"halpis" protskujen haitat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Alex-
  • Aloitettu Aloitettu
Joo no ite oon vetäny pari pussia FASTin whey 3(suklaata) ja maku ja sekoittuvuus on ollu hyvä, eikä mitään onkelimia oo ainakaan vielä tullu, eli jatkan "halppis" heran käyttöö.
Ostin muuten tos pari pussia Evolution Whey (suklaa), kommenttia tulee sitte ku oon mutustellu ton FASTin loppuun.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oon nyt käyttänyt noita Nutri Plussan lisäravinteita, tykkäävät vaan pistämään pakin ihan sekasin. Joskus pienempänä ollut jotain vaivaa noitten maitotuotteiden kanssa, mutta ei enään tavallisesta maidosta yms. mene sekasin.

Eli onko noita laktoosittomiakin protskuja, oon nyt käyttänyt tota Best 3 proteinia ja sitä nutri plussan gaineria.

.Juha. sanoi:
Oon nyt käyttänyt noita Nutri Plussan lisäravinteita, tykkäävät vaan pistämään pakin ihan sekasin. Joskus pienempänä ollut jotain vaivaa noitten maitotuotteiden kanssa, mutta ei enään tavallisesta maidosta yms. mene sekasin.

Eli onko noita laktoosittomiakin protskuja, oon nyt käyttänyt tota Best 3 proteinia ja sitä nutri plussan gaineria.
Koitappas joskus vähän laadukkaampaa, niin voi olla vatsa paremmassa kunnossa.

.Juha. sanoi:

Mulla ei ole Nutrin Whey 8100 (maistamaton :evil: ) seonnut pakki vaikka tuota on tullut paljon vedettyä. Wrangen joku soijaproteiini pisti kyllä pakin laulamaan itkuvirttä, nimeä en nyt tähän hätään muista.

Laadukkaampaan siirryn heti kun on varaa. Mielummin otan kauhalla halvempaa kuin teelusikalla kalliimpaa.

ljm sanoi:
Eikös tuo tuhka nyt tarkoita sitä mitä jäisi jäljelle JOS tuo tuote poltettaisiin, eikä että siinä nyt varsinaisesti olis sekotettuna jotain uunin nuohouksessa syntynyttä.

Ei kun oikeasti hakevat krematoriosta hieman lisämaustetta. :)

Itsellä ei kaikista halppis heroista tule ongelmia. Jotkut laittaa haisemaan kunnolla, mutta muutama merkki on jossa ei ongelmia lainkaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom