H.I.M. - Venus Doom

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
HIM:n kaikista levyistä oon tykänny tähän asti, mutta nyt kuullun perusteella tuntuu siltä, että melko karmivaa settiä on tuloillaan. Valo olis voinu teroittaa sävellyskynänsä jossain vaiheessa, esim. Kiss of Dawn alkaa ihan kivalla ajolla, mutta kertsi loppuu kuin kesken ja sitäkin säestetään helvetin epätoivoisella tomikompilla.

HIM:llä ei ole ollut aikoihin edes hyvää sinkkubiisiä tai biisejä, siis kunnon hittejä, joiden siivittämänä albumia olisi hyvä viedä uusille alueille. Nyt jotenkin tuntuu, että uusi levy tehdään vain siksi, että on jotain puskettavaa markkinoille ja voidaan kiertää Amerikka viis kertaa.

Molemmat biisit mitä radiosta oon kuullu (molemmat ainakin 5+ kertaa) on ollu pettymyksiä. Tuskinpa tulee hommattua levyä. Keskinkertaisia ja mitäänsanomattomia rallatuksia, joista ei oikein saa mitään irti.

Kyllä luulen, että Himin maailmanvalloitus loppuu tähän levyyn. Suomessa varmaan vanhat fanit ostavat vanhoilla meriiteillä, mutta maailmalla voipi olla takkuista.
Ainakin tää Kiss of Dawn on sellaista kuraa, ettei tuon perusteella tule menestymään. Ihan siisti kitarariffi, mut ku ite biisi laahaa hitaasti paikallaan ilman mitään kohokohtaa, niin hohhoijjaa.

venus doom taitaa olla himin paskin piisi ikänä.
kertosäe on melkein suoraan vanhasta hyvin tunnetusta biisistä (falling in love with you? tjsp), jopa kolme tai neljä viimeistä säveltä vaihdettu.

Ossin perrymason on ainakin yksyhteen venusdoomiin kertsin osalta loppua lukuunottamatta.

tais olla Imagen?
on muuten melkosen paska lehti

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mulle on kaupiteltu sitä jo niin monta kertaa että inhoan sitä syvästi jo siitä syystä

mutta palatakseni aiheeseen,tämä pätee edelleen

mä haluan kuulla sen HIMin uuden biisin,jonka nimeä en muista,joka lehden (soundin? en muista) mukaan "hyökkää kuin slipknot"

Jos uudelta kiekolta pitäisi nostaa joku biisi ylitse muiden niin se olisi "Sleepwalking past hope". Mielestäni myös yksi Himmin kaikkien aikojen parhaista kipaleista. Muuten levy on aika tasaista huttua jonka vahva kitarapainotteisuus ainakin itseäni hieman ahistaa.

:3:

Lisätään levyn oma TOP3 kun se jäi viimeviestistä puuttumaan:

1. Sleepwalking past hope
2. Venus Doom
3. Bleed well

IMO kevyesti bändin paras levy, niin soundillisesti kuin biisimateriaalinkin puolesta. Pureskeltavaa pitkäksi aikaa ja päästy vihdoin pois sieltä pöhöttyneen syntikkahuokailun suosta. Nyt HIMiä voi taas kutsua rock/metal-bändiksi. kyllä potkii!:thumbs:
:4:

jeps, kuuntelin levyn eilen. ihan jees, parempi ehkä kuin edelliset, mutta osassa biiseistä laulu eli siis herra valon panos oli ehkä vähän löysä. Metalli biiseissä tai edes wannabe-metalli biiseissä pitää olla enemmän ns. metallimiehen ääni...

Ihan jees levy, vaikka ei kyllä ylläkkään ekan levyn tasolle.
Oma top 3
1.Venus Doom
2.Sleepwalking past hope
3.Love in cold blood

Meikäläinen tykkää kyllä kuin hullu puurosta. Ekalla kuuntelu kerralla tuli hyviä ahaa-elämyksiä ja nautin, toisella kertaa biisit potki jo todella kivasti, kolmannella kerralla oli pari kertaa iho mukavasti kananlihalla muutamassa kohtaa. Biisit on sen verran "moniuloitteisia" edellisen poppilevyn materiaaliin nähden, että vie oman aikansa päästä hommasta jyvälle (mikä on vaan plussaa). Omasta mielestä ehkäpä jopa HIM:n paras levy. 9+

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom