Halloween asut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lhw
  • Aloitettu Aloitettu

Lhw

Ikä
40
Eli löytyykö kokemuksia todellisista flopeista/juhlien katseenkääntäjistä? Itse en pahemmin ole ennen halloweenia noteerannut mutta nyt, opiskelijaelämään astuttuani, taitaa olla aika.

Vähän noita ideoita on jo ollutkin, lähinnä Johnny Depp elokuvasta Fear and Loathing in Las Vegas taikka sitten mormooni. :) Noissa molemmissa nyt lähinnäl se hyvä puoli ettei rahaa tarvitse niin paljoa satsata, suurin osa vaatteista löytyy lähes joka huushollista.

Mutta niin, lähinnä oon miettinyt jotain pienellä budjetilla luonnistuvaa ja humalassa hauskaa asua :evil: Kokemuksia?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ajankohtainen aihe myös minulle. Lauantaina olisi kekkerit ja jotain pitäisi keksiä. Vuokrapuku olisi yksi vaihtoehto, mutta varmasti aika kallis. Lisäksi aiheuttaisi vaivaa, kun pitäisi noutaa se ja palauttaa. Ei viitsisi hirveästi panostaa asusteeseen, jos sitä käyttää vain kerran.

keijo s sanoi:
Pukeudu hormoonipodariksi. Uikkarit jalkaan ja 10x solariumi.

Hehe, pari piikkiä takapuoleen roikkumaan ja epämääränen pilleripurkki käteen... idea menee korvan taakke :D (jotta vois pukeutuu sit kymmenen vuoden päästä ku niitä lihaksiakin on :david: )

Lhw sanoi:
Hehe, pari piikkiä takapuoleen roikkumaan ja epämääränen pilleripurkki käteen... idea menee korvan taakke :D (jotta vois pukeutuu sit kymmenen vuoden päästä ku niitä lihaksiakin on :david: )

Jep. Tuota kutsutaan PR toiminnaksi. Lajille hyvää mainosta
:lol2:

Hieman liian lyhyet farkut, purjehduskengät, valkoiset urheilusukat ja villapaita, joka on tungettu housuihin. Matti Nykänen halloweenasu on valmis ja herättää taatusti kauhua ympäristössä.

keijo s sanoi:
Jep. Tuota kutsutaan PR toiminnaksi. Lajille hyvää mainosta
:lol2:

Hmmm... jotta se olis kokonaiskuvaltaan uskottava stereotyyppinen kuvaus niin pitää vissiin raivopäissään vielä hakata pari baarin asiakasta siellä juhlissa :evil:

Lhw sanoi:
Hmmm... jotta se olis kokonaiskuvaltaan uskottava stereotyyppinen kuvaus niin pitää vissiin raivopäissään vielä hakata pari baarin asiakasta siellä juhlissa :evil:

Kunnon lääkitys päälle niin ei tarvi feikata roidragea :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom