H2 ymps. ymps. vuokraus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aarne
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Siis jäseniä on yhteensä yli 1000, mutta kalustoa on kyllä saatavilla aivan riittävän hyvin. Itse jäsenenä vuodesta 2004 ja 100% tyytyväinen ollut, monia autoja on ajettu, ei tosin Ferraria vielä. Ensi kesää odotellessa... :kuola:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
kas-vain sanoi:
Pirun totta tuokin. Firmalla on yhteensä joku vajaat 20-30 autoa ja jäseniä muutama tuhat. Ei taida kaikille riittää....

Ideana tuo lafka on ihan hyvä, mutta toteutus on jotain ihan muuta.

Montakos kertaa olet soittanut varauskeskukseen ja autoa varannut? Minä olen saanut aika mukavasti noita vuokralle, tiedä sitten mistä johtuu...

Dr_Anabolic sanoi:
Kannattaa myös muistaa, että tuolta vuokraa auton niin se vuokran hinta sisältää 100 km ja ylimeneviltä laskutetaan normaalin km-korvauksen verran. Eli ei kauheasti sillä 30 euron autolla ajella ilman lisäkustannuksia.

Osakkuuksiahan on erilaisia ja toisiin sisältyy 200 km/vrk. Itsellä se on riittänyt ihan hyvin.

blobbari sanoi:
Ei kukaan sattunut löytämään tuolta sivuilta noita vuokrausehtoja? Olisi mukava lueskella, kun itsekin alalla olen työskennellyt.

Tutkin vuokrausehtopaperin 2004 kesällä, silloin se ainakin oli samanlainen lappu kuin minkä sain "tavallisen vuokraamon" autosta.

Huppe sanoi:
Parempi vaihtoehto on ottaa jostain joku SLK-mersu koeajoon, painella sillä sports-car centerille puku päällä ja kertoa kiinnostuksensa johonkin urheiluautoon. Varaa vain koeajoajan ja lähtee ajelemaan ilmaiseksi... Tietty voi painattaa jonkun hienon käyntikortin keksittyyn firmaan.

Sinähän oletkin sitten tunnettu kaveri autoliikkeissä kun siinä pari kolme kesää olet avoautoja hakenut "vuokralle" :hyper: Minä maksan jo siitä ilosta ettei tuota tarvitse tehdä.

Mike sanoi:
No 120€ ei todellakaan ole paha hinta vuorokaudeksi tuosta autosta yleistä hinta-tasoa tarkastellessa. Vuokraan paljon autoja käyttööni ja kyllä sitä saa jo 1.6 litraisesta kotterosta maksaa joissakin paikoissa 100€. Kun mennään noihin edustusluokan kokoisiin autoihin, niin halvimmat vuokraamotkin ottaa yli 150€ vuorokaudessa.

Tämä on totta ja helposti voi itsekkin laskea mitä pitää vuokrahinnan olla kun kalusto ei ole vuokralla läheskään joka päivä ja koko auton hinta on katettava vuokratuloilla, sekä siihen päälle arvonalenema, huollot ja autonluovutukset ym ym.

Rentalilla 50 000 euron Slk.mersu maksaa 59e ja senkin voi laskea miten se voi olla tuon verran. Auton ostohinta katetaan osakkuuksilla ja vuokrausaste on lisäksi kovempi kuin tavallisella vuokraamolla. Vuokrahinta koostuu arvonalenemasta, huolloista, autonluovutuksesta jne jne, sitä kutsutaan käyttövastikkeeksi.

tubbi sanoi:
Muotoilisin ennemminkin,että kusettavat tyhmiltä (köyhiltä) rahat pois,juurikin näiltä jotka ovat valmiita maksamaan n 4ke,että pääsevät edes joskus ajamaan paremmanluokan vehjettä vaikka sitten alennuksella.muutenhan noita voi ajella ilmaiseksi.

Edes joskus? Niillähän voi ajella aina kun sille tuntuu.

Mites sinä olet tuon kyseisillä autoilla ajelun toteuttanut? Voihan nykypäivänä ostaa kuka tahansa normaalia palkkaa saava ihminen vaikka minkä luxus auton "omaksi" lainarahalla. Olen minäkin ihan tietoinen tuosta mahdollisuudesta, mutta se ei nyt sattunut kiinnostamaan siinä määrin kuitenkaan.

tubbi sanoi:
Myöskin mikäli liityt jäseneksi,niin kannattaa muistaa että kaikki vempeleet ovat rahoitusyhtiön nimissä.mikäli firma menee nurin,niin realisoitavaa omaisuutta osaikkaille ei ole.autoja myöskin on todella vähän käyttöpäiviin/käyttäjiin verrattuna.en suosittelisi tota koijarilafkaa kenellekkään.:david:

Oletko päässyt tutkimaan jokaisen auto rekisteriotteenkin, vaikka et ole edes jäsen? Onko sinulla käytännön kokemusta siitä onko kalustoa riittävästi käyttäjiin nähden? Oletko yrittänyt vuokrata ferraria kun tuolla toisaalla sanot ettei sitä oikein tahdo saada vuokralle? Ja jäänyt vielä ilman autoa kun joku onkin sen ovh- hintaan tahtonut ottaa? Miksi rentalin Slk- mersu on mielestäsi surkea? -uudemmalla niistä on ajettu muutama tuhat kilometriä, on ihan pakasta vedetty. Useimmille ihmisille se ei ole surkea, vaikka sinulle olisikin.

Minä olen kerran jäänyt ilman autoa koska siihen oli tullut vika edellisen vuokrauksen aikana, asiasta ilmoitettiin minulle heti kun se tuli tietoon. No korjausta ei saa olemattomassa ajassa, joten sain vuokralle hyvityksenä puoleen hintaan toisen ajoneuvon joka kelpasi minulle hyvin.

Rental on riskisijoitus siinä kun mikä tahansa osakeyhtiö, sitä ei käy kiistäminen. Välttämättä ei tulisi pätkääkään rahaa takaisin jos nurin menisi, koska omaisuutta on tietysti autoissa kiinni, mutta se omaisuus konkurssin edessä menisi ekana velkoajille ja jos jotain jää niin osakkaille.

Tähän mennessä on ainakin ollut ihan mukavaa ja eiköhän se nyt tuon ensi kesänkin ole pystyssä kun on uutta kalustoakin jo hankittu kesäksi ja toimintaa juuri laajennettu muutenkin. Katsellaan mitä tapahtuu, kai se sit on ostettava joku kesäauto jos nurin menee...

Onko tämä Rental vaihtanut nimensä Fast Motoriksi? Tuli kesällä täytettyä kilpailukuponki jossa palkintona oli Ferrari päiväksi käyttöön, ja tänään soitettiin että olen voittanut lahjakortin ja jonkun koeajon. Sunnuntaina olisi koeajo tilaisuus Viikissä. Lähemmin kun tutkin näiden autokerhojen toimintaa niin taidanpa jättää väliin, sen verran pahasti haiskahtaa kusetukselle.

Onko tämä Rental vaihtanut nimensä Fast Motoriksi? Tuli kesällä täytettyä kilpailukuponki jossa palkintona oli Ferrari päiväksi käyttöön, ja tänään soitettiin että olen voittanut lahjakortin ja jonkun koeajon. Sunnuntaina olisi koeajo tilaisuus Viikissä. Lähemmin kun tutkin näiden autokerhojen toimintaa niin taidanpa jättää väliin, sen verran pahasti haiskahtaa kusetukselle.
Mä täytin saman tyylisen lapun viime vuonna johonkin "päivä miljonäärinä"-kisaan jossakin sedulassa. Kannattaa toki mennä käymään jos ei mitään menoa muuten ole. Ainakin viime vuonna sieltä sai pikkupurtavaa ja koeajon heitin jollain chryslerin avopelillä. Ei joutunu mihinkään sitoutumaan, eikä erityisemmin mitään jäsenyyttäkään tuputeltu, kun sanoin olevani opiskelija. Hyvällä säkällä voit saada jonkun kohtuu hyvänkin auton alle koeajoon, joka tosin vain muutaman vaivaisen hetken. :)

Oon kans käyny tuolla...
Puhelimessa lupasivat Porschen koeajoon, sinne päästyäni tarjosivat hikistä PT Cruiseria. Kävin ajamassa 5min sillä kolisevalla nuhapumpulla.

Sama oli sielläkin, eli kovasti yrittivät myydä elämystä ilman hinnan esittämistä.
Videoita ja kuvia jäsenyysilloista näytettiin kyllä kiitettävästi, mutta varsinainen info oli vähäistä.

Lahjakortti on 150€ arvoinen, jolla käytännössä saa ilmaisen moottorikelkka-päivän, muuhun joutuukin sitten sijoittamaan omaa jonkin verran.

En muista paikoista tiedä, mutta ainakin JKL:n silloinen myyntipäällikkö on talousrikoksesta tuomittu. Veti sitä surkuhupaisaa betoni(?)rokkia joka teki tappiota ja jäi laskut maksamatta yms yms...

Ei jotenkin soinu kellot kun Malmin lentonäytöksessä täytin arpajaislipun.

Tyttöystävä soitti pari viikkoa siitä onnensa kukkuloilla (tietää että harrastelen autoja) että nyt ollaan voitettu koeajot, lahjakortit ja kaikki. Silloin mulla välähti ja harmikseni jouduin pilaamaan hänen päivänsä kertomalla mistä on oikeasti kyse.

Soitti sieltä joku mullekin myöhemmin mutta totesin suoraan etten halua olla missään tekemisissä ko. firman kanssa.

Aivan silkkaa kusetusta koko pulju. Perinteistä "lomaosakekauppaa". Mut ei siinä mitään, käykää paikalla ja ostakaa vaikka heidän palveluitaan. Tyhmiltä rahat pois. Niin mäkin tekisin jos jollain on ilmiselvästi mulle kuuluvaa rahaa.

Minullekin koitettiin kaupata jotain "osaketta" jolla sai sitten vuokrattua esim. Ferraria tai Porschea. Oli niin liikemiestouhua ettei kiinnostanut. Serkkupoika kertoi että pulju olisi konkassa/lopettanut. Mitenhän kävi niille, jotka ostivat tuon osakkeen?

Ei jotenkin soinu kellot kun Malmin lentonäytöksessä täytin arpajaislipun.

Tyttöystävä soitti pari viikkoa siitä onnensa kukkuloilla (tietää että harrastelen autoja) että nyt ollaan voitettu koeajot, lahjakortit ja kaikki. Silloin mulla välähti ja harmikseni jouduin pilaamaan hänen päivänsä kertomalla mistä on oikeasti kyse.

Soitti sieltä joku mullekin myöhemmin mutta totesin suoraan etten halua olla missään tekemisissä ko. firman kanssa.

Aivan silkkaa kusetusta koko pulju. Perinteistä "lomaosakekauppaa". Mut ei siinä mitään, käykää paikalla ja ostakaa vaikka heidän palveluitaan. Tyhmiltä rahat pois. Niin mäkin tekisin jos jollain on ilmiselvästi mulle kuuluvaa rahaa.
Ei mulla mennyt kyllä penniäkään tohon puljuun. Sattui olemaan vähän vapaata aikaa siinä, niin käytiin kaverin kanssa vetämässä maha täyteen sipsejä ja heitettiin auringonpaisteessa pieni rinksa avoautolla. En nyt sanois elämykseksi, mutta eipähän siinä mitään menettänytkään.

Minullekin koitettiin kaupata jotain "osaketta" jolla sai sitten vuokrattua esim. Ferraria tai Porschea. Oli niin liikemiestouhua ettei kiinnostanut. Serkkupoika kertoi että pulju olisi konkassa/lopettanut. Mitenhän kävi niille, jotka ostivat tuon osakkeen?

Jos en nyt ihan väärin muista, niin muropaketissa oli tuosta puhetta ja oli se toinen firma tarjonnut niille rentalin osakkeiden omistajille "edullista" osaketarjousta, jolla voivat sitten tulla tuon uuden firman asiakkaiksi. Varmaan hyvät fiilikset, kun maksanut tuhansia euroja jostain pilipali "osakkeesta" jonka arvo katoaa, kuin tuhka tuuleen ja sitten samat äijät perustaa uuden firman ja tarjoaa samaa paskaa eri paketissa lähes samalla hinnalla. :hyvä:

Tästä tuli mieleen että olen itsekin jonkun arvontalapun täyttänyt ja perään on soiteltu jostain koeajosta, mutta tuntui heti ideana niin vajakilta käydä nyt vartavasten ajamassa autolla. Mitä vittua, onhan mulla auto jolla voin ajella jos vaan kiinnostaisi.

http://www.google.fi/#hl=fi&source=hp&q=exotic+car+club&fp=d651c94e2d327871

Maailmallakin noita klubeja näyttää olevan ja onhan se selvää että jos useampi miljoonapiili on tallissa niin ei niitä ihan pikkurahalla ajoon saa. Fifth gearissä ollut tommoinen juttu.
http://www.youtube.com/watch?v=thq6N9NVp2o

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tästä tuli mieleen että olen itsekin jonkun arvontalapun täyttänyt ja perään on soiteltu jostain koeajosta, mutta tuntui heti ideana niin vajakilta käydä nyt vartavasten ajamassa autolla. Mitä vittua, onhan mulla auto jolla voin ajella jos vaan kiinnostaisi.
Juu ei muakaan hirveästi nappais maksaa montaa tonnia siitä, että saa taas maksaa lisää kun haluaa autolla ajaa. En ole ajanut Ferrarilla mutta en jaksaisi edes kovin kauas lähteä sellaista koeajamaan, saatikka maksaa siitä jotain. Jos jollain kaverilla Ferrari olisi niin voishan sitä testata mutta en mä sitä siltä aina ois kinuamassa. Mulle riittäisi melkeimpä, että on kerran kokeillut. Itse tykkään kyllä autoilusta ja menevistä autoista mutta, että mä saisin niistä jotain suurempia kiksejä on niiden oltava mun omia. Ei mua kiinnosta aina silloin tällöin hakea autoa lainaksi, että pääsen leikkimään.

Mitäs tuo kruipelo puhui, että hän on kyllä saanut auton aina lainaksi ja ettei kas-vain tiedä mistä puhuu. Sitten seuraavaksi sanoo, ettei ole vielä vissiin vuoden jonotuksen jälkeen saanut ferraria ajoon. Mahdollisesti seuraavana kesänä (2 vuoden jonotuksen jälkeen):thumbs:. Ei helvetti, odottaa nyt kaksi vuotta että pääsee heittämään lenkin jollain autolla. Mä en jaksais odottaa edes Megan Foxia niin kauaa.

:curs:
Juu ei muakaan hirveästi nappais maksaa montaa tonnia siitä, että saa taas maksaa lisää kun haluaa autolla ajaa. En ole ajanut Ferrarilla mutta en jaksaisi edes kovin kauas lähteä sellaista koeajamaan, saatikka maksaa siitä jotain. Jos jollain kaverilla Ferrari olisi niin voishan sitä testata mutta en mä sitä siltä aina ois kinuamassa. Mulle riittäisi melkeimpä, että on kerran kokeillut. Itse tykkään kyllä autoilusta ja menevistä autoista mutta, että mä saisin niistä jotain suurempia kiksejä on niiden oltava mun omia. Ei mua kiinnosta aina silloin tällöin hakea autoa lainaksi, että pääsen leikkimään.

