Halme: "Mina ensin, Arnold perassa"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Batou
  • Aloitettu Aloitettu

Batou

VIP
Ehka vuoden paras kommentti tahan mennessa Halmeelta Iltalehdessa. Halmeen kansanedustajuutta ja Arskan kuvernooriyttahan voi vertailla taysin suoraan, sitapaitsi Arska kopio idean Halmeelta. :jahas:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kyyllä.. selvä juttuhan tää on, että Big-Arska on kopioinut Halmetta :jahas:

Originally posted by aidan
Ihan tosissaanhan Halme tuon kommentin heittikin...

Yleensä irroittamalla tuollainen kommentti muusta haastattelusta tms. saadaan aikaan shokeeravia otsikoita lehden kansiin. Siksi olisikin kiva lukea koko juttu ;)

L O L :lol2: Tästä sai kyllä päivän parhaat naurut... huhhuh :)

No johan taas jutulle otsikko.

Toimittaja Manu Tuppurainen kirjoitti jatkon näin "- Minä edellä ja Arnold perässä. Mikäs tässä on ollessa, kansanedustaja Tony Halme (ps) riemuitsee isojen ja vahvojen miesten noususta politiikkaan."

Onko tuossa nyt sitten niin ihmeellistä? :)

Huvittavan otsikon ainakin aikaan on saanut :)

No on tuo halme vähä tyhmä kyllä
-------------------------
Eipä se näytä sultakaan tuo lauseenrakentaminen onnistuvan:D

Tony Iltiksessä:
"Arnold on aina pitänyt sanansa - myös minulla se on aina ollut lähtökohta kaikkeen."

:zzzz: Lopputulos on sitten kuitenkin aina ollut jotain ihan muuta.

Mulla kans tuli mieleen sillo ku kuulin ekaa kertaa et Arska oli päässy kuvernööriksi että "kappas, ekaks Halme eduskuntaan ja sitta Iso A rynnii kuvernööriks".. :rolleyes:

no mikäs siinä. Uusi aluevaltaus Arskalla taas. Toivottavasti ei ole antanut liikaa tyhjiä lupauksia jotka joutuu syömään. Mutta onnea Schwarzeneggerille (ei helva, ku on ärsy nimi kirjottaa) vaan :)

Eikös "Ohoossa" ollut vähän aikaa sitten otsikkona Andy McCoyn heittämä "Madonna matkii mua" :lol2:
Andy tahtoi ilmeisesti viitata jotenkin Madonnan vaatetukseen. :thumbs:

Taisi olla isoista miehistä Jesse "I ain't got time to bleed" Ventura ensin kuvernöörinä. Se, jos mikään, varmaan antoi uskoa Arskalle, että kaikki on mahdollista.

Sinänsä on huvittavaa että useimmat ihmiset, varsinkin suomalaiset kadunmiehet, jotka eivät tiedä Arskasta muuta kuin hollywood imagon, ovat niitä kaikkitietäviä arvosteijoita.

Tuleeko Arskasta hyvä kuvernööri (se on kuin Kalifornian presidentti, niille jotka ei tiedä) only time will tell. Mutta täytyy ihailla miehen tarmoa ja päättäväisyyttä.

Minä ensin,Arska perässä

Oli aika hauska juttu,kun tuon lööpistä bongasin.

Siitä tulikin mieleeni,kun Halme aikoinaan uhitteli,ettei häntä vahtimestarit kantaisi ulos eduskunnasta niin kuin Veikko Vennamon aikanaan.

No juu ei.
Asialla olivatkin lääkintävahtimestarit ja suuntana jsp.Taisipa Vennamo pistää enemmän hanttiinkin.:lol2:

Originally posted by Implant
No on tuo halme vähä tyhmä kyllä
-------------------------
Eipä se näytä sultakaan tuo lauseenrakentaminen onnistuvan:D

Sinultako sitten onnistuu? :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom