Höyryn päästelyä jos kiinnostaa , lue!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja YASMIN
  • Aloitettu Aloitettu

YASMIN

Banned
Pakko päästä päästämään höyryjä!

Miten on että tavallinen 8-16 perusduunia tekevä kansalainen ,saa aina lokaa niskaansa. Esim, eräs päivä kävelin erään sillan alta jossa oli käynnissä joku hitsaustoimenpide, alhaalla oli toinen työmies juuri sen takia että voisi sanoa aina hitsaajalle STOP kun sillan ali menee joku.
Minä kuljin sillan ali, mies kohteliaasti näytti " tule" ja sitten kun pääsin sillan ohi niin se Hitsaaja siihen että: " ei tosta olisi kannattanut välittää!" WTF!?!:eek: en viittinyt siinä draamaa järjestää kun oli muutenkin kiirus!

Ja eräskin päivä rupesi yks kaks joku tuntematon leena minulle aukomaan päätään siitä miten on kyllästynyt meihin maahanmuuttajiin jne. Mä kyllä sille näytin taivaanmerkit , oli muutenkin tarpeeksi paska päivä ja tommoista säläää en olisi juuri sillä hetkellä tarvinnut. Mutta kaikkein kumminta on se että juuri nämä "Arvostelijat" ovat näitä korkeasti koulutetúilta vaikuttavia immeisiä!
Miksi siis minä saan päivät pitkät kuunnella paskaa siitä mitä jotkut on tehny? Luulis että ihmiset tiedostaa että , jokainen joka tekee jotain ikävää , kuuluisi tuomita nimenomaan YKSILONÄ. Sitä vaan että ei ole kiva peruskansalaisena kuulla joka päivä P#S##!

Joo ja tiedän että semmoiset pitäis jättää omaan arvoonsa , mutta liika on liikaa. :piis:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eka juttu meni aivan ohi. Toisessa punainen lanka myöskin kadonnut vähän liian pitkälle. Mikäs se pointti tässä oikein oli? Huono päivä? Niin mullakin oli tänään, kun juomalasi tippui pöydälle ja Hesari kastui. Kotimatkalla väsytti autoa ajaessa tosi paljon ---> pelotti, että ajan ojaan.

Eli onko tässä nyt idea se, että olet maahanmuuttaja vai vähemmän koulutettu?

...miten on kyllästynyt meihin maahanmuuttajiin...
Miksi siis minä saan päivät pitkät kuunnella paskaa siitä mitä jotkut on tehny?
Vastasit omaan kysymyksees. Äänestä Perussuomalaisia vaaleissa niin saadaan ehkä yleinen asennekin muuttumaan tulevaisuudessa.

Ja eräskin päivä rupesi yks kaks joku tuntematon leena minulle aukomaan päätään siitä miten on kyllästynyt meihin maahanmuuttajiin jne. Mä kyllä sille näytin taivaanmerkit , oli muutenkin tarpeeksi paska päivä ja tommoista säläää en olisi juuri sillä hetkellä tarvinnut. Mutta kaikkein kumminta on se että juuri nämä "Arvostelijat" ovat näitä korkeasti koulutetúilta vaikuttavia immeisiä!
Miksi siis minä saan päivät pitkät kuunnella paskaa siitä mitä jotkut on tehny? Luulis että ihmiset tiedostaa että , jokainen joka tekee jotain ikävää , kuuluisi tuomita nimenomaan YKSILONÄ. Sitä vaan että ei ole kiva peruskansalaisena kuulla joka päivä P#S##!
Toiset ovat hölmöjä minkäs sille voi. Samoin myös osa "teistä" huutaa meitä "alkuasukkaita" heti rasisteiksi jos ei saa tehdä mielensä mukaan.

Toiset ovat hölmöjä minkäs sille voi. Samoin myös helvetin iso osa "teistä" huutaa meitä "alkuasukkaita" heti rasisteiksi jos ei saa tehdä mielensä mukaan.
Korjattu. Tämä on rasssisssmia.

