Haloo Helsinki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Nyt pitää tunnustaa, että pidän ihan perkeleesti näiden levystä. Ei nyt ihan meitsin tyylistä, mutta kun tätä höylää, niin tämähän on aivan loistava Suomen Paramore. Monta tarttuvaa kipaletta lätyllä, harvinaisen tasapainoisen hyvä levy. Viimeksi näin tasaisen setin veti Stella toiseksi viimeisimmällään.

http://www.youtube.com/watch?v=vGJmqWnNNdk

http://www.haloohelsinki.fi/

Veikkaan vahvasti, että suurin osa vihaa tätä ihan vitusti, mutta oikeasti levy on aika hyvä.

Aluksi oli aika vastenmieliset fiilikset ko. bändiä kohtaan, mutta myös mun on myönnettävä, että mitä enemmän tätä on kuunnellut niin sitä enemmän se kolahtaa. Nykyään se soi jo melkein usein. :D

Ps. pakko myöntää, että olen kuunnellut myös livenä, tosin työn merkeissä. :D

Mulla on soinut salilla toi Haloo Helsinki-kipale ämpeekolmosessa siitä lähtien kun se julkaistiin. Se energisyys jotenkin kolahti samantien. Se Perjantaina-sinkku kyllä luukutettiin Voicen toimesta loppuun niin, ettei sitä jaksa enää kuulla, vaikka tarttuva lällätys oli sekin. Mä en kuuntele normaalisti ton tyylistä musaa, mut tää on kyllä hyvä. :)

Meitsi diggailee kans bändiä! Tuota tuli kuunneltua paljon viime keväänä! Uskomatonta, miten hyvää settiä noin nuoret saa väännettyä!

Vaikka normaalisti tulee kuunneltua aika raskasta musaa niin osa näistä kotimaisista kevyen musiikin artisteistakin kolahtaa. Indica, PMMP, Johanna Kurkela jne. Haloo Helsinki on myös ihan ok, tullut jonkun verran kuunneltua. Sanoitukset on välillä jotenkin häiritsevän paskoja, enkä ole varma osaaks toi tyttö edes laulaa kunnolla, mutta sehän tällaista kieroa perverssiä juuri miellyttää...

Vaikka Haloo Helsinki ihan menevää onkin niin, eläs kuitenkaan Paramoreen vertaa. ;)

kyllä minullekkin kolahtaa molemmat sinkut todella hyvin vaikka muuten tyylisuunta ei oikein napostelekkaan.

Vaikka Haloo Helsinki ihan menevää onkin niin, eläs kuitenkaan Paramoreen vertaa. ;)

Samaa sanon minäkin!!! Ei sillä että Haloo Helsingissä liiemmin mitään vikaa ole, mutta silti. Itse pidän Paramorea tällä hetkellä ehkä bändinä numero 1 :piis:

edit: hassua sinänsä että yleensä en niin tuon tyylistä musaa kuuntele

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kun Perjantai -biisi alko soimaan radiossa ni meikäl kolahti hetki, kesti pari hetkeä että tiesin edes kyseisen bändin nimeä mutta sitten kuulin että se on HH!. Kuuntelin muutki biisit ja kolahti hyvin. Ei ehkä myöskään ihan mun tyylistä mutta setti on hyvä!!

Kun Perjantai -biisi alko soimaan radiossa ni meikäl kolahti hetki, kesti pari hetkeä että tiesin edes kyseisen bändin nimeä mutta sitten kuulin että se on HH!. Kuuntelin muutki biisit ja kolahti hyvin. Ei ehkä myöskään ihan mun tyylistä mutta setti on hyvä!!

sama täällä

Joskus vuos sitten kun tuli Haloo Helsinki sinkku, niin heti kolis omalla tavallaan ja siitä asti olen silloin tällöin bändiä kuunnellut. Ei parhautta, mutta eipä kovin paskaakaan. Haloo Helsingin kertsi on mukaansa vetävä!

Lyyrinen helmi toi "Helsinki, maailman kaunein kaupunki" LOL

Lyyrinen helmi toi "Helsinki, maailman karuin kaupunki" LOL

:rolleyes:

Itelle kolisee hyvin noi, tullu kuunneltuu jos jokunenki kerta. Nimikkobiisi meikän feuvöritti

e. ei oo häpee olla nopee :jahas:

Lyyrinen helmi toi "Helsinki, maailman kaunein kaupunki" LOL

Se Helsinki on maailman _karuin_ kaupunki :) Edit hidas.

Mutta HH:sa on kyllä draivia ja energiaa, jossain vaiheessa meni biisit repeatilla aika monta kertaa.

kesäkumibiisi oli suht jäätävä ensikuuntelu mutta ruennut aukeamaan ja nyt iskee jo kovasti. mielellään kuuntelee kyseistä yhtyettä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom