- Ikä
- 34
En hirveästi voi kokemuksella puhua world tourin note charteista, kun en sitä omista, mutta kun vertaa guitar hero 3:sta ja rock bandia, niin niillä on vissi ero mun mielestä. Esim jos alkaa vertailemaan pelien vaikeimpien biisien note charteja expertillä, niin ainakin musta tuntuu että trough the fire and flamesiin on ujutettu paljon oikeiden nuottien väliin nk. vaikeutus nuotteja, jotka eivät sinne kuulu. Kun taas jos katsot green grass and high tidesin nuotistoa, niin sieltä et vastaavan kaltaisia lapsuksia spottaa.Joo iha älyttömät erot, eipä juuri mitään. Tosin eipä tuommosessa biisissä voi juuri ollakkaan. Mikä siinä RB:n versiossa on muka niin paljo paremmin tehty, että ihan huomattavasti mukavampi kepitellä?
GH:n joissan biiseissä myös häiritsee se, että kitaralla joutuu soittamaa välillä myös joidenki muiden instrumenttien osuuksia, esim kosketinsoitin intro trough the fire and flamesissa. Mun mielestä peliä ei pitäis vaikeuttaa laitamalla siihen soitettavaks toisen instrumentin osuuksia toisella instrumentillä, eihän siinä oo mitää järkeä.
Toki molemmista löytyy paljon hyvää soitettavaa, mutta itse ainaki enemmän dikkailen rock bandin nuotistojen toteutuksesta. Mua ei haittaa, vaikka rock band onki helpompi kuin gh, mulla merkkaa enemmä se fiilis mikä siinä soittaessa tulee.Iteltä löytyy kaikki Guitar Herot ja myös kumpikin Rock Band ja ihan yhtä mukava niitä on kumpaaki kepitellä. Rock Band 2:ssa on hyvin tehty career hommeli, mutta biisit helpompia soittaa kuin Guitar Herossa.
Tosta careerista oon kyllä aivan samaa mieltä, Rock Band 2:n tyylillä ois aiemminki pitäny kaikki nuo careerit toteuttaa.