Guidot, eli keijot, eli hinaajan näköiset jätkät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jaykay_
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt meikä inhoaa noita vielä enemmän kun tiedän mitä niiden päässä liikkuu. Vaikka olisikin joku saamarin sports jockey, saa pelkkää aata ja panee tyhjäpääblondia, niin juntti mikä juntti. Voi tziisös.

Tää on sama juttu varmaan jenkeissä kun kynäniskafruittarit suomessa. Vetoaa naisiin, jotka häviävät älykkyydessä saappaallekkin. Homahtavan näköistä porukkaa kieltämättä.

Moraalihomot huomio: Putoisin varmaan maahan nauramaan jos tollanen tulis kotopuolessa vastaan.

Bongattu aito guido helsingin rautatieaseman metron rullaportaissa tiistai aamuna, klo 07:25. Tuli Ruoholahdesta päin metrolla ja nousi vastaan rullaportaissa. Mahtava fiilis!

Tänään bongasin kyllä lähes aidon guidon mustassa Hummerissa Helsingin keskustassa. Piti oikein vilkaista oliko Hummeri Suomen kilvissä... Olihan se.. Jonkun näköinen vetyperoksidisuttura oli etupenkillä niin kuin tyyliin kuuluu...

Tänään bongasin kyllä lähes aidon guidon mustassa Hummerissa Helsingin keskustassa. Piti oikein vilkaista oliko Hummeri Suomen kilvissä... Olihan se.. Jonkun näköinen vetyperoksidisuttura oli etupenkillä niin kuin tyyliin kuuluu...

Toivottavasti se lukee Pakkista! :D

Toivottavasti se lukee Pakkista! :D

Niin... Kaveri oli kyllä kuin suoraan amerikasta... Timanttikorvikset, mahdollisesti huulikiiltoa, purkkirusketus, tumma käkkärätukka geelillä ylöspäin sotkettu. Taisipa olla vielä puku päällä...

Ei siinä etteikö Hummeri olis hieno auto... Ja ettenkö itse olisi joskus käyttänyt timanttikorviksia ja itseruskettavaa ja geeliä hiuksissani... Eivät nuo vielä miehestä guidoa tee mielestäni... Tämä tapaus vain oli jo niin lähellä aitoa guidoa, että on jo mainitsemisen arvoinen.

Ei siinä mitään jos haluaa näyttää tyylikkäältä ja hyvältä. Mutta onko kaikki pakko aina vetää yli.

Tuli aivan mieleen tuosta tämä intterwebin kuuluisimman guidon facebook-kilahdus, josta tuli aikamoinen meme nörttien keskuudessa:

socash.jpg

Semmonen vekkuli.
Tyypistä on irronnut aika paljon draamaa sen jälkeenkin mm. youtubessa...
On sillä ainakin hottis akka.

Niin... Kaveri oli kyllä kuin suoraan amerikasta... Timanttikorvikset, mahdollisesti huulikiiltoa, purkkirusketus, tumma käkkärätukka geelillä ylöspäin sotkettu. Taisipa olla vielä puku päällä...

Ei siinä etteikö Hummeri olis hieno auto... Ja ettenkö itse olisi joskus käyttänyt timanttikorviksia ja itseruskettavaa ja geeliä hiuksissani... Eivät nuo vielä miehestä guidoa tee mielestäni... Tämä tapaus vain oli jo niin lähellä aitoa guidoa, että on jo mainitsemisen arvoinen.

http://www.blogcdn.com/www.joystiq.com/media/2007/12/donnykingface.jpg

Eikös tämä herra ole ollut Suomessa päin viime aikoina ? Don King siis

ootteko koskaan nähny 10-20 kynisguidoa (oli niillä kyllä aika timmit kropat) livenä samaan aikaan, minä olen.

Hauska näky.

Voi luoja, siis näitä on nähty jo Suomessakin.
Tätä ilmiötä vastaan pitää taistella ja saattaa koko asia naurunalaiseksi, sillä joskus nuoremmat, tai tyhmemmät, eivät tajua omaa parastaan.

Guido = täyspelle.

Back
Ylös Bottom