Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hehe tyttöystävä huuti eilen että tuu kattoon onks nää niitä guidoja?!?Kattokaas nyt JIMiä, siellä o vähä guidoo ruudus, aattelin nyt vaan sanoo vaikka onki wanha :D
Ei prkle.. Tunnistan näissä kyl jotain tuttua..
Muutamia turkkilaisia tunnen ketkä näyttää just tolta, hiuksia ja ulkomailta tuotuja bling bling feikkireleitä myöten.. Ne on vielä käytökseltään todella lipeviä ja olevinaan niin vitun kovia ettei mitään. :D
Se on muuten mulle näissä karvakäsikulttuurista saapuneissa giggiksissä se loputon mysteeri ja paradoksi:
kaveri on niin limainen ja yyber-keijon näköinen kuin ikinä,
ja samalla pitää itteään niin saatanan kovana jätkänä, että Tyson paskoisi pelosta housuun hänet nähdessään, ja siinä sivussa on vielä
silmitön seksipommikin, omasta mielestään.
Nää kaikki ei mitenkään ole yhdistettävissä näin kantasuomalaisen miehen ajatusmaailmassa.
Kyllä oma staili kandee kehittää, siitä voi olla hyötyä monissa asioissa eikä vähiten esmes naisväen keskuudessa.Heh, noilla kavereilla epäilemättä KY:tä kuluu...Juu, itse saan usein jopa "perinteisemmiltä frendeiltä" kuittia siitä että kyllä mua tyyli kiinnostaa.Diggaan pukeutua hiukan ja tsiikata että en näytä ihan roskikselta uloslähtiessäKyllä oma staili kandee kehittää, siitä voi olla hyötyä monissa asioissa eikä vähiten esmes naisväen keskuudessa.
Mutta tossa asenteessa kyllä nyppii monikin juttu :D Ja siinä olevinaan niin vitun bling bling.. Mutta minkälaisiin muijiin tollanen vetoaa niin ne muijatkin on just noita hyviä vastineita guidoille..
Tätä porukkaa näkee tosissaan seduloissa sitten huolella, sen takia tuleekin kierrettyä jotkut KY:t ja vastaavat kaukaa..
Älkääs nyt pojat, KY on kuitenkin varmaan tasokkain mesta helsingissä johon 18v pääsee sisään. (jossa käy myös naisia ja ei ole muutenkaan mikään räkälä pahimmasta päästä.)

Tänään töis kävi guido! Kaikki löytyy napapaitaa myöten! Tämä herrasmies tuli ilmeisesti Ruotsista, mutta tulipahan kuitenki.
Ai vittu että repesin!!:wtf:
No ei se KY varmaan mitään Luxin tasoa yms. ole, mutta nyt puhuinki 18 kesäisien mestoista. Kerro toki jos tasokkaampi paikka on tiedossa, mitkään "The clubit" alet tai "haikut" ei kyllä ole millään lailla tasokkaampia.
Ok Ok jätkät, kritisoin aikaisemmin noita jengin laittamia kuvia galleriasta, mutta en voi nyt itse vastustaa kiusausta:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=ssanttuvEli&image_id=80987690
Pystyfleda, mutruhuulet ja ihokin näyttää ruskeammalta kuin tosta hiusrajan kohdalta. :D
Aika asiallinen
Ettei olis ton ylemmän hinaajan poika?