Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On niistä johonkin. Kohtuullinen äänenlaatu on melko laaja käsitys. Haluatko kirkasta ja tasapainoista ääntä vai bassopainotteista? Ensimmäinen onnistuu suht. hyvin, mutta jälkimmäiseen soveltuvia en ainakaan itse ole kokeillut tuohon hintaluokkaan. Tai kai jotkut xtrasuperbassmatafakat löytyy langattomistakin, mutta niistä nyt ei viiti puhua.
Itse suosittelen AKG K935'sia ainakin äänenlaadun puolesta, kestävyydestä yms. specseistä en osaa sanoa mitään kun olen vain koekuunnellut. Sennheiser rs120 kannattaa tsekata myös, ei IMO pärjää noille AKG'lle laadussa, mutta hintakin on huomattavasti matalampi.
Nuo molemmat on radiolla toimivia. Sellaiset löytyykin jo Sonylta, äänenlaatu jees, mutta liikaa suhinoita. Erillisestä lähettimestä ja suhinasta onkin pyrkimys eroon.
Heviä kuuntelen, eli tarvitaan sitä bassoakin :D
Jatketaan siis passiivsta etsintää..
Nuo molemmat on radiolla toimivia. Sellaiset löytyykin jo Sonylta, äänenlaatu jees, mutta liikaa suhinoita. Erillisestä lähettimestä ja suhinasta onkin pyrkimys eroon.
Tonnin jos laittaa niin kannattaa ostaa jo wharfedalet tms, ja jättää noi gigantin muovit syrjään.
Mulla ois tarvetta pienelle kaiutin setille, minkä kautta voisi kuunnella musiikkia bluetuutin kautta niin puhelimella kuin läppäriltäkin ja tarvittaessa pystyisi kytkemään telkkariin. Tuota linkissä olevaa Harman/Kardonin settiä saa edullisesti Hulluilta päiviltä ja ajattelin että pitäisikö lohkaista ja ostaa. Mitä olette mieltä?
HARMAN/KARDON SOUNDSTICKS WIRELESS - Hifi Studio