Guidot, eli keijot, eli hinaajan näköiset jätkät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jaykay_
  • Aloitettu Aloitettu
:offtopic:

Tää Henna Kalinainen on vähä sellanen kimma että kaikkien "pitää" inhota sitä.

Oikeasti jos tuon näkönen nainen tulis baarissa ehdottelemaan niin 80% yökyök-huutelijoista olis enemmän kuin vähän kiinnostuneita.

Ihan oikeesti joo... Tässä näkyy vähän palaakin joka sopii paremmin tämän foorumin teemaan ;)

http://irc-galleria.net/user/|Hennah/picture/106840517

Edit: Henna on muuten ennakoinnut teidän mielipiteet kun kuuluu kommuuniin "-vika-on-sussa-jos-et-tykkaa-musta" ;)

Kyllä mä ainakin olen pitänyt Henna Kalinaista aina jokseenkin "ei niin hyvän näköisenä" naisena. Varmuudella voin sanoa että en lähtisi jos ehdottelisi.

Oikeasti jos tuon näkönen nainen tulis baarissa ehdottelemaan niin 80% yökyök-huutelijoista olis enemmän kuin vähän kiinnostuneita.
Mä olen kuvannut tuon mimmin kerran, en kyllä allekirjoita tuota juttuasi. En tosin vihaakaan mimmiä, ihan hyvin hoisi duuninsa.

Eipä kovin hääppöinen ole ja äo luokkaa varpunen.

Toisaalta kun taas tietää millaisia virtahepoja moni mies kännissä baarista vie mukaansa, en ihan kielläkkään tuota Meininkimiehen väitettä. Tosin 80% hieman liioiteltua. Ja tämäkin vain alkoholin vaikutuksen alaisena.

Itse en onneksi juo. :D

Onhan nuo kieltämättä melkoisia ilmestyksiä mutta sitä ei liene kukaan pysty kiistämään, etteikö noilla keijoilla olisi lähes poikkeuksetta ihan saatanan kuumia muijia.

Kattokaa nyt tuonkin eukon kuvia; 9+ kevyesti

http://irc-galleria.net/user/%7CHennah/picture/109440298

Meikäläisen tyyppinen, "hieman" brutaalimmalla ulkonäöllä siunattu, köntti joutuu lentämään 10 tuntia itään, jotta samanlaatuista muijaa pääsee ajamaan ja silloinkin joutuu maksamaan. Ei tosin paljon.

On se perkele niin väärin :curs:

Kuten jo sanottu, niin se on pieni hinta siitä että alkaisit guidoksi.
Sitä paitti joka ääripällä on faninsa; Bändipiireissä pyöriessä huomasin ja mulle sanottiinkin että pitää olla pitkätukkanen ja laiha, että kävis ääripään fanittarille.
Parissakin netti-ilmoituksessa on taas sanottu että kalju ja tatuoinnit saa syttymään.

Tuntuu että toi guidoilu on helvetin pienen piirin hommaa ja noi akat tai itseasiassa tytöt, ovat katsoneet ulkomaankanavilta että toi on sitä nuorten suosimaa kuuminta hottia.

Siis onhan sitä baarista ennenkin viety kännissä yökyök-tyttöjä kotiin mutta ei se tee tuosta Kalinaisesta sen vähempää yökyök:iä.

En tiedä onko :wanha:

315809.jpg

Näyttää vähän polttariporukalta.
Tossa oliskin muuten ideaa vuosisadan julmimmaksi polttaripilaksi. Puetaan + meikataan päivän sankari guidoksi ja lähdetään radalle. Tolle kyllä haviäisi noloudessa jo borat-uikkaritkin.

Lisäksi tietysti ilta pitäisi ikuistaa valokuvin, joissa pakolliset mutruhuulet pitää löytyä. :dance:

Aika jäätävän näkönen kaveri, mutta ei tuo kyllä oikea guido ole. Taitaa olla ihan rehellinen homo.

Joo kyllä tämä Aki-Pia on uusi ala-laji, eli "homoseksuaali-guido".
Hetkinen, kysehän on siis ala-lajin (=guido), ala-lajista.

Etelä-Suomi alkaa kohta olla liikaa mulle, taidan harkita muuttoa niiden vanhan, kunnon "rehellisten ihmisten" pariin jonnekin Lapin perukoille missä joka jätkällä on vyö lanteilla ja pilkkihaalarit talven ainoa oikea ulko-asu.

Back
Ylös Bottom