Haloo Helsinki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuo laulajahan näyttää iha Mike Monroelta.

Siinä yhdessä biisissähän se laulaa "ja sanansyöjä". Kuulin muutaman kerran, että "jäkälänsyöjä". Vissiin on kuulo menny.

Siinä yhdessä biisissähän se laulaa "ja sanansyöjä". Kuulin muutaman kerran, että "jäkälänsyöjä". Vissiin on kuulo menny.
hehe tuo pätkähän vielä artikuloidaan suht hyvin... :D

Yllättävänkin toimivaa matskua tää. Tykkään ehkä eniten tuosta kesäkumibiisistä, mutta nimikkobiisikään ei ole yhtään huono. Diggaan laulajan saundista, ei ees kauhean paskoja sanoituksia, ja sopivasti maustettu soppaa synalla että saadaan kivaa modernia saundia.

Tää toimii kyl yllättävän hyvin! Pari-kolme kertaa oon ton ekan levyn kuunnellu läpi ja joka kerralla kuulostaa paremmalta. Toi uus sinkku kolahtaa kans suhteellisen kovaa :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voi vitti että on kova tuo toinen sinkkupiisi ei eerika pääse taivaaseen ! Oisko levyä mahdollista ladata muuta kautta kuin itunesista?

Kukahan tuo Eerika mahtaa olla, kun kahdessa biisissä on pääosissa?
Perkule pitikö tuo tilata koko levy. Missä piisissä myös mukana? Ostin tämän sinkkupiisin jostain lataamolta ja soinu taukoamatta salilla että kotona :dance:

Diggaan kovasti! Ja ai sitä vittuilun määrää minkä oon siitä päälleni saanu ku suurin osa kavereista on hevin ja muun raskaamman musiikin ystäviä :) Tosin pääosin olen itsekin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom