SUPERCARB 1kg -40%

Haetaan opinnäytetyölle aihetta: Koko maa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Leelucky
  • Aloitettu Aloitettu
Kohtapuoliin valmis Hyvinvointiteknologian AMK-insinööri hakee aihetta opintosuorituksistaan viimeiselle, eli opinnäytetyölle.

Olen opinnoissani suuntaantunut käyttäjäkeskeiseen suunnitteluun, käytettävyyteen sekä ergonomiaan.

Lisäksi olen suorittanut mm. seuraavanlaisia opintoja perinteisen koneinsinöörin opintojen lisäksi:

- turvallisuustekniikka
- tekninen piirustus ja 3D-mallinnus: AutoCAD, Inventor, Catia
- tuotesuunnittelu
- tuotesuunnittelun psykologia
- teollisuustalous
- kotiautomaatio
- anturit- ja ohjainlaitteet
- pc-mittaukset
- hydrauliikka,pneumatiikka
- sähkötekniikka, elektroniikka
- apuvälineteknologia
- ihmisen anatomia ja fysiologia (perusopintoja)

Opintojeni ohessa saatua käytännönkokemusta minulla on myyntityöstä organisaatioille/yksityishenkilöille, rakennusten esteettömyydestä, apuvälineistä (pyörätuolit, hoitosängyt, invarampit jne.)

Monipuolisesta kuntosaliharjoittelusta minulla on kohta 15vuoden kokemus, kehonrakennus- ja fitnesskilpailutoiminta Suomessa on tuttua ja ensisijainen toiveeni olisikin päästä soveltamaan uutta osaamistani tälle Fitness/Wellness sektorille, joko teknisten laitteiden tai palveluiden muodossa.

Mikäli yritykselläsi on käynnissä hyvinvointialalle suuntaantuva projekti tai toimintanne/tuotteenne (palvelu tai fyysinen tuote) tarvitsisi tutkimus- tai kehitystyön läpivetäjää, ota ystävällisesti yhteyttä sähköpostitse: D4311[at]jamk.fi

Myös alan töitä saa tarjota :)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Back
Ylös Bottom