H:linnan safkamestat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mjjt
  • Aloitettu Aloitettu
hämisläiset hoi!viikonloppureissu tulossa mamman kanssa:pano: parhaat ruokaravintolat illanviettoon?parhaat annokset/hintalaatusuhde kohillaan?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Don sergio

Don sergio

:lol2: varmaan olis vitun rattoisaa viettää iltaa siellä viiden neliön karvakäsiluolassa :rolleyes:

Jos nyt tosissaan puhutaan, niin mene mutsis kanssa huviretkeen, siel on hyvät safkat ja hemingway's baari on siinä kymmenen metrin säteellä.

pakko mainostaa tutun thai-ravintolaa, Sawaddee ;)
safkat erinomaiset ja hintataso hyvä.
Toinen vaihtoehto Tawastia Bank kävelykadulla, sielläkin hyvä ruoka ja tunnelma ok, samassa sitten myös baari niin voi jäädä istuu iltaa siihen ja vetää tuplaviskejä kunnes portsari heittää naama edellä mukulakivetykselle :D

:lol2: varmaan olis vitun rattoisaa viettää iltaa siellä viiden neliön karvakäsiluolassa :rolleyes:

Jos nyt tosissaan puhutaan, niin mene mutsis kanssa huviretkeen, siel on hyvät safkat ja hemingway's baari on siinä kymmenen metrin säteellä.

Ei mihinkään ketjumestaan missä kaikki tulee valmiina pakastimesta. Piparkakkutalo on jees. Ja kiinalainen siinä torin kulmalla on ihan O.K kiinalainen jos sellaisesta tykkäätte. Piparkakkutalo on torin lähellä, eli kirkko jää kirkkopuistoa Piparkakkutalon väliin. Uudistunut Hälläpyörä on kuulemma hyvä, itse en ole testannut, mutta frendi joka on kokki kehui. Eikö toi Tawast bankkikaan ole huono valinta. Kannattaa kattoo netistä menuja niin tietää vähän.

Hälläpyörä on tähän mennessä paras, missä olen käynyt. Sen jälkeen tulee Tawast Bank ja sit Piparkakkutalo.

Popinossa kävin lauantaina, mutta petyin ruokaan (tupa oli kyllä ihan täysi, lieneekö syy Tomaattia-Tomaattia -viikonlopussa? Ja annokset isoja).

Aulangon ja Cumuluksen ravintolat ovat olleet kokemuksieni mukaan ihan ala-arvoisia.

mevlana ? helppo lausua myös humalassa

jos ihan tosissaan ni ite tykkäsin williams'ssista, tawast bankissa myös tuli käytyä firman pikkujouluissa mutta omaan makuun annokset vähän pieniä ?

Itse sanoisin myös Huviretken parhaaksi paikaksi. Thaikkuravintola Sawaddee:ssa on myös hyvät ruoat, illallisista en niinkään tiedä mutta lounasruoat maistuneet ainakin erittäin hyvin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom