H.I.M. - Venus Doom

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
H.I.M. julkaisee Venus Doom albuminsa syyskuussa. Alunperin albumin piti ilmestyä jo heinäkuussa. Biiseinä mm. Dead Lovers Lane, The Kiss Of Dawn, Love In Cold Blood ja Passion's Killing Floor.

Ville Valo: "Venus Doom is going to be a lot heavier than anything we've done before — that's the whole idea. It's like we're mixing MY BLOODY VALENTINE's 'Loveless' with METALLICA's 'Master of Puppets'. ... There won't be as much ear candy on this one. There are a lot of riffs, and it's more guitar-oriented than keyboard-driven. Really, we just wanted to rock our own socks off."

"We wanted to make a really rockin' album — one that would explode your speakers," he added. "But we also wanted to maintain the melancholy aspects of love and loss in the lyrics and then have the really sweet vocals amidst this storm of guitars."

"Lyrically, it's about me losing a relationship and then actually regaining it, and losing my sanity and regaining it. As you grow up, life gets more and more complex, even though when you're a kid you think things are going to get easier. It's like a f---ing puzzle that just keeps on having more and more pieces to it. It's very personal, this album. It's like me getting rid of my demons and putting the pain in the music. It's cathartic, and it's about cleansing yourself and trying to have the courage to take that one step further."

Uudeksi julkaisupäiväksi on ilmoitettu 4.9.

Kannet:
HIM_VENUS_cover1.jpg

Kuva: warnerreprise.com

Tänään YleX soitti aamussa HIMin ekan sinkun. Toisen kuulin vajaa tunti sitten Rockilta. Ekan biisin nimeä en muista, mutta toinen oli Venus Doom. Paljon on toitotettu, että Venus Doom levy olisi raskaampi ja synkempi kuin edelliset levyt.

Eka sinkku alko ihan lupaavasti rankalla kitaralla, mutta löystyi sitten siksi HIMiksi mitä se on ollut aiemmillakin levyillä. Koukku jäi puuttumaan kokonaan mikä on mun mielestä bändin ongelma useimmissa biiseissä. Biisi oli suoraan sanottuna huono.

Venus Doom kappale yllätti positiivisesti. Voisin jopa sanoa, että tykkäsin biisistä oikeastaan aika paljon. Mielenkiintoista olisi huomata mihin suuntaan mielipide muuttuisi kun olisi enemmän kuuntelu kertoja biisistä. Hyvä biisi kuitenkin.

Tänään YleX soitti aamussa HIMin ekan sinkun. Toisen kuulin vajaa tunti sitten Rockilta. Ekan biisin nimeä en muista, mutta toinen oli Venus Doom. Paljon on toitotettu, että Venus Doom levy olisi raskaampi ja synkempi kuin edelliset levyt.

Eka sinkku alko ihan lupaavasti rankalla kitaralla, mutta löystyi sitten siksi HIMiksi mitä se on ollut aiemmillakin levyillä. Koukku jäi puuttumaan kokonaan mikä on mun mielestä bändin ongelma useimmissa biiseissä. Biisi oli suoraan sanottuna huono.

Venus Doom kappale yllätti positiivisesti. Voisin jopa sanoa, että tykkäsin biisistä oikeastaan aika paljon. Mielenkiintoista olisi huomata mihin suuntaan mielipide muuttuisi kun olisi enemmän kuuntelu kertoja biisistä. Hyvä biisi kuitenkin.

Tykkäsin kyllä molemmista:rock: Se toinen kappale on The Kiss of Dawn.
Tulis äkkiä se uus levy:hyper:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mä haluan kuulla sen HIMin uuden biisin,jonka nimeä en muista,joka lehden (soundin? en muista) mukaan "hyökkää kuin slipknot"

mä haluan kuulla sen HIMin uuden biisin,jonka nimeä en muista,joka lehden (soundin? en muista) mukaan "hyökkää kuin slipknot"
:D En usko, että oli kumpikaan noista. Olen kuullut Slipknotia ja aika kaukana oli siitä noi biisit. Voi olla, että liiottelivat. Voi myös olla, että olen väärässä. Enhän kuullut kuin kerran noi biisit, ehkä seuraavan kerran mulla tulee "Vittu, ihan ku Slipknotia!"

Taaai sitten ei.

Kiss of dawn kuulostaa kyllä ihan samalta himiltä kuin aikaisemmin--> en tykkää yhtään.

Passion's Killing floor kuulostaa kyllä jo vähän paremmalta. (paikkapaikoin)

Täällä kyllä kummatkin kipaleet iskee. Passion's killing floor on sitä taattua samaa himmiä, mutta Kiss of Dawn onkin jo sitten hieman erilaisempi kappale. Kovia molemmat kuitenkin:rock:

EDIT: Taivaskäsi, minusta nuo biisit menevät juurikin toisinpäin :D

Ainaki radiosta tulleet biisit on sitä samanlaista kuraa ku ennenkin. Toivottavasti sillä levyllä on jotain oikeasti raskaampaa matskua ettei mene taas ihan paskapuheiksi nuo hypetykset.

Kiss Of Dawn (Live VK Club Brussels):
<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Wl6EOazpl4g"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Wl6EOazpl4g" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

onneks et laittanu propaani tätä tuonne metalli osastolle.

Toivottavasti himi ei vedä yli sitä synkistelyään..
Varmasti helvetin vaikea bändin muuttaa tyyliään..

Lyhyt videoklippi Breed Well videosta:
<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/hAwWpZ5Rfg4"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/hAwWpZ5Rfg4" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

venus doom taitaa olla himin paskin piisi ikänä.
kertosäe on melkein suoraan vanhasta hyvin tunnetusta biisistä (falling in love with you? tjsp), jopa kolme tai neljä viimeistä säveltä vaihdettu.

muuten ois ihan hyvä biisi...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom