Halo 3

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja slc
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
ei vittu :itku:

kohta pian pettää itsekontrolli ja juoksen hakemaan sekä boksin että halon...

Pystyykö pelin menemään neljällä hengellä läpi? Se olisi kova uudistus jos olisivat tehneet.

Mutta parasta haloa on, kun yhdistää neljä boxia, neljällä tv:llä ja 12:llä henkilöllä(Ollut parhaimmillaan) pelailee toisiaan vastaan.!:rock:

Pystyykö pelin menemään neljällä hengellä läpi? Se olisi kova uudistus jos olisivat tehneet.

Jep, campaign co-oppia voi pelata 2-4 henkeä.

On muuten hyvä peli, kyllä sanoisin että on tullut suuria muutoksia, eli ei tunnu halo2:lta enää, se on pikemminkin h1 ja h2 sekoitus, hienoilla uudistuksilla, mm: forge ja se kuvaus juttu.
Ja livessä pelaajat lisätkää mun gamertag, ja se on sama ku mun tunnus täällä ;D elikkä Bruunoo

Ei saatana pakko hakea toi huomen. Keskiviikkona jo kärvistelin, mutta en taipunut ostamaan. Tänään sain viimeisteltyä Bioshockin, joten on tämäkin koettava. Seuraukset näkyvät paskoissa kurssiarvosanoissa, kun ei kiinnosta lukea pätkääkään.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mikä tässä Halossa oikein viehättää? Olen pelannut Halo 2:n melkein kokonaan läpi, eikä siinä ollut yhtään mitään mikä mielestäni olisi asettanut sen perus alieniräiskinnän yläpuolelle. Grafiikat eivät erityisen näyttäviä, sarjakuvamaiset mukahauskat vihulaiset, järjetön määrä turhanpäiväistä ajelua, kliseinen juoni jne jne...

Mikä siitä tekee sen kaikkien aikojen parhaan pelin? Onko se moninpeli sitten *se* juttu, mikä tekee muutoin keskinkertaisesta viihdepelistä älyttömän hyvän?

Olen myös nähnyt kun kaverit pelaavat ensimmäistä Haloa, enkä oikein silloinkaan nähnyt mitään mullistavaa pelissä.

Kun Halossa avaa hangarin oven ja astuu JÄRJETTÖMÄN isolle taistelutantereelle, jossa mielettömän kokoiset alienit lataa 100 metrisillä kanuunoilla taivalle, niin siinä on aika mahtava kokemus pelata. Visuaalisesti upeita avaria kenttiä, siis tarkoitan ihan vitun isoja laitoksia mielettömine rakennelmineen, niin on se eri juttu kuin vetää viidakossa puukon kanssa. Noita maisemia jää pällistelemään useaan otteeseen, niin massiivisia ne ovat. Se taistelun fiilis on siisti Halossa.

Mikä tässä Halossa oikein viehättää? Olen pelannut Halo 2:n melkein kokonaan läpi, eikä siinä ollut yhtään mitään mikä mielestäni olisi asettanut sen perus alieniräiskinnän yläpuolelle. Grafiikat eivät erityisen näyttäviä, sarjakuvamaiset mukahauskat vihulaiset, järjetön määrä turhanpäiväistä ajelua, kliseinen juoni jne jne...

Mikä siitä tekee sen kaikkien aikojen parhaan pelin? Onko se moninpeli sitten *se* juttu, mikä tekee muutoin keskinkertaisesta viihdepelistä älyttömän hyvän?

Olen myös nähnyt kun kaverit pelaavat ensimmäistä Haloa, enkä oikein silloinkaan nähnyt mitään mullistavaa pelissä.

Toisille iskee ja toisille ei. Eka Halo oli kyllä mulle kuin olisi halolla päähän lyöty. Eka tunti tuli suurinpiirtein suu auki ihmeteltyä.

Osa pelikokemuksesta varmaan liittyy siihen että ekaa Haloakin pelasin sen ajan mittapuun mukaan isolla 32" laajakulmatöllöllä ja surround äänillä. Jonkun vuoden jouluhan se oli kun jäi suurinpiirtein kinkut syömättä kun pikkubroidin kanssa pelattiin splitscreenillä co-oppina läpi koko hoito.

Haloissa vaan on joku *se* juttu. Samoin kuin Tähtien Sodassa oli joku *se*. Hyvin vaikea selittää. Jos ei uppoa niin ei uppoa. Listaahan voisi jatkaa loputtomiin...

Kuten yksi tuttava kysyi Half-Lifen nähdessään että mitä ihmeellistä tuossa nyt on...

Meika perustelee itselleni asian niin, että jos ei ole hakannut PC:llä tarpeeksi FPS-räiskintöjä, niin tuo iskee sitten. Mutta kun on PC:llä nähnyt jotain paljon upeampia ja parempia pelejä, niin Halo tuntuu keskinkertaiselta :) Selittäisi tavallaan, miksi Halo1 pärjäsi mahtavasti Xboxilla muttei PC:llä. Ja aika monen muunkin pelin tapauksessa, vaikka alustojen erot on marginaaliset, niin Xboxilla peli saattaa hyvin saada 85-90p, mutta PC:llä 60-70p.

Tosin, onhan tuossa ohjaimen pitelyssä jo enemmän "se jokin" juttu, kuin tavanomaisessa näppis-hiiri-kombossa.

Moninpelihän halossa on se juttu. Ei koskaan noi aikasemmatkaan osat yksinpelinä uponnu. Co-oppina menettelevät. Parhaimmillaan +6:n pelaajan moninpelinä.
Pitää melkein hommata toi 360 pelkästään ton moninpelin ansiosta. Jos noi vanhat ohjaimet viel pelais ton uuden koneen kanssa.

Vähän :offtopic: mutta millainen peli tuo Halo 2 on? Omistan vain ekan xboxin joten aattelin hankkia tuon kakkosen, senhän saa alle 20 eurolla.

Heti kun boxille saa hiiri+näppis vastaavan yhdistelmä ohjaus-systeemin niin ostan fps-pelejä. Paskapuhetta, jos joku väittää, että padillä on parempi ohjailla kyseisiä pelejä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom