häävalssi/tanssi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tarkoitus olisi kesällä ottaa tuokin askel elämässä ja mennä naimisiin...

Etsinnässä onkin nyt sitten häävalssiksi/tanssiksi sopiva kappale. Tähän voisi porukat laittaa ehdotuksiaan vapaasti. Kappaleen pitää ehdottomasti aiheuttaa kylmiä väreitä ja olla sairaalloisen kaunis. Erilaisuutta arvostetaan myös paljon, eli etsinnässä ei ole mikään perinteinen valssihetkutus...
Ja erilaisuudesta esim. sen verran että tällä hetkellä vahvoilla on
My Dying Bride- For my Fallen Angel
Moonsorrow -Tyven

Mutta ehdotelkaa ! :kippis1:

The Godfather theme

eli se valssi siitä alusta, viime kesänä olin häissä jossa oli tuo valssina, oli jäätävän hieno fiilis kuunnella hienoa biisiä parin tanssiessa. Sopii siis myös oikeassa elämässä tanssiksi.

lepex sanoi:
The Godfather theme

eli se valssi siitä alusta, viime kesänä olin häissä jossa oli tuo valssina, oli jäätävän hieno fiilis kuunnella hienoa biisiä parin tanssiessa. Sopii siis myös oikeassa elämässä tanssiksi.

Juurikin tämä biisi, siis The Godfather Waltz, oli häävalssina, kun itse menin naimisiin kesällä -99. Se liitto tosin sittemmin jo päättyi, mutta häistä jäi kaunis muisto, ja tuota häävalssia kiittelivät monet häävieraatkin. Ei ole ihan niitä tavallisimpia, ja on aivan selkäpiitä värisyttävän kaunis kappale :haart:

Gillyanne sanoi:
aivan selkäpiitä värisyttävän kaunis kappale :haart:

Juurikin sitä. En osannut odottaa sellaista kappaletta ollenkaan ja meinasin kaatua tuolillani kun kuulin sen alkavan.
Jos yhtään tykkää elokuvista ja Kummisedän tunnelmasta, saa sen tunnelman luotua häihinsä tuolla valssilla. Siinähän voi jopa tuntea itsestään ja morsiamestaan ylpeyttä kun tuo valssi tärähtää.

Metallican Nothing Else Matters :)

Omissa häissäni kirkossa, urut pauhasivat Procul Harumin Whiter Shade Of Pale-biisin tahdissa. Tanssihäitä emme viettäneet eli häävalssia en ole pyörähdellyt. Kummisedän mukainen häävalssi on ainakin perinteisistä eroava, joten miksei. Häiden jälkeen sitten perheen miehet kokoon pieneen palaveriin, jonne naisille ei ole asiaa...:)

stranger sanoi:
Metallican Nothing Else Matters :)

Nyt tuli jo uusi ennätys, kylmät väreet ja tippa linssiin pelkästään kun luin tuon kappaleen nimen. Valssia taitaa olla vaan huono tuon tahdissa pistellä..

Force sanoi:
Valssia taitaa olla vaan huono tuon tahdissa pistellä..
Mun korvaan biisin tahti (6/8) taas kuulostaa erehdyttävästi valssilta (3/4). :eek:

stranger sanoi:
Mun korvaan biisin tahti (6/8) taas kuulostaa erehdyttävästi valssilta (3/4). :eek:

Niinpäs onkin ja tempokin on sopiva. Ehkäpä nyt on aika vääntäytyä vuorikausilevolle kun ei enää solut kohtaa tuolla päänupissa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ismo Alangon Elokuun häävalssi on aivan ihana biisi :)

Tuo Kummisedän on ihana ja siitä on kaksi versiota, joista toisessa on parempi rytmi. Sitten taas se kauniimpi (ja aivan ihana) versio on todella hidas.

Lisäksi olen itse tykästynyt valsseihin, joita ovat:

-Khatchaturian: Masquerade waltz

-Elokuvasta Eyes wide shut: Dmitri Shostakovitch: Russian waltz

-Tekijää en tiedä, mutta on baletista Tuhkimo: Cinderella's waltz

Aaaaivan täydellisen ihania!!

Mike sanoi:
Ehdottomasti Naglfar - A Departure In Solitude

Kappale on hyvä mutta mun mielestä häävalssiksi aivan liian nopea. Tossa on pohkeet hapoilla minuutin sisällä.

Suosittelen lämpimästi rauhallisempaa valssia tai jopa hidasta valssia, niissä on tunnelmaa :)

Tuo For My Fallen Angel on aika loistava biisi, mutta taitaa olla aika surumielinen häävalssiksi..?

Edit: Ehdottomasti, Final Fantasy VIII:n soundtrackiltä Waltz For The Moon. :D

vapaudenpatsas sanoi:
Erilaisuutta arvostetaan myös paljon

Mauno Ahonen - Maastovalssi :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom