Halpa lento Jenkkeihin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rucu
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Et tuossa erottele mistä olet lähdössä (vanhan säännön mukaan: jos kaupunkia ei mainita, se on Helsinki :)) ja mihin haluat,

mutta kokeiles googlemapsia (ok, joke) ja skyscanner'ia (.net ja .com tuntuvat ohjaavan samalle sivustolle),

skyscanneriin voi antaa lähtöpaikan ja määränpään, se on mulla ollut kätevä muutamia lomalentoja pohtiessani. Sillä saa ainakin tuntumaa eri lentolinjoista (suorat ja vaihdot erihintaisia..) ja kaupungeista.

^^Jos tää oli mulle niin tossahan se lainauksessa lukee että hki-vegas-hki. Ebookersilta oon lentoja katellu mutta aika vaikea löytää niitä halvimpia jos päivällä ei oo niin väliä. Kun ei jaksa siirrellä sitä päivää pitkin kesää mille päivälle löytys ne halvimmat. Alle 900e en oo Vegas lentoihin törmänny ja alle 600e lentojen vuoksi jaksas ehkä just ton 19h reissata.

No ei ole mitenkään erityisen paha tuo 19h. 3 tuntia lontooseen ja siitä noin 10 tuntia vegasiin, eli lentoaikaa noin 13h ja kuuden tunnin vaihtoaika kentällä. Helposti menee jossain Heathrowlla tuollainen kuusi tuntia, kun syö ja kiertää putiikkeja + pakollinen pokkarinluku ja pari vessareissua päälle :)

Missä nää lennot oli ja mille päivälle oli tarjolla?

Vertaa.fi:stä katselin vähän pidempään noita lentoja vegasiin/losiin. Halvimmat hinnat vaihteli 650-750€ kesäkuun alkuun, kunnes yhtenä aamuna huomasin et nyt on supersaverilla hinta kohdillaan ja buukkasin lennot.

Nyt näyttäis samalle lennolle maksavan noin 850€. Aika hyvän säästön sai kun sopi kesäloman ajoissa ja vähän jakso kyttäillä noita. :)

Mitä aikaisemmin varaa, YLEENSÄ sen halvempaa. Mä kattelin jo marraskuussa lentoja tammi-maaliskuulle. Silloin Losiin oli alle 500€ lentoja vaikka mille aikaväleille. Sitten kun otin itseä niskasta kiinni (tammikuussa) ja kysyin lomaa, sain maaliskuulle lennot vähän alle 700€:lla. Ja matkustusaika kumpaankin suuntaan noin 19h.
Toistaiseksi ovat kalleimmat lennot Jenkkeihin mitä oon lentänyt. Viime toukokuussa oli joku 600€, siitä kolmisen vuotta taaksepäin Losiin lennot tais olla kans jotain +600€ luokkaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom