Hajuvesi hakusessa, auttakaa *pliis*

Ikä
46
No niin, täällä kun noita naisten tuotteiden käyttäjiä riittää... Suositelkaahan jotain hyvää hajuvettä mulle kesätuoksuksi!

Tuoksu voisi mielellään olla kevyt, sporttinen, raikas jne. Ei mielellään kovin makea, semmosista tulee pääkipua...

Makuasiahan tää on, mutten viittis/jaksais koko hajuvesihyllyä lähteä testaamaan, joten pliis, auttakaa... :)

Lancomen Tresor taitaa kuulua siihen liian makeaan kastiin?

Omasta mielestäni aivan ihana tuoksu! :)bv

Persikka, mulla on kanssa ikuinen ongelma toi pääkipu + hajuvesi-yhdistelmä. Makeat tuoksut on yök.

Mä oon kokenut TOSI ihanaksi Biothermin Eau Vitaminée:n. Se on oikeestaan vartalosuihke ja siks just sopivan kevyt ja raikas ainakin mun makuun (mulla on myös samaa sarjaa kosteusvoide).
Suosittelen! Joo, ja kyllähän ne mainostavat, että siinä on mukana myös vitskuja ja jotain kosteuttavaa ainesta, tiedä siitä sitten :rolleyes:

tässä linkkiä, jos kiinnostaa http://www.biotherm.com/_ww/_en/catalog/ExperienceProduct_VarList.aspx?productcode=042215

Suosittelen,

Cliniquen Happy -tuoksua.
Ihanan raikas olematta makea/imelä tuoksu.

Tykkään paljon myös Hugo Bossin tuoksuista, uutena Deep Red, aivan mahtava!

Jos haluat "varman päälle" ostoksen, osta Ralph Laurenin, Polo sport Women...hyvä sporttinen valinta.

Nyt tulee pahasti väärälle puolelle, mutta KOKEILE tämä; Laura Biancotti, LAURA. Parempaa tuoksua naiselle ei ole...

Raikas ja kevyt tuoksu löytyy jokapäiväiseen käyttöön Kenzolta...L`eau par Kenzo oli tuoksun nimi...kesällä ainakin hyvä!Itse olen tosin käyttänyt ympäri vuorokauden:

Joo tuo Kenzo on mulle ainoa mitä pystyn käyttämään. Se ei tuoksu ällölle edes baarinjälkeisenä aamuna vaatteissa ;) Olen käyttänyt kohta kymmenen vuotta enkä vaihtaisi pois.

hugo bossin woman on sporttinen ja raikas,suosittelen.itse diggaan eniten bossin deep redistä ja escadan ibiza hippiestä...ihania makeita;) ja yks on vielä pakko mainita,cuccin envy...siihen ei kyllästy!

Kiva tuoksu, josta ei tuu ainakaan mulla päänsärky (aika monista tulee, esim. kaikista Body shopin hujuhajuista tulee armoton jyskytys) on Rochasin Byzance.

Tuoksu johon ihastuin jo pari vuotta sitten mutten raskinut ostaa - ja sain nyt iiiihanalta kultsilta joululahjaksi - on Cacharelin NOA. Tuoksuu varsinkin vähän ajan kuluttua laittamisesta aaaaivan iiihanalle!! Ei ole mummomainen, muttei pistäväkään. Sellainen kiva pyöreä pullo...

Lancomella on aivan ihana tuoksu myös! Sen nimi on Qui. Todella raikas, ja aivan ihana!...mulla se meni aika nopeeta, kun jäin totaalisen koukkuun!:lol2: Ja sit toinen on Calvin Kleinin Truth...AAAAAAAAAIIIIIIIIVAN ihana tuoksu!:D

Täältäkin isot kiitokset kaikille tuoksun suosittelijoille! :worship: Mulla menee tuoksukaupassa pää ihan sekasin... Poikaystävänikin osaa ostaa osuvampia tuoksuja kuin minä ite :rolleyes:

Olen tykästynyt Givenchyn My coutureen mutta se saattaa olla joidenkin mielestä liian makea. Toi hajuveden tuoksun määrittelyhän on aikalailla makuasia...:D

Mullakin tulee tietyistä hajuista pää kipeeksi.
Mielestäni ihana tuoksu on
Escadan sexy graffiti,

taitaa vaan olla jonkun mielestä liian makea, mutta kun laittaa pikkasen vaan niin ei haittaa.
Täytyy muuten käydä haistelemassa muidenkin suosikkeja, jos vaikka löytyisi uusi tuoksu :)

Raikas ja päänsärytön

Cliniquen vartalosuihketta minäkin suosittelen. Mulla on vaan se sininen pullo, en muista sen nimeä. Tuo keltainen on minun makuuni jotenkin liian imelä, sininen on ihanan raikas.

Mulle tulee hajusteista tosi helposti päänsärky ja tuo on ainoa, jota pääni kestää.

No niin, testkausi alkoi tänään hajuvesien suhteen! :D Kokeilin semmosta kuin Dolce & Gabbana: Light Blue (ei tainnu kukaan mainita täällä), hirmu hyvä oli, raikas! Mutta testit jatkuu...

Originally posted by Persikka
No niin, testkausi alkoi tänään hajuvesien suhteen! :D Kokeilin semmosta kuin Dolce & Gabbana: Light Blue (ei tainnu kukaan mainita täällä), hirmu hyvä oli, raikas! Mutta testit jatkuu...

Hämäläinen hidasteli, joten ehditkin tuon löytää itse. Mutta tosi kiva ja kevyt tuoksu minun mielestäni.

Suositut

Back
Ylös Bottom