Mitäs tuo kruipelo puhui, että hän on kyllä saanut auton aina lainaksi ja ettei kas-vain tiedä mistä puhuu. Sitten seuraavaksi sanoo, ettei ole vielä vissiin vuoden jonotuksen jälkeen saanut ferraria ajoon. Mahdollisesti seuraavana kesänä (2 vuoden jonotuksen jälkeen):thumbs:. Ei helvetti, odottaa nyt kaksi vuotta että pääsee heittämään lenkin jollain autolla. Mä en jaksais odottaa edes Megan Foxia niin kauaa.

No siihenhän se perustuu että voi kerran kokeilla vähän jokaista saatavilla olevaa autoa. Ja kalusto vaihtuu toki.

Luetun kun ymmärtäisit niin Kruipelo ei ole toki odotellut sitä Ferraria montaa vuotta, vaan lykännyt päätöstään vuokrata sitä Ferraria. Eipä ole itselläkään iskenyt maksaa siitä ilosta vielä yhtään sen enempää, onhan se "vain" urheiluauto, ja esim. vastaavaa ajettavaa saa halvemmallakin listoilta.

Kumma juttu kun tuollaiselle kerholle on köyhät naureskelemassa, mutta itse asiassa pahemmin oon kokenut tulleeni huijatuksi kun ostin "luksusauton" johon vakuutus"tarjous"kin maksoi enemmän kuin edelliskesän Rental-vuokraukset... Siitä on luksus kaukana kun yks ainoo iso remontti maksaa siihen ikiomaan kultaan yli 3000€...

Kumma juttu kun tuollaiselle kerholle on köyhät naureskelemassa, mutta itse asiassa pahemmin oon kokenut tulleeni huijatuksi kun ostin "luksusauton" johon vakuutus"tarjous"kin maksoi enemmän kuin edelliskesän Rental-vuokraukset... Siitä on luksus kaukana kun yks ainoo iso remontti maksaa siihen ikiomaan kultaan yli 3000€...
Eikös ne ole ne köyhät jotka tuollaiseen kerhoon liittyvät, jotta saisivat edes silloin tällöin maistaa sitä luksuselämää. Ei ole rahaa ostaa omaa luksusautoa tai edes sen vakuutuksia...

Mulle vain se hienon auton omistaminen yksi iso osa sitä "luksusta", sitä tunnetta ei sellaisella lainapelillä saa. Mutta kukin tyylillään. Jos joku haluaa tuollaisen osakkuuden ostaa niin en suosittele ainakaan täysihintaista kun noita saa (sai silloin kun lafkat oli pystyssä) suunilleen kiittämällä nettiautosta.

Kumma juttu kun tuollaiselle kerholle on köyhät naureskelemassa, mutta itse asiassa pahemmin oon kokenut tulleeni huijatuksi kun....

WinCapita anyone? :D
Ihan sama mulle miten jokainen ylimääräiset hilunsa tuhlaa, mutta periaatteestakin jo en tuohon klubiin liittynyt. Sen verran on koijariporukkaa taustalla, että se kaunis päivä tulee kyllä kun olet juuri uusinut vuosijäsenyytesi ja *humps* "we are having techical problems, we will be back online in a few moments..."

WinCapita anyone? :D
Ihan sama mulle miten jokainen ylimääräiset hilunsa tuhlaa, mutta periaatteestakin jo en tuohon klubiin liittynyt. Sen verran on koijariporukkaa taustalla, että se kaunis päivä tulee kyllä kun olet juuri uusinut vuosijäsenyytesi ja *humps* "we are having techical problems, we will be back online in a few moments..."

Jees, juurikin tästä syystä ostin jäsenyyden "käytettynä" eikä sen kummemmin ole odotuksia että olis elämänpituinen suhde edessä.

Pahempi kusetusfiilis tuli ja paskanmaku mulle jäi suuhun kun kävin Vehon huollossa kääntymässä emännän A-mersun kanssa... :curs: Sanotaanko vaikka nyt näin, että sitä "omistamisen iloa" tulee ihan hyvin noista käyttöautoista, leikkiautot sitten erikseen tuolta Fastilta niille muutamalle hienolle kesäpäivälle.;)

:curs:

No siihenhän se perustuu että voi kerran kokeilla vähän jokaista saatavilla olevaa autoa. Ja kalusto vaihtuu toki.

Luetun kun ymmärtäisit niin Kruipelo ei ole toki odotellut sitä Ferraria montaa vuotta, vaan lykännyt päätöstään vuokrata sitä Ferraria. Eipä ole itselläkään iskenyt maksaa siitä ilosta vielä yhtään sen enempää, onhan se "vain" urheiluauto, ja esim. vastaavaa ajettavaa saa halvemmallakin listoilta.

Eikö ongelma ole siinä, että se "osake" on nyt arvoton? Taitaa Ferrari olla ainoita missä vuosiremppa on tuollaisissa luvuissa. Porschen vakuutukset ja huollot ainakin olleet yhteensä alle tonnin vuosi.

Jos en nyt ihan väärin muista, niin muropaketissa oli tuosta puhetta ja oli se toinen firma tarjonnut niille rentalin osakkeiden omistajille "edullista" osaketarjousta, jolla voivat sitten tulla tuon uuden firman asiakkaiksi. Varmaan hyvät fiilikset, kun maksanut tuhansia euroja jostain pilipali "osakkeesta" jonka arvo katoaa, kuin tuhka tuuleen ja sitten samat äijät perustaa uuden firman ja tarjoaa samaa paskaa eri paketissa lähes samalla hinnalla. :hyvä:

Tapahan on varsin nerokas. Kalusto ja asiakkaat mukaan ja vanha firma konkkaan. Ei tartte huolehtia vanhoista veloista joten uusille jäsenille voi tarjota "parempaa konseptia" ja halvempia hintoja. Rentalin jäseniä on kusetettu jo kerran, voi ainakin luottaa heidän olevan tarpeeksi tyhmiä toistamiseen kusetettavaksi.

Tollasen Porschen muuten ostaa itelleenkin jollain 350-400€/kk erällä jos ei pätäkkää tililtä riittävästi kerralla löydy. Tosi luksusta, uujee.

On kyllä huojentavaa huomata että asiakkaita tällaisilla kusetusfirmoilla edelleen riittää kaikista esimerkeistä huolimatta. Antaa toivoa että itekkin saa joskus rahat pois hölmöiltä.

Tapahan on varsin nerokas. Kalusto ja asiakkaat mukaan ja vanha firma konkkaan. Ei tartte huolehtia vanhoista veloista joten uusille jäsenille voi tarjota "parempaa konseptia" ja halvempia hintoja. Rentalin jäseniä on kusetettu jo kerran, voi ainakin luottaa heidän olevan tarpeeksi tyhmiä toistamiseen kusetettavaksi.

Tollasen Porschen muuten ostaa itelleenkin jollain 350-400€/kk erällä jos ei pätäkkää tililtä riittävästi kerralla löydy. Tosi luksusta, uujee.

On kyllä huojentavaa huomata että asiakkaita tällaisilla kusetusfirmoilla edelleen riittää kaikista esimerkeistä huolimatta. Antaa toivoa että itekkin saa joskus rahat pois hölmöiltä.

Onhan täällä Helsingissä ties millä hanttapuleilla Porschea ja M-bemaria alla, mahdollisimman pitkä laina-aika koroista viis niin kelpaa ajella :rolleyes:

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom