haittaako kreatiini mitenkään unettomuuteen? siis ettei saa unta...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja _jugo_
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eipä ainakaan mulla ole mitään tuollaista ilmennyt. Enkä kyllä ole mistään ikinä kuullut että sellaista olisi tapahtunut, mahtaiskohan olla syy jossain muualla?

osku sanoi:
No ainakin sen verran on haitannut että pitää herätä kuselle useemmin.

Joo, täytyy yleensä tuossa neljän-viiden aikaan käydä kusella. :D Unettomuutta ei ole ainakaan minulla ollut.

ei vaikuta mulla ku on muutenki niin huonot unet, eikä kusetakaan sen enempää ku muutenkaan.

Itsellänikin oon huomannut että aineenvaihdunta nopeutuu ja varsinkin krean "tankkausjaksolla" saattaa joutua nousta helposti kolme, neljä kertaa yössä vessaan. Ja sit: tää ON varmaan harhaa mut jos harrastaa seksiä juuri ennen nukkumaanmenoa ja syö vielä kreatiinia niin hyvästi katkeamattomat yöunet ---> vessa kutsuu, ja monesti :lol2:

Minulla kreatiinikuurin alussa unirytmi meni päin helvettiä. Ei vain nukuttanut, olin vähän "kierroksilla" koko ajan ja tietysti vessassa ravasin usein. Sittemmin on hepottanut, että liittyisiköhän vain siihen, että keho ei ole tottunut niin tuhteihin kreatiinisatseihin?

Eiköhän tuo kusella ramppaaminen johdu siitä kovasta veden juonnista.

Itsellänikin oli tapana käydä yöllä heiluttamassa kärsää vessassa aiemmin, mutta sittemmin olen lopettanut illalla juomisen. Saa nukkua katkotta piiitkään ja hartaasti ja aamulla olen virkeämpi. Vettä nyt menee niin tajuton määrä oli tankkaus, eli ei, mutta illalla sitä en tykkää kauheasti tislata.

Aloitin juuri maanantaina tällä viikolla kreatiin latausvaiheen (ekaa kertaa). Olen aina nukkunu ja nukahtanu todella hyvin ja helposti, enkä yleensä koskaan herää yöllä/käy kusella.

Nyt, kuurin aloittamisen jälkeen, on vaikeampaa nukahtaa illalla, nukkuu huonommin ja pitää käydä kusella 1-2 kertaa yössä. Toivon todella että tämä on ohimenevää. Pakkauksen (All Stars Creatin Monohydrat), ohjeen mukaan latausvaihe kestää viikon jolloin otetaan yhteensä 20 grammaa päivässä (4x5g), tämän jälkeen 5 viikon ylläpitovaihe jolloin otetaan 5g päivässä

Toinen asia mikä tuli jo eilen oli pieni lämmönnousu, johtuu kuitenkin varmaan lievästä vilustumisesta keskiviikkona

Kysymys liittyen creatiinin liukenemiseen.. Ilmeisesti liukenee parhaiten jos sekoittaa mukaan hieman hiilareita, mutta jos sekoittaa pelkkään veteen kristallit ei liukene ollenkaan?? Ainakaan tämän valmistajan aine. Mites imeytyy sitten kehossa, jos veteenkin noin huonosti??

Aloittelijan kysymyksiä... :david:

Mulla vaikutti creatiini unettomuuteen aineen aloittamisen jälkeen tollasen viikon ajan. Sen jälkeen unirtymi kyllä palautu ennalleen. Ja tosiaan, siellä kusella saa käydä just siinä 5 maissa.

kusella joutuu käymään kerran yössä. Mut unettomuutta ei oo havaittavissa... Vaimo sanonu et sen jälkeen kun oon alkanut käymään salilla töitten lisäksi, niin yleensä nukahdan viiden minuutin sisällä, kun on menty sänkyyn. Aikaisemmin meni huomattavasti kauemmin. Joten jos on uni ongelmia niin pitää vaan tehdä enemmän töitä päivän aikana

mulla kreasta ei kummempia sivareita ku joudun muutenki käymää kusel pari kertaa yös, pientä turvotusta vain ei muuta

Suositut

Back
Ylös Bottom