GUN-peli

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AGR
  • Aloitettu Aloitettu

AGR

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse pelasin lauantaina siihen asti kunnes kohtasin mahdottoman vihollisen..eli se ukkeli jolla on "haarniska", viskelee dynamiitteja ja ampuu isolla pyssyllä..puolet saan se energioista kulutettua ja sitten tulee minulle noutaja..en vaan osaa..
Olisko kellään mitään pikaohjetta tuon tyypin tappamiseen..minulla on dynamiittijouset, dynamiittia, polttopulloja ja aseita (jotka eivät tee vahinkoa)
apuuvaa apuuva, apuva

Mike sanoi:
Vaikutti tosiaankin mainos siistiltä, näin itsekin eilen. Pitää harkita ostoa kun laatikollekin on näköjään tulossa ens kuussa.
Mainoksessa taidettiin näyttää kaikki parhaimmat palat :)
Onhan se alussa mukavaa kun quickdrawilla vetelee headshotteja :)
haulikkoa olen parissa tehtävässä käyttänyt..kivääriin olen tarttunut kun on joutunut ampumaan suojatulta pitkältä matkalta..
eniten tullut käytettyä tupla-revolvereja..jousellakin olen ampunut ihan muuten vain..sitten vaan skalpeeraan kituvat viholliset :)
Hevosella saa ratsastaa liikaakin..Nyt pitäisi selvittää tuo yksi pomo ja sitten alan suorittaa niitä pokeripelejä..
Jotenkin tuo ware versio alkaa tahmaamaan kun on pelannut pari tuntia putkeen..
Joitain tehtäviä olen joutunut toistamaan kun olen ollut liian aggressiivinen eli voi sitä tässäkin kuolla..mutta jos healthi on vähissä niin whiskiä juomaan niin tulee ihmeparantuminen..
kokeilin äsken tappaa tota pomoa mutta ei onnistu..menee hermot..ja pahasti..ammuin heduja päähän ja mieheen ei tule vahinkoa..pistän pari dynynuolet päähän, dmg olematon..joku systeemi tossa on pakko olla..
arvosanat noin yleisesti :
grafiikka 8, tekoäly 6-7 (joskus toimii joskus ei..) pelattavuus 7..mutta länkkäri peliksi ihan viihdyttävä..moninpelin puute vähän vaivaa..se olisi rautaa tässä..tai ainakin waresta moninpeli puuttui tyystin..

Nyt sitten sain pelattua tuonkin kohdan..
96% läpi nyt..vähän kummaksuttaa kun pitäisi vielä yksi ase saada eikä tunnu mistään löytyvän :(
eli varmaan tänään pistän uninstallin ja asennan jonkun toisen peli jota alan pelaamaan läpi...Harry Potter Täältä tullaan..

Olen nyt siinä dynamiittiukkokohdassa, millä ihmeellä se äijä pitäs tappaa? Menin sen aivan naamaan kiinni ja haulukolla päähän, ei mitään. Kivääri näytti toimivan kauempaa mutta tuho oli melko vähäistä ja sen energiat vaan nous takas joten nyt apuja..

Dynamiitinuolia sen lähes kuolemattoman pahiksen lähelle/reitille. Tai dynamiittia muuten vaan. Kyllä se siitä sitten.

Mies847 sanoi:
Olen nyt siinä dynamiittiukkokohdassa, millä ihmeellä se äijä pitäs tappaa? Menin sen aivan naamaan kiinni ja haulukolla päähän, ei mitään. Kivääri näytti toimivan kauempaa mutta tuho oli melko vähäistä ja sen energiat vaan nous takas joten nyt apuja..

Tossa tehtävässä huomaat maassa sellaisia kraattereita (tai mitä lie aukkoja ovatkin)
Ammut niihin dynamiittinuolet kun se ukko on tarpeeksi lähellä (ottaen huomioon sytytyslangan palamisen..) Tarpeeksi monta kertaa tuon kun toistat niin se ukkeli nousee tasanteelle..
Nyt sitten ammut kyseistä tyyppiä päähän (vaikka kiväärillä) jolloin hän suuttuu ja viskoo dynamiitin sinua kohti..Ammut sen dynyn heti kuin pystyt (helppoa kun muutaman dynyn verran harjoittelee)..Lopuksi kun olet ampunut tarpeeksi monta niin koko "kaivos" romahtaa ja olet päässyt tarinamoodin läpi..

joo mainos näyttää tosi siistiltä mutta itse peli on mielestäin ihan helvetin kökköinen. en jaksanu pelata viittä minuuttia pitempään.. Grafiikat, ohjaus, mikään ei tunnu oikein toimivan.

Tämä siis PC:llä.

Loistava peli, en tiedä onko iha täyshintasena hintansa väärti mutta ihan mukavaa viihdettä muutamaksi tunniksi. PC:llä hieman bugaili kun ratsasti liian kovaa, ei pysynyt preloaderit mukana vauhdissa :)

Ihan hauska pelihän tuo on. ps2:lla hakkaillu sitä ja ongelmia on vähän ohjaimen kanssa, kun on tottunut pc:llä hiirellä tähtäämiset hoitamaan.
Katsoo nyt miten rupee sujumaan kun tilasin smartjoyfrogin adapterin jolla saa hiiren ja näppiksen pleikkarille.

Taitaa olla niitä pelejä jotka kannattaa ostaa vuoden tai kahden päästä alehyllystä, jos silloinkaan. Hyvä etten heittänyt rahojani siihen.. :)

kyllähän tuota räiskii...ääni tulloo vähän perässä mutta muuta bugia ei oo ilmenny...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom