Guildwars

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tseif
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyvältähän tuo näyttää mutta ei saamari, kyllä WoW riittää mulle pitkäksi aikaa vielä tästä eteenpäin. En uskalla edes ajatella mitä tapahtuisi jos vielä toista nettiropea rupeaisi vääntämään Warcraftin lisäksi. :eek:

dink sanoi:
Hyvältähän tuo näyttää mutta ei saamari, kyllä WoW riittää mulle pitkäksi aikaa vielä tästä eteenpäin. En uskalla edes ajatella mitä tapahtuisi jos vielä toista nettiropea rupeaisi vääntämään Warcraftin lisäksi. :eek:
Vähän samoja ajatuksia:D

Pelaakos tätä kukaan. Itse harkitsen ostamista. Näyttää ja kuulostaa hyvältä, mutta epäilyksen siemen on silti päässä. Miten toi pvp tossa menee, kuulemma enemmän taitopohjainen kuin monessa muussa. Ja sitten onko tossa jotain classia mikä on ~10 kertaa parempi kuin mikään muu ja pieksee jokaisen muun classin pvp?

sgege sanoi:
Pelaakos tätä kukaan. Itse harkitsen ostamista. Näyttää ja kuulostaa hyvältä, mutta epäilyksen siemen on silti päässä. Miten toi pvp tossa menee, kuulemma enemmän taitopohjainen kuin monessa muussa. Ja sitten onko tossa jotain classia mikä on ~10 kertaa parempi kuin mikään muu ja pieksee jokaisen muun classin pvp?

3h jaksoin pelata ja tuli ikävä wowia... :)
Näyttää kivalta tulee vähän morrowind mieleen. Taitoja voi olla 8 tai 10 mukana taistelussa, eli mukaan tulleet taidot ratkaisevat mitä voi tehdä.
Taitoja saa tehtävistä palkinnoksi ja hahmoilla on L20 tasoraja mikä pitää huolen siitä, että periaatteessa sillä kuinka paljon peliä pelaa ei välttämättä saa etulyöntiasemaa. Pvp:tähän harjoitetaan vain "aarenoilla" eli ei kukaan hypi puskasta kimppuun kesken seikkailun. Pvp:ssä "kuulemma" ratkaisee yhteistyö ja monipuolinen joukkue.

Tosin jaksoin pelata vain yhden illan niin en paljon pelistä vielä tiedä...
Sen huomasin että ranskaa,saksaa ja jtn muuta ihmemolotusta siellä yleisellä vedellään huolella....

Minä pelaan Guild Warsia, mutta vien peliä eteenpäin varsin hitaasti kun haluan tehdä jokaisen myös vapaaehtoisen tehtävän ja kauppaan paljon materiaaleja sekä muita esineitä, jotta saan paljon kultaa huippuesineisiin.

Suosittelen play.comista tilaamista, jos vain pystyy. Muista tilata puntina niin saat pelin pari euroa halvemmalla. Minulle peli maksoi 27 euroa eikä mitään muita kuluja. Postiluukkuun tuli viidessä päivässä. Suomessa halvin 41 euroa + postikulut.

Tässä pelissä ei sitten pahemmin voi yksin pelailla ainakaan myöhemmässä vaiheessa. Muuten tulee kuolema varsin nopeasti.

Warrior/Necromancer (level 16) tällä hetkellä työn alla. Tosiaan vähän enemmän, kun on pelannut niin yksin ei kyllä enää pärjää missioneissa tai questeissa. Henchmanit ovat sen verran paska apu, että väkisinkin tarvitsee ihmispelaajien apua. Oman porukan kanssa käytetään ventriloa, helpottaa pirusti pelaamista. Nyt muuten districit (servut) on jaoteltu English, French jne. Classeista sen verran, että mikään ei ole ylivoimainen kun otetaan PvP:tä. Enemmän merkkaa henk.kohtainen skilli ja porukan taktiikat. PvE:stä löytyy myös arenoita, joissa pääsee ottamaan matsia about oman levelisiä vastaan. Tuppaa vaan menemään hermot, kun suurin osa porukasta ei osaa pelata yhteen ja jotkut saavat kavereiltaan ilmaiseksi prkleen hyvät aseet.. Jos haluut apua, neuvoja, jne. niin pistä mulle vaikka mailia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom