häävalssi/tanssi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hippa sanoi:
Sinkku se ainakin on. En tiedä löytyykö miltään levyltä. Googlellakaan en löytänyt levyversiota.

Hmmmm... Niin muistelinkin. Noita vähän vanhempia sinkkuja on aika vaikeaa löytää mistään.

On muuten harmi, ettei Zen Cafen "eipä tiennyt tyttö" taivu valssiksi... :lol2:

Omskakas sanoi:
Hmmmm... Niin muistelinkin. Noita vähän vanhempia sinkkuja on aika vaikeaa löytää mistään.

Netistä tuo löytyy aivan varmasti. Itsekin joskus ihan puolivahingossa impannut. Ja osoittautuikin aivan oivalliseksi biisiksi.

Hippa sanoi:
Netistä tuo löytyy aivan varmasti. Itsekin joskus ihan puolivahingossa impannut. Ja osoittautuikin aivan oivalliseksi biisiksi.

Olen muutaman kerran kokeillut tuota hakea ilman tulosta. Mutta onneksi levy-yhtiöltä tilaamalla läpyskän taitaa saada 5 euron hintaan.

Juu, The Godfather Waltz häävalssiksi ja sitten juhlien alettua Tarantella soimaan. ;)

Gillyanne sanoi:
Juurikin tämä biisi, siis The Godfather Waltz, oli häävalssina, kun itse menin naimisiin kesällä -99. Se liitto tosin sittemmin jo päättyi, mutta häistä jäi kaunis muisto, ja tuota häävalssia kiittelivät monet häävieraatkin. Ei ole ihan niitä tavallisimpia, ja on aivan selkäpiitä värisyttävän kaunis kappale :haart:

Moni muukin on näköjään kekannut ton "kummisetä valssin" ja tarkoitan siis nimenomaan sitä valssia enkä tunnaria.
Tulee olemaan mun häävalssina aivan varmasti ja jos ei käy niin sit jää naimata.

Jarek sanoi:
Moni muukin on näköjään kekannut ton "kummisetä valssin" ja tarkoitan siis nimenomaan sitä valssia enkä tunnaria.
Tulee olemaan mun häävalssina aivan varmasti ja jos ei käy niin sit jää naimata.

Joo, nimenomaan sitä valssia tarkoitan minäkin, siis sitä, mitä vanha Michael tanssii tyttärensä kanssa Kummisetä 3:n alkupuolella. Tunnari, siis Nino Rotan "Puhu hiljaa rakkaudesta", sopii sitten vaikka hääjuhlassa esitettäväksi. :love:

Voisiko tästä päätellä, että Pakkislaisten joukossa on enemmänkin Kummisetä-faneja...? :)

'Nothing Else Matters' onkin häävalssiksi loistava idea! Meillä alkaakin kohta olemaan kiire asian suhteen. Mielestäni Lucie Silvasin esittämänä kappale on vielä tunnelmallisempi.

Voisiko joku Parkettien partaveitsi heittää vinkkiä, että voiko tuota Lucien biisiä tanssia valssin askelin, vai pitääkö se vetää limudiscotyyliin?

Jos tän pystyy valssina vetämään, niin jos joku tanssinopettaja(tai joku joka hallitsee nää hommat) haluaa opetuskeikkaa niin privaa vaan tulemaan!:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Etsinnässä onkin nyt sitten häävalssiksi/tanssiksi sopiva kappale. Tähän voisi porukat laittaa ehdotuksiaan vapaasti. Kappaleen pitää ehdottomasti aiheuttaa kylmiä väreitä ja olla sairaalloisen kaunis. Erilaisuutta arvostetaan myös paljon, eli etsinnässä ei ole mikään perinteinen valssihetkutus...

No ei ehkö täytä kaikkia noita määritelmiä, ollen aika perinteinen, mutta on kyllä toisaalta sen verran erikoinen, etten ole ainakaan itse kuullut, eli Viikatteen Mintun ja Vernerin Häävalssi.

Helvetin hieno kappale.

Edit. Jos on uusi tuttavuus, niin alkutahdit löytyy:
http://www.last.fm/music/Viikate/_/Mintun+Ja+Vernerin+Häävalssi

Tuohon Nothing Else Mattersiin sen verran että tuo Apocalytican jousi versio IMO hakkaa alkuperäisen mennen tullen... Huomaa hyvin miten tuossa biisissä ei sanoilla ole paljoa merkitystä siihen kananliha-efektiin.

Meillä tulee varmaan olemaan toi Timo Rautiaisen Akselin ja Elinan häävalssi. Sen jopa mun luolamies hyväksyy!
Mutta testatkaapa tää: Norah Jones: Come away with me.. älyttömän kaunis kappale.. :haart:

Oon ollut häissä jossa häävalssina oli Bryan Adamsin 'Heaven' ja se oli kyllä hieno!!

Omissa häissäni olisin halunnut bändin soittavan Carlos Santanan 'Europa' biisin ja hain
bändille kaikki nuotit, tab:it ym että pystyisivät soittamaan sen ja toimitin kuukautta
ennen bändille.
Ennen häitä bändin mies sitten vaan ilmoitti että ei tuu onnistumaan 'että vaikka toi meiän kitaristi tossa soitteleekin niin ei tuu koskaan pystymään vetään tätä biisiä niin kuin kuuluisi'.
Ei soinut häissä ja jälkeenpäin harmittaa että en CD:ltä soitattanut sitä valssiksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom