GZIP pakkaus forumilla käyttöön.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Otettiin forumilla käyttöön GZIP systeemi mikä vähentää kaistan kuormitusta. Esim etusivu on nyt 17% pienempi sendiä jokaisen kotikoneelle kuin ennen. Ainakin pikaisesti kokeillen palsta on aivan helvetin nopea.
Kiitos palstalaiselle Partsulle joka vihjaisi tästä toiminnosta.

Kokeilkaa ja kertokaa tähän threadiin mitä mieltä olette, onko mitään bugeja havaittavissa.

Koska tämmönen systeemi on otettu käyttöön?

Mulla on palstan toimivuus ikäänkuin hiukan nopeutunut, mutten tiedä, johtuuko tuosta vai mistä. (porukkaa on mahdollisesti lähtenyt jo kesätöihin, ja yliopiston verkon kuormitus vähentynyt. tämä oli arvaukseni ennen kuin mainitsit tuosta mahdollisuudesta)

Eli se jo aiemmin huomaamani parannus ei sitten liitynyt tuohon.

Mutta hieno homma, tämä lupaa hyvää. Ainakin itellä on toiminut hyvin viime aikoina.

kyllä mulla vissiin ottaa kivemmin kiesiä nyt..varsinkin, kun juuri tuon aloitussivun avaa, niin nopiasti toimii! en tosin ole huomioinut niinkään ennen tätä tuota nopeutta..

Voisko joku kertoa mitäs tuo GZIP silleen teknisesti tekee? Kun tulee kuitenkin päivät pitkät tommosia nettijärjestelmiä rakennettua mutten ole koskaan kuullutkaan tuommosesta. Sehän kertoo taas vaan minun tietojeni vähyydestä...

Mulla kellotti välillä (silloin tällöin) niin perkeleesti, kun odottelin pääsyä päävalikkoon, mutta ei sitä enää vähään aikaan ole esiintynyt.

En huomannut painaa mieleen, milloin helpotti.

Seurataan tilannetta.

Originally posted by hevospaa
Voisko joku kertoa mitäs tuo GZIP silleen teknisesti tekee?
GZIP yksinkertaisesti pakkaa sivun ennen kuin lähettää sen käyttäjälle. Hommaa voisi verrata Winzippiin, paitsi että pakkaus- ja purkuhomma tapahtuu käyttäjän huomaamatta. GZIP käyttää laadukasta zlib pakkauskirjastoa, jota olen muuten itsekin joskus ohjelmoinut.
GZIP ei välttämättä nopeuta palstan käyttöä järkyttävän nopeilla yhteyksillä (kuten yliopistojen verkot).

Koneessani jotain vialla vai ...

Onko lisätty myös jokin skripti nimittäin hiirellä "maalaaminen" ei onnistu, samoin tekstikentässä on vittumaista liikkua jos vaikka jää kirjain välistä joutuu liikkumaan nuolinäppäimillä.
Jos tarkoitus on estää copy/paste toiminto niin siinä tuosta ei ole paljon apua, select all toimii kuitenkin.

joo mullakaan ei voi klikata hiirellä tohon teksitin keskelle! harvinaisen tyhmä homma..onko tuo tarkoituksellinen?

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
ongelma oli myos sisaankirjautuessa kun en voinut hiirella valita tekstia "Unregisted" ja oli (*@#^%(^#%-moinen homma siirtaa hiirta kun field oli blokattu

mika mattaa yllapito?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom