Hakusessa Storm Trooper-asu! Kuvauksiin.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Purtsi
  • Aloitettu Aloitettu

Purtsi

Tsemppari/Kouluttaja
Moro!

Hakusessa ois kuvauksiin valkea Storm Trooper-asu ja malli. Jos joku täällä omistaa ko. asun, tai tietää mistä sellaisen sais lainaksi, niin soittoa tai mailia minulle mahd pikaisesti. Numero ja maili löytyy Soke Productionin sivuilta, klikkaa allekirjoitusta.

Iso kiitos ja kumarrus kaikille auttajille. ::worship:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo taitaa saada, mutta mä oon nähny kahdesti Suomessa sellasen tyypin päällä. Eli jollain on jo sellanen, ja haluisin sen asun+tyypin kuvauksiin..

Eikös näitä ole myöskin näillä larppaajilla. Joku tälläisten kokous oli lähimetsässä ja kloonia, storm trooperia ja Darth Vaderia viliisi silmissä, kun illalla käytiin ihmettelemässä ihmisten pyynnöstä.

Joten olisiko joku larppaajien foorumi hyvä paikka kysellä myös...?

Eikös näitä ole myöskin näillä larppaajilla. Joku tälläisten kokous oli lähimetsässä ja kloonia, storm trooperia ja Darth Vaderia viliisi silmissä, kun illalla käytiin ihmettelemässä ihmisten pyynnöstä.

Joten olisiko joku larppaajien foorumi hyvä paikka kysellä myös...?

No perhana! Loistava vinkki!

Sattuuko joku tietämään, mikä on isoin ja tunnetuin forum missä larppaajat porisee?

Joku saattaa tietää puvun ja sen omistajan, mutta ei mikä sen nimi on. Helpotan hieman laiskoja googlettajia. Eli Purtsi etsii kait tätä:

C4-577-storm-trooper.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom