. Tarkoitin että noin niinkun pääsääntöisesti kannattaa kiinnittää huomiota ruuan laatuun.

Kai on parasta kulkee jonkinmoista keskitietä. Että ei fanatisoi LIIKAA, mutta ei myöskään ota sellasta (minun mielestäni) turhaan läskistymiseen johtavaa "oon massalla, voin siis syödä joka päivä mitä vaan" -asennetta. Tietysti noi syömisasiat lienevät aika yksilöllisiä, kun panostaminen harrastukseen ylipäätään voi vaihdella hyvinkin paljon.

Toi juustosta kommentointi on kyllä aika :zzzz:

Juups, näitä juuri ajoin takaa.. :thumbs:
Koska näitäkin on, massakaudella puolet ruuasta kotipizzaa, kebabbia, hampparia jne...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom