Haaste ähkymättöpäivälle!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Emmah
  • Aloitettu Aloitettu
Aikoinaan olisin saattanut moisesta satsista suoriutua. Painoa oli silloin 115 kiloa ja pituutta 178cm. Nykyään painan vain n.80kg, mutta hyvä näin.. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Heh, tuossa olisi kyllä raavaalle punttimimmillekin syömistä vähäksi aikaa :D Aika sama tulee mieleen kuin monella muullakin, eli tuosta lihasta todnäk suoriutuisin suhtkoht nätisti, mutta perunat voisivatkin sitten aiheuttaa :itku:-reaktion ...

Tuli vaan mieleeni, että onkohan tuossa jotain aikarajaa, tms. saako tuon annoksen ääressä istua vaikka koko illan jos haluaa? Ja miten mahtavat huolehtia siitä, että tuon annoksen syö todellakin YKSIN, tarjoilija kyylää koko ajan vieressä vai...? :hyper:

Gillyanne sanoi:
Tuli vaan mieleeni, että onkohan tuossa jotain aikarajaa, tms. saako tuon annoksen ääressä istua vaikka koko illan jos haluaa? Ja miten mahtavat huolehtia siitä, että tuon annoksen syö todellakin YKSIN, tarjoilija kyylää koko ajan vieressä vai...? :hyper:

"Mitään aikarajaa annoksen syömiselle ei ole, paitsi tietysti ravintolan aukioloaika." Täällä lisää infoa.

Mä vedin tollasen ainoana, kun mentiin noin 10 v. sitten kolmen kaverin kanssa vetämään tollanen satsi. Paikka oli muistaakseni vihreä grilli tms. Sörkän metroaseman vieressä. Se annos makso 120 mk. Oli kilon pihvi, ja loput kamat sai vetää seisovasta pöydästä. Lisäksi vedin perunoita ja muuta moskaa.
Sen jälkeen frendi heitti mut jeepillä himaan ja "sammuin". Nukuin 12 h putkeen ;-)

Eemeli sanoi:
Aikoinaan olisin saattanut moisesta satsista suoriutua. Painoa oli silloin 115 kiloa ja pituutta 178cm. Nykyään painan vain n.80kg, mutta hyvä näin.. :)

Heh mä oon joku 176 ja 114.5kg... vois mennä kokeilemaan ja kun saa syötyä heittäs tilanne läppää...
"Tää oli hyvää... tätä me otetaan" :rock:

Ei perkele... pitäis varmaan mennä huomenna syömään toi satsi, kun kerran tampereella olen... Paljonkohan tossa on proteiinia :D

Tuo on aivan sairaan iso annos joten saa olla melkoinen jokinorsu joka tuon jaksaa syödä, kilo lihaa(pelkän lihan kyllä jaksais kevyestikin) ja kerma perunat mukaan ja niitäkin on varmaan kilon verran. huh huh.

Pitäsköhän lähtä käymään siskon luona ja samalla reissulla käydä syömässä ilmanen pihvi :)

Tuota olisi kyllä kiva koittaa,tiedä vaikka menisikin :) Täällä Oulussa on yhdellä pizzerialla vähän samantapainen haaste,moni Oululaisista pakkislaisista varmaan tietääkin tapauksen...

Windir sanoi:
Tuota olisi kyllä kiva koittaa,tiedä vaikka menisikin :) Täällä Oulussa on yhdellä pizzerialla vähän samantapainen haaste,moni Oululaisista pakkislaisista varmaan tietääkin tapauksen...
Kerro lisää?
(en ole oulusta)

Itsellä dietissä menossa kunnon tankkauspäivä tänään, eikä mahtuis enää mitään. Yli kuustonnia takana, ja täytyy sanoa, että iltapala jää kyllä väliin, ja vielä vähemmän tekee ruokaa mieli tämän threadin luettuani. En viitsi edes ajatella, mitä mulle tapahtuisi edes yrittäessäni syödä tuollaista annosta tähän päälle..;) Ähky...

Mä olen vetänyt olikohan se nyt 750g pihvin ja siitä tuli ihan järjettömän paha olo. Vaikka 400g jauhelihaa menee heittämällä, niin täyslihaa mahan täydeltä on kova juttu. Mut menkääs vetää, kyl täältä nyt yks iso karju löytyy joak vetää ton ja pieraisee päälle.

masantti sanoi:
Kerro lisää?
(en ole oulusta)
Kyseessä on Romeo nimisen pizzerian "Hyperkuningas" nimellä tunnettu pizza.Mikäli pizzan saa syötyä paikan päällä kolmeen pekkaan niin sen saa ilmaiseksi.

"Hyperkuninkaan halkaisija on virallisesti 75 cm ja siihen tulee rajaton lukumäärä täytteitä ja 2,5 kg taikinaa. Valmistajien ohjeistuksena on, että jos ei riitä kymmenelle hengelle niin rahat takaisin."

Windir sanoi:
Kyseessä on Romeo nimisen pizzerian "Hyperkuningas" nimellä tunnettu pizza.Mikäli pizzan saa syötyä paikan päällä kolmeen pekkaan niin sen saa ilmaiseksi.

"Hyperkuninkaan halkaisija on virallisesti 75 cm ja siihen tulee rajaton lukumäärä täytteitä ja 2,5 kg taikinaa. Valmistajien ohjeistuksena on, että jos ei riitä kymmenelle hengelle niin rahat takaisin."
Paljonko on hinta jos ei saa syötyä?

Emmah[* sanoi:
grillitomaatti
[/list]

Muuten menis, mutta tuo tomaatti alkas tökkimään. :rolleyes:

Semmonen 600 grammaa pihviä on tullu syötyä monesti ja siihen lisäksi jotain lohkoperunoita tjms. Siitä pihvistä varmaan selviytys, mutta ne perunat jäis syömättä, jos niitä on monta kiloa.

Ei se ravintola yrittäjä niin tyhmä ole että laittas tollasen tarjouksen jos sen jokatoinen jaksais syödä. Menkää kokeileen epälen että onnistuu vain aniharvalta.

Tai sit ne pistää siihen lautaselle 500 gramman pönikän tota maustevoita:D

Suositut

Back
Ylös Bottom