Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä mä uskon, että se täyttää jo kriteerit ollakseen joku tietty tyyli. Samaa kaavaa ne kaikki toistaa, mies- ja naisguidot tunnistaa kyllä heidän luonnonkauniista tyylistään. Millonkohan tää guidotyyli rantautuu kunnolla suomeen?Onkohan nää guidot jo pikkuhiljaa joku ihmeen "tyylin alalaji", kuten gootit ja muut sellaset jotka haluaa olla vampyyreita tai jotain.
Siis noiden naamat on vaihettu päittäin. :D
Tässä vielä yks:
Teh Female Guido
![]()

se oli minä ja mun "kaveri".Kaksi guidoa bongattu tänään Jyväskylän keskustassa. Taisivat olla jotain ulkomaalaisia rallituristeja. Molemmilla naurettavan tiukka valkoinen hihaton päällä, tukassa kolme kiloa geeliä ja oranssi naama.:haart:
:hyvä:Ootko tosissas? Siis näillä mitkä näin oli oikeastikin ihan ehta guido-look päällä. Ei kai nyt kukaan kehtaa tunnustaa liikkuneensa tuon näköisenä julkisella paikalla.:Dse oli minä ja mun "kaveri".
Siis noiden naamat on vaihettu päittäin. :D
Tässä vielä yks:
Teh Female Guido
![]()
guido bongattu vuosaaressa tänään oli ensimmäinen live-guido

Jos tulee joskus muotia laittaa paskaa päähään, niin aina löytyy ihmisiä jotka näin tekevät, koska se on muotia.
Guidot pois Suomesta!
Suomi normaaleille!
Go bak tu omaha, yy fakin guido homo!!!!