Jos odotit tästä asiallista keskustelua tai ennen kaikkea myötätuntoa, purkauduit väärään paikkaan. Tökeröä käytöstä ihmisiltä kieltämättä, mutta moni on kyllästynyt maahanmuuttajien tähän maahan epäsovinnaiseen käytökseen - tiedät varmaan mistä puhun? Sellainen hienovaraisuus katoaa nopeasti, kun paska nousee kurkkuun saakka.

Olen pahoillani, jos huono päivä sattui kohdalle, mutta on niitä ihan riittävästi meillä muillakin ulkoiseen olemukseen tai kansallisuuteen katsomatta.

Miten on että tavallinen 8-16 perusduunia tekevä kansalainen ,saa aina lokaa niskaansa. Esim, eräs päivä kävelin erään sillan alta jossa oli käynnissä joku hitsaustoimenpide, alhaalla oli toinen työmies juuri sen takia että voisi sanoa aina hitsaajalle STOP kun sillan ali menee joku.
Minä kuljin sillan ali, mies kohteliaasti näytti " tule" ja sitten kun pääsin sillan ohi niin se Hitsaaja siihen että: " ei tosta olisi kannattanut välittää!" WTF!?!:eek: en viittinyt siinä draamaa järjestää kun oli muutenkin kiirus!

Joo ja tiedän että semmoiset pitäis jättää omaan arvoonsa , mutta liika on liikaa. :piis:

Olet käsittääkseni Suomen kansalainen? Ainakin kirjoitat sen verran suomalaisittain ja heität murteita /immeisiä sekaan, joten olet asunut täällä varmastikin iät ja ajat?

Ensinnäkin, ei pidä kaikkea käsittää rasismiksi. Aika moni muukin 8-16-duunari saa samalla lailla lokaa niskaan näiltä koulutetuilta "hienostoherroilta" ja rouvilta. Pahinta on olla asiakaspalvelussa ja kohdata sellaisia, kun et saa antaa takas vaikka kuinka tekis mieli. Mietipä sitä!!! Ei se, että ollaan saman värisiä tee siitä yhtään helpompaa.

Kyllä meitä erivärisiä ja eri kulttuureita mahtuu tänne, kunhan jokainen kantaa kortensa kekoon ja tekee ahkerasti töitä tuoden leivän perheelleen. Sopisi monen Suomessa syntyneen sosiaalitapauksen ottavan mallia niistä työssä käyvistä maahanmuuttajista, jotka pitävät työntekoa ainoana oikeana vaihtoehtona.

Olet käsittääkseni Suomen kansalainen? Ainakin kirjoitat sen verran suomalaisittain ja heität murteita /immeisiä sekaan, joten olet asunut täällä varmastikin iät ja ajat?

Ensinnäkin, ei pidä kaikkea käsittää rasismiksi. Aika moni muukin 8-16-duunari saa samalla lailla lokaa niskaan näiltä koulutetuilta "hienostoherroilta" ja rouvilta. Pahinta on olla asiakaspalvelussa ja kohdata sellaisia, kun et saa antaa takas vaikka kuinka tekis mieli. Mietipä sitä!!! Ei se, että ollaan saman värisiä tee siitä yhtään helpompaa.

Kyllä meitä erivärisiä ja eri kulttuureita mahtuu tänne, kunhan jokainen kantaa kortensa kekoon ja tekee ahkerasti töitä tuoden leivän perheelleen. Sopisi monen Suomessa syntyneen sosiaalitapauksen ottavan mallia niistä työssä käyvistä maahanmuuttajista, jotka pitävät työntekoa ainoana oikeana vaihtoehtona.

Bisley puhuu asiaa

Eka juttu meni aivan ohi. Toisessa punainen lanka myöskin kadonnut vähän liian pitkälle. Mikäs se pointti tässä oikein oli? Huono päivä? Niin mullakin oli tänään, kun juomalasi tippui pöydälle ja Hesari kastui. Kotimatkalla väsytti autoa ajaessa tosi paljon ---> pelotti, että ajan ojaan.

ööh, miten tuo eka juttu voi mennä ohi? Todella törkeää käytöstä työmieheltä.
tummempi ihoinen ihminen -> ei tuosta tarvi välittää.. Näin ainakin itse tajusin, sano Yasmin jos olen väärässä.

Toisessa jutussa sitten aletaan vaan suoraan aukomaan päätä.

Toki paskaa sattuu kaikille, mutta olisin itsekkin näistä aika reilusti vittuuntunut.

ööh, miten tuo eka juttu voi mennä ohi? Todella törkeää käytöstä työmieheltä.
tummempi ihoinen ihminen -> ei tuosta tarvi välittää.. Näin ainakin itse tajusin, sano Yasmin jos olen väärässä.

Toisessa jutussa sitten aletaan vaan suoraan aukomaan päätä.

Toki paskaa sattuu kaikille, mutta olisin itsekkin näistä aika reilusti vittuuntunut.

No ihan samanlaista paskaa mulle on sattunu ja oon ihan valkoihonen.

Mitä tollasista otat paineita? Ihan sama, kun muutava vuosi sitten pyöräilin opiskelijahaalareissa jonkun nuorisoporukan ohi ja samantien alkoi kuulua: "Vitun haalarihomo!!!" Pyörittelin silmiäni ja jatkoin matkaani. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos... ei tollasta kannata jäädä pohtimaan sen enempää mutta suomalaisiin kyllä tekee vaikutuksen, kun joku tummaihoisempi kiroaa niille rankasti selvällä suomella päin naamaa :D (huom. ei kannata kaikille kirota päin naamaa missä tilanteessa tahansa)

Ja eräskin päivä rupesi yks kaks joku tuntematon leena minulle aukomaan päätään siitä miten on kyllästynyt meihin maahanmuuttajiin jne.
Samaa mieltä kuin Bisley tossa ylempänä. Tekstistäsi saa sellaisen kuvan, että olet syntynyt suomessa tai ainakin puhut suomea erittäin hyvin niin käytä sitä ihmeessä. Se pysäyttää oikeasti tollasen päänaukojan, kun vastaa selkeällä suomenkielellä: "Onko lääkistys jäänyt tänään ottamatta?" tai jotain muuta nasevaa... Älä provosoidu, nauti siitä tilanteesta ja heitä vaikka leikiksi. Ei tietenkään haittaa jos mietit vähän etukäteen kavereidesi kanssa miten tuollaisiin normaaleihin heittoihin voi sivistyneesti vittuilla takaisin.

Mikäs helvetin pointti tällä ketjulla? Olet maahanmuuttaja ja joku oli hiiweeen ilkeä. Buuhuu. Muistit kuitenkin mainita käyväsi töissä ilmeisenä tarkoituksena saada sympatiapisteitä? Taisit tulla väärään paikkaan.

Mikäs helvetin pointti tällä ketjulla? Olet maahanmuuttaja ja joku oli hiiweeen ilkeä. Buuhuu. Muistit kuitenkin mainita käyväsi töissä ilmeisenä tarkoituksena saada sympatiapisteitä? Taisit tulla väärään paikkaan.
Komppaan.

Joo, totisesti!

Jollain voi olla tarvetta asettaa itsensä alistuvan yksilön asemaan ja hakea huomiota.

Mutta kaikkein kumminta on se että juuri nämä "Arvostelijat" ovat näitä korkeasti koulutetúilta vaikuttavia immeisiä!
Joku hitsaajadeeku nyt ei ainakaan ole mikään korkeasti koulutettu. :)

Mutta siinä olet oikeassa että koulutus tai arvostettu asema ei automaattisesti poista ihmisestä ennakkoluuloisuutta.

Suositut

Back
Ylös Bottom