Guidot, eli keijot, eli hinaajan näköiset jätkät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jaykay_
  • Aloitettu Aloitettu
Boy-George-boy-george-120102_1024_768.jpg

Kuinkas salkkari Oona tänne ketjuun on eksynyt?

Boy Georgen ja Oonan risteytys.

E: toi olikin jostain Boy George saitilta otettu :D

Pari päivää takaperin jumbossa pongattu 3 täysiveristä guidoa! Kuvaa en saanut, mutta on ne paljon huvittavampia kuin kuvissa. :D:D

Olis toi ykski pitäny lasit vaa päässä, ku sen verran tutkalla.

sanoppa muuta...

aivan lepikossa poijjaat

mä en tajua, mikä asia on menny nuorena pieleen ku pitää näyttää huulet törröllä olevalta solariumissa paistetulta, sähköiskunsaaneelta keikarilta...
sitte ne on hiaton paita päällä ja ei lihaksista tietoakaan, yleensä pikkasen elintasoa kertyny vyötäisille, mutta silti luullaan olevansa..hohhoijakkaa..
ei mulla muuta!!!

Toi miesten guidoläppä alkaa menee ihan överiks. Oon huomannut että guidoks luokitellaan myös hyvännäköset jätkät. Onhan niille kiva nauraa ja mollata. "ähähää kato miten guidolt toi näyttää ku sil on itseruskettavaa ja käyny solariumis" Hei mitä helvettiä. Tossakaan jäbäs mitään vikaa ole, kieltämättä kaulukset vähän hölmösti. Todennäköisesti niillä guidoilla on kuitenkin enemmän naisia kuin niitä mollaavilla ei-guidoilla.;)

Vastaan tähän Meahin postiin täällä oikeassa ketjussa.

- Guidous ei tarkoita etteikö henkilö voisi olla hyvännäköinen tai ruma, vaan se on tyylisuuntaus ja alakulttuuri. Guidoksi voi pänttäytyä yhtälailla kaikennäköiset.

- Koska kaikista tyyleistä voi olla montaa mieltä, niin joidenkin mielestä tämä tyylisuuntaus on hyvin hupaisa. Toiset nauravat sitten vaikka punkkareille, hoppareille tai jollekin muulle.

- Ei nyt ihan hirveästi kiinnosta guidojen naiset. Onko kumppanien lukumäärä leuhkimisen tai kateuden aihe? Jos olen kateellinen jollekin, niin sellaiselle, jolla on yksi hyvä mielellään elinikäinen nainen.

Ja Arskakin vielä! EEEEIIIIIIII!!

linkkivinkki: youtubeen hakusanaksi guido fight

toivottavasti noita ei ole jo linkitetty tänne...

e: tappeleekin ilmeisesti ihan samalla lailla miltä näyttävätkin...

Back
Ylös Bottom