Guidot, eli keijot, eli hinaajan näköiset jätkät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jaykay_
  • Aloitettu Aloitettu
1qHNmWWqxpmpvg4hy9UbJUIPo1_500.png

Toi kuvake.netin guido oli jo aika paha, mutta noi Broski -pätkät tuhos mut ihan totaalisesti. :hyvä:

...tsiisus mitä menoo

Aika häiritteviä tollaset kyllä katukuvassa on, mut kunhan pysyy kadun toisel puolella ni ei ongelmaa. Ja mä hullu ajattelin turkuun päin muuttaa, jos mietin uusiks kun tollasia pyörii siellä. :lol2:

Joku ihan REALguido kävi tsekkailemassa galtsussa mua joku aika sitten. Pelotti kyllä perkeleesti. Pelottaa sekin et kommenteista päätellen tyttöset tykkää niistä vielä, onneks ovat hinttareita sentään. Kunhan täysikäset naiset ei ala vaatimaan tollasta tyyliä ni kuivilla ollaan. :hyvä:

Voitte kiittää mua että toin teidän silmienne eteen ensimmäisen suomi guidon.Olkaa hyvä :david:

Kyllä itse kuitenkin tiukan asiantuntemuksen pohjalta luokittelisin nuo pikemminkin fruittareiksi kuin guidoiksi. Moni guidoilun keskeinen tunnusmerkki ei täyty, esim. itseruskettavan voiteen liikakäyttö, hiustyyli ja huulien mutrustelu.

Ulkonäön perusteella sanoisin, että pojat ovat albaaneja, tms. Joillain maahanmuuttajaryhmillä tuollainen "halpahalli-gigolo"-lookki on ihan perussettiä, usein esim. Etelä-Euroopan kansoilla.

Jäämme odottamaan jännityksellä ensimmäisten todellisten guidojen rantautumista Suomeen.

Tännepäin kun tulee niin tollasia ramiksia on kadunreunat täynnä (Kosovo). Tosin kaikki ei noin räikeitä. Mut mimmit on hotteja....ei oo mäkkärii ja siiderii jokapäiväisessä ruokavaliossa.

Miten ois seuraavaksi pakkispaidan logoksi joku muunnos tästä:

3254330878_63cbc3c769.jpg

Tai vaikka joku semmonen havainnollinen kuva, jossa on piirretty guidon naama ja siihen ruksi yli. Vähän niinku tämä:

lakupekka.jpg

Alle teksti: Pakkotoisto.com - the guido-free zone

Täällähän on vaikka ketä graafisia suunnittelijoita niin ei muuta ku aivot raksuttamaan :)

Miten ois seuraavaksi pakkispaidan logoksi joku muunnos tästä :D:

Tai vaikka joku semmonen havainnollinen kuva, jossa on piirretty guidon naama ja siihen ruksi yli. Vähän niinku tämä:

Alle teksti: Pakkotoisto.com - the guido-free zone

Täällähän on vaikka ketä graafisia suunnittelijoita niin ei muuta ku pyörät pyörimään ;)
Tulee vielä Mikelle syyte kiihottamisesta kansanryhmää vastaan, jos tuollaisia paitoja alkaa kaupata. Vai voidaankohan guidot laskea kansanryhmäksi? :D

Mun mielestä tuossa laissa on ihan pykälä, jonka mukaan guidoilla ei ole mitään ihmisarvoa eikä täten lain suojaa :D
Tai jos tuollaista ei vielä ole, niin sellainen olisi jo korkea aika tehdä. Kuka alkaa kampanjoida seuraaviin eduskuntavaaleihin teemalla "Guidot keskitysleirille" :D

Kyllähän noille geijoille käyttöäkin voisi löytyä... armeijaan vaan meikkauskomppaniaan, palveluskelpoisuusluokka "G". Kriisin tullen eturintamaan. Kaksi vaihtoehtoa: Vihollista vituttaa nuo naamat => pommitus keskitetään noihin jolloin voidaan kiertää sivusta. Tai sitten viholliset nauraa ittensä hengiltä..

Back
Ylös Bottom