Kävin eilen tutustumassa ja tutustumiskäynti on ilmainen. Salilla oli myös jaossa lehtisiä, joissa olevilla kupungeilla sai tuon ilmaisen tutustumiskäynnin (norm. 9 euroa) sekä ilmaisen kuntosalijäsenyyden (norm. 59 euroa) 28.02.2007 saakka.
Sali oli mukavan tilava ja siisti, mutta naisten pukuhuone oli aika pieni. Pukuhuoneessa ei ollut lukollisia kaappeja, mutta Immuksi esittäytynyt kaveri kertoi, että ne tulevat myöhemmin punttiksen yhteyteen.
Vapaita painoja ja laitteita oli mukavasti tarjolla, mutta itse jäin kaipaamaan esim. ristikkäistaljaa. Lisäksi eka kerta uusissa laitteissa vaati vähän perehtymistä säätöjen ja muiden osalta varsinkin, kun on tottunut treenaamaan pääsääntöisesti vapailla.
Jäin myös kaipaamaan ihmisiä, vaikka en tungosta kaipaakaan. Jossain vaiheessa olin yksinään treenaamassa, vaikka kello oli kuusi illalla. Myöhemmin sinne kyllä tuli jotain treenaajia ilmeisesti yläkerran harjoitussalilta (kamppailupuolelta) sekä muutama "ulkopuolinen". Parhaimmillaan meitä taisi olla puntilla kahdeksan ihmistä.
Olen saattanut lukea lehtiä huonosti, mutta en ole huomannut että salia olisi mainostettu kauheasti. Toisaalta salin melko syrjäisen sijainnin vuoksi treenaajat saattavat koostua tulevaisuudessa aika tavalla noista yläkerran kamppailulajien harrastajista. Toisaalta onhan Arabian rannassa nykyään aika mukavasti asukkaita...
Yleisfiilis treenaamisen osalta oli kuitenkin positiivinen. Itselleni tuo sali on vähän "liian kaukana"... tai no ainakin bussimatkan päässä.