Halpa polttava-dvd + kysymyksiä.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jamaan
  • Aloitettu Aloitettu
Gigantista 99€ polttava dvd-asema. Nytten oon liian laiska hakemaan lisätietoa mutta tais olla Lite-on 401S.

Polttaa +R/W levyjä, mutta pienen säädön jälkeen sen saa muunnettua 411S:äksi, jolloin se polttaa myös -R/W levyjä. Niin siis toi polttaa myös Cd-r levyjä. Jos jotain kiinnostaa niin voin antaa ohjeet + ohjelmat miten toi muutos tehdään, helppoa.

Jäi mulla epäselväks että jos meinaa polttaa dvd-elokuvia kannattaako ne polttaa -R vai +R levylle? itelleni jäi semmonen kuva että -R olisi enemmån tuettu erillis dvd-soittimessa?

Mikä muuten on hyvä ohjelma millä saa kopioitua dvd-elokuvan niin että se mahtuu noihin 4.7gb dvd-r:iin?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
DVDXcopylla saa muistaakseni normaali leffan sopimaan DVD-R levylle. Mulla on myös tuo Lite-ON:in DVD+RW asema johon fläshätty DVD+-RW aseman firmware ja hyvin pelittää.

Riittääkö tohon pelkkä firmwaren päivitys, vai tarviiko tehä muuta säätöä?
Vois meinaan käydä huomena hakemassa, jos kerran noin helposti saa tehtyä moninormipolttimen :thumbs:

Originally posted by keeloppi
DVDXcopylla saa muistaakseni normaali leffan sopimaan DVD-R levylle. Mulla on myös tuo Lite-ON:in DVD+RW asema johon fläshätty DVD+-RW aseman firmware ja hyvin pelittää.

Ok, kiitos. Olinki tuota katellut tänään aikasemmine, pitää koittaa.

http://liteon401s.front.ru/index_eng.htm

Tuolla on tarkat ohjeet 401s -> 411s.

EDIT: tuli stereona, stela oli nopeampi. :)

Kävimpä sitte ostamassa ton vempeleen. Kiitoksia vaan ohje-linkeistä, filut on jo imuroitu. Huomena tarttis alkaa asentelemaan.
Ainoo takaisku on vaan, et mun pöytäsoitin (Philips DVD-711)ei ehkä pysty soittaa noita DVD-/+R levyjä :wall:
No tarttee toivoo parasta ja raakasti kokeilla siihenkin päivittää uudempi firmware :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom