Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä se kilpakehonrakentaja olekaan. Silti Starba on pitkä, painava, sopusuhtainen ja suht rasvaton; eli kehoilukriteereillä kova paketti!
ps. danzig ei edes 90-luvulla ollut yhtä kova, nykykunnosta nyt puhumattakaan:
![]()
-nimim. Misfits ja Danzig - fani
Luinpas tuossa äsken että, suomalainen elokuvaohjaaja Renny Harlin ohjaa entisen Wwe-mestari John Cenan tähdittämän ja Wwe Filmsin tuottavan action elokuvan. Eli kysymykseni kuuluu: Mitä mieltä olet John Cenasta (Itse "viisana" painifanina vihasin tätä kaveria vielä pari vuotta sitten, mutta nähtävästi viisastuin tai tyhmennyin koska tajusin että, hemmetti tuossahan on maailman kovin SHOWpainija. Löytyy karismaa, painii hyviä ainakin neljän tähden matseja säännöllisin väliajoin ja viettää tiellä 300 päivää vuodesta eli elää lajille.)?
Toinen asia mikä on mietityttänyt seuraatko Wwe:tä tai Tna:ta aktiivisesti? Mitä mieltä olet painin nykytilasta(Omasta mielestä aika huonoon suuntaan ollaan menossa.)? Ketkä ovat Ric Flairin lisäksi sinun "suosikkejasi" ja miksi?
Ja sinun suusta tuo on vielä (muutaman) asteen vakuuttavampaa kuin tällaisen tavallisen läskipersefanin sanomana. Itse en oikein ymmärrä tätä jatkuvan spottailun hienoutta. Esimerkiksi TNA:n X-divisioonan ottelut ovat täyttä shaibaa, koska niissä mennään jatkuvasti "all out" tai "kaikki peliin" meiningillä. Ottelut ovat alusta loppuun kuin jotakin sirkusesitystä, jossa isketään toinen toistaan merkityksettömämpiä top rope liikkeitä. Tämä ei ole alunperin lajin idea. Sen pitää olla brutaalia ja stiffiä, missä miehestä otetaan mittaa ja läski tummuu. Mitä järkeä on tehdä joku tuhoisa liike, kuten Piledriver keskellä ottelua, kun joku nobody ponkaisee siitä one-countin jälkeen ylös? 
Vaikka kerroit jo suosikkisi/esikuvasi, ajattelin kuitenkin kysäistä vielä muutamasta eri tyylisestä painijasta mielipiteesi. Laitan näin ranskalaisilla viivoilla:
- Goldberg
- CM Punk
- Samoa Joe
- Christian Cage
- Randy Savage
- Chris Jericho
Vielä on pakko purkaa mieleltäni yksi asia.
Eli minun suurin idolini Wrestling maailmassa on Chris Jericho. Kaveri joka on lajissaan täydellinen paketti: minun mielestä paras promottaja mitä maa päällään kantaa. Erittäin monipuoliset painitaidot, minun makuuni ehkä parhaat. Muutenkin olen käsittänyt, että hän täydellinen esikuva niin lajille, kuin ihan ihmisenäkin.
En tiedä kuinka tarkkaan tunnet hänet, mutta minkälainen mies Jericho oikeasti on? Onko jotain tarinaa jota ei netin paini-sivuita löydy?