Haastettelu: Maija Lehtonen 23.6.2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Todella hienoa, että Suomesta löytyy tuon tason kehonainen. :rock: Se on selvä, että tuon kunnon saamikseksi on joutunu tekemään duunia! :whip: Ja valitettavaa on se, että kehonrakennus, varsinkin naisten puolella, on niin aliarvostettua. Mut onnea Maijalle kisaan ja mitalijahtiin!

Jaa-a, uskaltaisko myöntää, että emulella sen hain.
Yritin googlettaa, mut ei mitään löytyny, ei oo Maijalla vielä näemmä kotisivuja. Sinällään harmi, video on ihan siisti ja Maija on todella hyvässä kunnossa. Tosin vissiin kuvattu yhtenä päivänä.

Kopriainen sanoi:
Jaa-a, uskaltaisko myöntää, että emulella sen hain.
Yritin googlettaa, mut ei mitään löytyny, ei oo Maijalla vielä näemmä kotisivuja. Sinällään harmi, video on ihan siisti ja Maija on todella hyvässä kunnossa. Tosin vissiin kuvattu yhtenä päivänä.
www.marjalehtonen.com

Maijan terveiset Pakkislaisille

Välitän Maijan mailin:

Tässä on kisojen jälkeen helppo hymyillä, vaikka oma sijoitus ei todellakaan ollut hyvä, mutta halusin mennä paremmassa kunnossa kuin viime vuonna vaikka tiesinkin uudesta tuomari linjasta. Sen tein ja siihen olen todella tyytyväinen, mutta ainoa asia mikä todella harmittaa oli se, että tuttu väri jota aiemminkin käytin teki sen minkä niin monille muille ja aiehutti väri virheitä,joten jouduin laittaan värit uusiksi, mutta se ei auttanut. Yritin selvittää syytä, mutta valmistaja ei osannut sitä selittää, joten se on siten arvoitus..heh.
Kuten aina kisjojen jälkeen ruoka ja juoma maittaa banketissa , joten sinne suuntasin myös ja mitä parhaasen aikaan, kuten kuva kertoo. Sitä tunsi olonsa kunkun kainalossa pieneksi..heh..
Näissä ystävien otoksissa kun on aina pientä heittoa , niin
toivotaaan että seuraavan kerran näitä kuvia saadaan ihastella Miken ottamina!!

Hyvää joulun odotusta kaikille Pakkislaisille!!!

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Nyt kun Maija ei pärjänny edellisvuoden tavoin ja kuvistakin näkee ettei kunto ole yhtä hyvä, niin olis kiva kuulla mikä meni vikaan. Värejen kanssa ongelmia ja mitä muuta? :rolleyes:

Kokoa kun kattoon niin Maijan käsi näyttää jopa MR O:n rinnalla varsin vakuuttavalta.:worship:

maija on sairaan kaunis! mulla on sellanen kuva maijasta et oksat pois! IMO maija oli todella upeassa kunnossa koko sijoitus on pelkkää tuomari paskaa! maija on aina mulle ykkönen!

Salomaa sanoi:
Maija se jaksaa aina hymyillä : )
Sanos muuta. Oon lukenut hänen haastattelunsa body lehdestä ja se antoi ainenkin minulle semmoisen kuvan, että hän olisi todella positiivinen ihminen.

rahkanaama sanoi:
Nyt kun Maija ei pärjänny edellisvuoden tavoin ja kuvistakin näkee ettei kunto ole yhtä hyvä, niin olis kiva kuulla mikä meni vikaan. Värejen kanssa ongelmia ja mitä muuta? :rolleyes:
Voin kertoa sulle rahkanaama , että kunnossa ei kyllä ollut paljon moitteen sijaa tänä(kään) vuonna.

rahkanaama sanoi:
Nyt kun Maija ei pärjänny edellisvuoden tavoin ja kuvistakin näkee ettei kunto ole yhtä hyvä, niin olis kiva kuulla mikä meni vikaan. Värejen kanssa ongelmia ja mitä muuta?

:jahas: Sain ainakin sellasen käsityksen tuosta Maijan postista että hän meni kisoihin paremmassa kunnossa kun viimevuonna..vai tulkitsinko väärin..

Back
Ylös Bottom