GTA IV - Spoilerit, vinkit ja vihjeet.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Art2
  • Aloitettu Aloitettu
Jos yritettäisiin tänne laittaa esim
  • kysymykset tehtävistä
  • spoilerit juonesta
  • autot ja aseet
  • yms. pikkuvinkit

Mielellään vielä itselöytämiä, netistähän nuo löytää muutenkin jo kaikki.

Ja mikäli vielä mahdollista niin spoilereihin kaikki ja jotain kuvausta spoilerin sisällöstä.

Aloitan vaisulla vinkillä.

Desert Eagle
Pohjoissaarella, Northern Expresswayn keskeneräisellä sillalla.

Kiki "The Law Chick" (?)

Taksikuski mokas mun tokat deitit ja mimmi säikähti Nikoa. Lähti himaan ja laittoi seuraavana päivänä viestin, et syö paskaa ja kuole. Mietin vain, että tapahtuiko tuo ihan tarkoituksella vai onko muut nauttineet neidon seurasta pidemmän aikaa kuin minä? Ärsytti vaan kun en kerennyt hyötyä sen palveluksista tehtävien aikana.

Kiki "The Law Chick" (?)

Taksikuski mokas mun tokat deitit ja mimmi säikähti Nikoa. Lähti himaan ja laittoi seuraavana päivänä viestin, et syö paskaa ja kuole. Mietin vain, että tapahtuiko tuo ihan tarkoituksella vai onko muut nauttineet neidon seurasta pidemmän aikaa kuin minä? Ärsytti vaan kun en kerennyt hyötyä sen palveluksista tehtävien aikana.

Ite oon ollu sen kans 3 treffit ja paneskellu sitä. Soitti että lupas auttaa oikeudessa jos tulee ongelmia poliisin kanssa ;)

Kiki "The Law Chick" (?)

Kyllä mulla on se edelleen tuossa pelissä niin, että sitä voi pyytää treffeille (ollut jo jonkin aikaa) jne, eli kyllä tuo varmaan oli ihan vaan "hauska sattuma" :D

Turboahdettu 3.2l Sultan rallikaara
Kolmannessa saaressa ihan ylhäällä oikealta menee hiekka/metsätie hylätylle kartanolle, sen takana on joku ihmeen ralliauto mitä ei muualta saa

Voitteko laittaa pientä kuvausta spoilerista. Tuskin noihin vastauksiin tarvitsee, mutta esim. tähän long-johnin vinkkiin voisi laittaa vaikka sen auton nimen tai jotain muuta.

Achievement joku 50 pojoo iisisti

Täysillä tähdillä kun paahtaa saarta ympäri sen 5 minuuttia niin rapsahtaa toi achievment. Onnistuu nopeella veneellä helposti.

Yksi kyssäri juoneen liittyen. Koskee Dwaynea ja Playboy X:sää, joten elä lue jos et ole niin pitkällä!!!

Itse tapoin Dwaynen ja olen hirveissä omantunnon tuskissa että teinkö oikein :D onko kukaan tappanut Playboy X:ssää? Mitä silloin tapahtuu?

Yksi kyssäri juoneen liittyen. Koskee Dwaynea ja Playboy X:sää, joten elä lue jos et ole niin pitkällä!!!

Itse tapoin Dwaynen ja olen hirveissä omantunnon tuskissa että teinkö oikein :D onko kukaan tappanut Playboy X:ssää? Mitä silloin tapahtuu?

Jos Dwaynen jättää henkiin niin tästä saa hyvän ystävän ja tarpeeksi kun hengailee niin tämän jälkeen Dwaynelta voi soittaa pari hipiti-hop-miestä backup hommiin. Niin ja kun tappaa Playboyn niin saa tämän kämpän :thumbs:

Kysymys koskien RPG-7

Löytyykö tämä jostain tietystä paikkaa? Ainakin yhden tehtävän kautta sen taitaa saadakkin

Mitä sait/tapahtu kun tapoit Dwaynen? ite tosiaan listin X:n, liian ylimielinen kaveri. Haukku biatchiksi vielä kuollessaanki.... :hyvä:

Mitä sait/tapahtu kun tapoit Dwaynen? ite tosiaan listin X:n, liian ylimielinen kaveri. Haukku biatchiksi vielä kuollessaanki.... :hyvä:

No en vittu mitään... Massia ja sen jälkeen kun Playboylle soitti niin sano, että älä ikinä enää pidä mitään yhteyttä ja haukku siitä, että Niko on vaan kylmä tappaja. E-mailiin oli tullut tappoa ennen Dwayneltä viesti missä oli mm. kuinka yksin se on ja kuinka onnellinen siitä kun sillä on niin hyvä kaveri kuin Niko. Oikeesti vaikka toi on vaan peli ni vituttaa kun jätin sen Playboy X:n henkiin. Niko on parissa tilanteessa palannut tuohon Dwayneen ja katuu "päätöstään". Eli peli antaa kyllä ymmärtää mikä mulkku olin :D

Irish family:

Kumman tapoitte sen poliisin vai sen puliukon? ite tapoin poliisin, mut olis kiva tietää että teinkö siinäkin valinnassa huonon päätöksen

w00t, "Voit avata takakonttisi ja säilyttää siellä tavaroita"? En ole ainakaan huomannut tuota mahdollisuutta, ettei vain olisi vanha kuvitelma siitä, että siviilit availevat konttejaan?

Ne ominaisuudet mitä siel sivuil lukee on jotain ikivanhaa kuvitelmaa. siellä on paljon muutakin mikä ei pidä paikkaansa

Irish family:

Kumman tapoitte sen poliisin vai sen puliukon? ite tapoin poliisin, mut olis kiva tietää että teinkö siinäkin valinnassa huonon päätöksen

Piti juuri kysymäni aivan samaa! Tein saman päätöksen ku long-john :rock:

BTW J_mp, häpeä! Paha mies. :kippis1:

Kiki "The Law Chick" (?)

Mulla on puhelimessa kikin kohdalla kolme kohtaa 1. Call Kiki 2. Dump Kiki 3. Clear Wanted vissin sit saa poliisit pois perästä..testasin ja hyvin sai pois ainakin 2 tähteä

Mulla on puhelimessa kikin kohdalla kolme kohtaa 1. Call Kiki 2. Dump Kiki 3. Clear Wanted vissin sit saa poliisit pois perästä

Juu, mullakin oli ennen kuin ne deitit meni vituiks. Ilmeisesti Kikillä on hemmetin huono muisti, koska mä sovin sen kanssa netin kautta uudet treffit.;)

Mä tein saman päätöksen kuin J-mp. Mitä se kertoo meistä? Moraalittomia paskiaisia? Oikeastaan halusin vaan nähdä mitä käy jos valitsee sen ei niin itsestäänselvän vaihtoehdon.

Back
Ylös Bottom