HÄ HÄÄ---sainpahan ostettua kotiteatterin tänävuonna

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PacMan
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei ne mitään resonoi ne putket jos käytetään kumitiivisteitä. Eli kumikaupasta ostamaan.

Soinnillisesti yleensä kiinnitetään toisarvoisiin seikkoihin huomiota. Kuuntelutilan akustointi pitäisi olla korkealla listassa. Harvoin on. Laiteharrastustahan tämä on.

Törmäsin tossa yks päivä tälläiseen artikkeliin http://www.patenttinet.com/artikkelit/jalustat
ja ajattelin kanssa ite tota periaatetta hyväksikäyttäen askarrellapaskarrella itelleni kaiutinjalustat.Tuossa toi mun prototyyppi http://s183.photobucket.com/albums/x71/sinol/?action=view&current=jalka.jpg
Rupesin sitten pohtimaan että mikä olis paras metalli noihin putkiin,voiko olla että jotkut kromiputket johtaa ääntä sen verran että sen kuulee kun popittaa tai katselee jotain leffaa?:jahas:

Katsoppas ikeasta löytyi ainakin aikoinaan lähestulkoon samanlaisia jalustoja kuin noi sun suunnitelmat.

Ajattelin vain kun totesit että parhaissa lcd-telkuissa mustan taso on parempi että olet asian itse päässyt vertaamaan...

Juu,oli aamulla nähtävästi käynyt ajatuslapsonen. En nimittäin ollut seurannut että 8G olisi vielä tullut markkinoille, vaan ajattelin että se vasta ensi kuussa tulee. Tarkennan sitten väittämääni seuraavaksi: alta 2000€ plasma vrt lcd, lcdssä mustan taso voi olla parempi ;)

Helmiä sioille, mageat jalustat susirumille kajareille, no ihan miltä tuntuu :lol2:

Yks juttu,nähtyäni ne sun valkoset kaiuttimet suuri sisustustredissä
tämä arvostelu aiheutti huutonaurukohtauksen,itse olen ollut omiin kaiuttimiin erittäin tyytyväinen,niin ulkonäköön kuin ominaisuuksiin :)

En ymmärrä tuota omaa suunnitelmaasi, miksi ihmeessä moinen viritys?!?!?! :eek:

Ok,voin elää sen kanssa mutta jos nyt pitää hupelle perustella niin
siksi että työpaikalta löytyy kaikki tarvittava materiaali,sekä työkalut.Askartelu on mukavaa

Täytä putket hiekalla, ei resonoi ja tulee kivasti painoakin lisää.

Kiitoksia ehdotuksesta,taidan kuitenkin harkita jotain muuta

Miksi et lasol vain laita noita audio pron skobeja normaaliin tyyliin jalustojen päälle vaan haluat käyttää tuota seinäkiinnikettä?

Tuo oli eilen illalla väsätty suunnitelma,suuntaa antava piirros.Illlalla pohdiskelin vain että miten saisi kaiuttimet suunnattua tarkasti kuulijaa kohti,koska esim. takakaiuttimet on korkeammalla kuin etukaiuttimet,olis hyvä jos niitä saisi liikuteltua myös alaspäin kohti kuulijaa.

Juu,oli aamulla nähtävästi käynyt ajatuslapsonen. En nimittäin ollut seurannut että 8G olisi vielä tullut markkinoille, vaan ajattelin että se vasta ensi kuussa tulee. Tarkennan sitten väittämääni seuraavaksi: alta 2000€ plasma vrt lcd, lcdssä mustan taso voi olla parempi ;)

Juu,ihan totta..ihmiset yleensä puhuu plasmoissa paremman mustan tasosta, mutta tosiasia on että vain parilla merkillä se on oikeasti parempi! Töissä kun joka päivä pääsee vertaamaan lcd:tä ja plasmaa ( pioneer ) , niin plasma on kyllä mustan tasossa valovuosia edellä...

Hanki QuickTime Alternative 1.81 jos et halua kikkailla codekkejen ja yhteensopivuuksien kanssa. Vielä ei ole tullut vastaan formaattia joka ei tuolla toimisi. On vieläpä freeware. Esim. tästä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
oho.. tulipa hötkyiltyä kun ei malttanut edes yhden rivin viestiä lukea ajatuksella. Oletin heti että painit HTPC:n ja codekkiviidakon kanssa. :)

kertokaa mulle!!!!
mitkä (netti)firmat myy kotiteatteri kamaa,
lähinnä vahvareita Saksasta?? edullisesti?? luotettavasti???
jotenkin nyt en vaan löydä yhtään alan nettikauppaa..
kiitos etukäteen jos joku jaksaa vaivautua ja heittää pari linkkiä!!

kertokaa mulle!!!!
mitkä (netti)firmat myy kotiteatteri kamaa,
lähinnä vahvareita Saksasta?? edullisesti?? luotettavasti???
jotenkin nyt en vaan löydä yhtään alan nettikauppaa..
kiitos etukäteen jos joku jaksaa vaivautua ja heittää pari linkkiä!!

Dvdplazalta löytyy luotettavien saksalaisten firmojen osoitteita. Kotimaassa kannattaa kurkata marekin valikoimiin.

kiits:thumbs:
nopea ja hyvä palvelu
tuli ajatuskatkos taas niin vaan saanut päähäni Dvdplazaa...

Tossa mun pioneerin vahvarissa on paikka kahella surround kajarille niin mietin tässä että minkäslaiset kajarit siihen sitten menee? Kokeilin noita mun nykyisiä kajareita siihen surround paikkaan ja ne eivät toimineet siinä.

Tossa mun pioneerin vahvarissa on paikka kahella surround kajarille niin mietin tässä että minkäslaiset kajarit siihen sitten menee? Kokeilin noita mun nykyisiä kajareita siihen surround paikkaan ja ne eivät toimineet siinä.

Yamahassa täytyy laittaa effect-->on. Muuten ei kuulu takakaiuttimista mitään, vaikka olisi Dolby Digital leffa.

Kyllä siihen käy lähestulkoon mitkä tahansa kaiuttimet.

Kävin ostamassa 2 jamon takakaiutinta lisää. Nyt olisi 7.1 jahka saa piuhat kiinni. :)

Mutta H/K vahvistin aiheuttaa harmaita hiuksia. Ihme kaiukuefekti päällä, jota en saa pois. Ei ollut aiemmin. Vittu. Ohjekirjakin on sellainen järkäle, että olisi viikonlopun opettelu sitä tavatessa. Nappaa? Ei.

Pakko se kai vaan on ottaa lusikka kauniiseen käteen ja alkaa opetella käyttämään sitä.

Kävin ostamassa 2 jamon takakaiutinta lisää. Nyt olisi 7.1 jahka saa piuhat kiinni. :)

Mutta H/K vahvistin aiheuttaa harmaita hiuksia. Ihme kaiukuefekti päällä, jota en saa pois. Ei ollut aiemmin. Vittu. Ohjekirjakin on sellainen järkäle, että olisi viikonlopun opettelu sitä tavatessa. Nappaa? Ei.

Pakko se kai vaan on ottaa lusikka kauniiseen käteen ja alkaa opetella käyttämään sitä.

oiskohan asetuksissa vikaa? (kajareiden etäisyydet, viive digitaalisella musaiikilla)

eli napit spkr ja delay kaukosäätimestä...

Uusi vahvistin?

Siellä on varmaan joku efekti päällä, että stereonakin on kaikki 5 kaiutinta käytössä. Kannattaa laittaa asetuksista se default käyttöön. Pitäisi toimia niin, että silloin ei ole mitään tilaohjelmia käytössä ja stereo tulee stereona ja monikanavaiset monikanavaisena.

Suositut

Back
Ylös Bottom