Forsteeni A.K.A. skini-sami. Ei sillä ole enää kuin 8 sormea. Pikkurillit amputoitiin kun jäädytti ne tänä talvena mdpv psykoosissa:hyvä: Tiesittkö muuten että Forsteenilla on toinen rinta kuin naisella, siis kunno gyno toisella puolelle. Sitkee se on silti kun on kantanut hiviä joku 10 vuotta.
Niin ja ne sen tatuoinnit, täytyy niiden on oltava yksiä maailman rumimmista.
Tästä nyt on aikaa mutta Forsteeni meinas yks kesä hukkua pilleri päissään Apparalla, kyllä mua vitutti kun joku äijä pelasti sen.
onko ihan varma että forsteenilta on amputoitu molemmat pikkurillit ? oon meinaa 2 pari vuotta sitten kuullut huhun että siltä olis amputoitu toinen käsi kyynerpäästä. vittu pää siltä pitäs amputoida. varmasti olis hämeenlinnan poliisit tyytyväisiä kun joku tappas sen se asia menis varmasti mappi ööhön. saatanan pikkupojan raiskaaja. teki sen tempun heinolassa siellä oli niin kovia jätkiä että sen oli pakko muuttaa muualle. ja ikävä kyllä tuli tänne niin ja sen sukunimi on nykyään nurmi.
Joo on sillä valitettavasti kädet tallella mutta sormia ei ole , itse näin uimahallin punttiksella(sinne tuli muuten uusi tanko,levyjä ja handelin jopa 25kg:h asti ooh:jahas
. Kerran oli hyvä show päällä Punaportin hotellin edessä kun 3 kyttää hakkas vanhankunnon Nokialaisilla maassa kyyristelevää Forsteenia. Päästi ne koirankin irti mutta se hyppäs Forsteenin yli yhden konstaapelin syliin, tiedä sitten mikä sille tuli. Joka tapuksella Forsteenille soi silloin Punaportin Blues:hyvä: