GT3, kuinka kova aika

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SSS
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

SSS

Ikä
46
Pelaako kukaan enää vanhaa GT3:sta

Tässä ollaan kavereiden kanssa tahkottu parisen vuotta ko.peliä ja tuntuu että ajat alkaa olla tosi kovia. Mietittiin että jos olis Suomen mestaruus skabat niin miten pärjäis?

En oo nyt pleikan ääressä mutta ulkomuistista esimerkiksi Arcademode, free run, rata Lacuna seca ja auto Polyphone(se formula jossa on vihreää ja keltaista)

Mun paras kierrosaika 1,03 ja risat. Mitenkäs tällaisella ajalla pärjää...?

Uskomattamon siistii ajanvietettä porukan kanssa jossa kaikki on samalla tasolla. Pieni panos peliin ja joka jannulle pari kolme yritystä, siitä vaan haamuautoa seuraamaan(tai menemään ohi), voi vierähtää helposti koko yö.(" toi sun aika on niin paska että mä pystyn helposti lyömään ton, kato nyt totakin mutkaa, aivan kauheat ajolinjat") :lol2:

Kyllähän tota tulee vielä pelailtua. Mut jos ajoissa ruvetaan kisaamaan niin suosisin kyllä simulaatiota kun noi arcadet antaa virheistä vähän liikaan anteeksi, jos simulaatiossa lipsahtaa niin se on menoa. Ja monte-carlon rata se pitää olla, paljon tiukoja mutkia.:whip:

Originally posted by jjj84
Kyllähän tota tulee vielä pelailtua. Mut jos ajoissa ruvetaan kisaamaan niin suosisin kyllä simulaatiota kun noi arcadet antaa virheistä vähän liikaan anteeksi, jos simulaatiossa lipsahtaa niin se on menoa. Ja monte-carlon rata se pitää olla, paljon tiukoja mutkia.:whip:

Niin mutta kun se kilpailu mode on jo pelattu läpi 95% enkä jaksa enää tahkota niitä viimeisiä. Kuten se formula osakilpailu sarja. / osakilpailua jokaisessa 50 kierrosta, boring.

Mites...?

Aikanaan oli sama juttu GT2 pelillä ja Playstationilla. Tosin alko syömään miestä kun etsittin aikoja netistä niin oli selkeitä feikki aikoja! Ihan niinku virallisen olosillakin sivuilla.
GT2 esim ajoin Autumn Ringiä ( kai, 8 muoto,pitkä pääsuora ja sillan ali s-mutka maalisuoralle) TVR speed 12 bilikalla V*****I. Hioin ja hioin. Sit netistä ajat ja joku muka ajannu 35sek nopeamin. Jep jep - no can do!

Colinin ralli ykkösessähän tuli aina joku koodi,minkä pysty sit lähettää jonnekin nettiin. Siitä koodista sitten codemastersin kundit ( tai ketä niitä nyt piti ) pysty tarkistaan ajan ja sen ettei ole ollut cheatteja käytössä. Hyvä systeemi.

Jenkkilässähän on PC pelaajille ihan raha turnauksiakin... Jeap -I'm a professional Formula 1 driver from Finland you horny pit baby,with my PC :kippis1: ´Se se olis elämää...

Ps . nykyään X-box ja ei taida olla GT3sta

Hörön lörön

tuolta löytyy "kovat" ajat. http://gt3.unixdoctor.com/top_scores.php
laguna seca 56.012s formulalla

Yep yep J.Jakehan sen tuossa sanoi, totaalista hevon kukkua tuo 56 ja risat. olen opinnäytetyötä tehdessäni aina välillä pelannut kierroksen(auttaa nollaamaan ajatukset) ,eilen tein uuden ennätyksen 1.2,72 ja toi oli niin älytön suoritus että kukaan tai mikään ei pysty ajamaan tosta vielä muka kuutta sekuntia paremmin. Ehkä hiomalla ja kuluttamalla lukuisia tunteja sen voisi saada tippumaan tuohon yhteen minuuttiin mutta että 56s ja paskat :david: :curs:

.Mitäs teillä on GT3:ssa max. speedit? Ite oon päässy 800km/h paremmalle puolelle. Tarkemman nopeuden voisin postailla tässä lähi aikoina. Kovimmat nopeudet mitä pelissä pääsee on kai siellä 1000km/h paremmalla puolella:D

Ja millä vitun vehkeellä??!

Pikes Peakella vai mikä se lentokoneen näkönen auto oli. Voin vaikka tänää tai huomenna laittaa ne säädöt tänne.

Ite taisin joskus päästä sil kisas juku 480kmh imussa.. Ei kyl oo enää tallis ni en voi kokeilla miten kulkis kunnon säädöillä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
1.04.473, otin muutaman kierroksen kylmiltään, aika helvetin hyvin ootte ajaneet! Täytyy joku päivä tonkia noi ratti+polkimet tuolta ylähyllyltä ja kokeilla tosissaan rikkoa ennätyksiä.

Kun te puhutte formulasta, kai te tiedätte että niitä on 6 erillaista/tehoista. Kun luette seuraavan linkin tuning artikkelin auton säätämisestä niin voitko väittää että olet nähnyt noin paljon vaivaa saadaksesi auton parhaisiin mahdollisiin säätöihin?

Kun luette TÄÄLTÄ tuning osiosta miten auton käyttäytymistä voi muuttaa, niin voitteko väittää henkeen ja vereen että kyseisen tekstin kirjoittaja ei pystyisi helposti ajamaan alle minuutin aikaa tehokkaimmalla formulalla (F686/m 936hp, en kyllä tiedä etä onko nopein?)..

Itse vaan meinaan että jos on noin paljon tietoa (ts. taitoa) miten säätää auto parhaaksi mahdolliseksi niin toi minuutin aika ei enää tunnu missään!

ps. toyota gt-1 pitäis kulkea parhaimmillaan 1000mph(keulimalla)!!!

Kun te puhutte formulasta, kai te tiedätte että niitä on 6 erillaista/tehoista. Kun luette seuraavan linkin tuning artikkelin auton säätämisestä niin voitko väittää että olet nähnyt noin paljon vaivaa saadaksesi auton parhaisiin mahdollisiin säätöihin?

Kun luette TÄÄLTÄ tuning osiosta miten auton käyttäytymistä voi muuttaa, niin voitteko väittää henkeen ja vereen että kyseisen tekstin kirjoittaja ei pystyisi helposti ajamaan alle minuutin aikaa tehokkaimmalla formulalla (F686/m 936hp, en kyllä tiedä etä onko nopein?)..

Itse vaan meinaan että jos on noin paljon tietoa (ts. taitoa) miten säätää auto parhaaksi mahdolliseksi niin toi minuutin aika ei enää tunnu missään!

ps. toyota gt-1 pitäis kulkea parhaimmillaan 1000mph(keulimalla)!!!

Olen kuullut tosta pikesta ja Toyota Gt:stä että ne saa surinpiirtein lentämään kun oikein jaksaa veivata.

Tää mun lacuna secan aika on tehty formulalla (polyphone1) keltavihreä ja en ole säätänyt sitä, eli se on koneen asettamat säännöt. En itseasiassa edes tiedä pääseekö noita säätämään arcade modessa. Mutta spekulointiisi palatakseni niin en ota kantaa, toi säätäminen menee mun makuun liian nyhräämiseksi ja sen takia ajan koneen antamilla säädöillä. Ainakin Tilitin keskustelupalstalla löytyvät noi kaiki säätöhommat joilla tavallisesta rata-autosta saadaankin ei niin tavallinen lentokone :lol2:

Originally posted by sss
Olen kuullut tosta pikesta ja Toyota Gt:stä että ne saa surinpiirtein lentämään kun oikein jaksaa veivata.

Tää mun lacuna secan aika on tehty formulalla (polyphone1) keltavihreä ja en ole säätänyt sitä, eli se on koneen asettamat säännöt. En itseasiassa edes tiedä pääseekö noita säätämään arcade modessa. Mutta spekulointiisi palatakseni niin en ota kantaa, toi säätäminen menee mun makuun liian nyhräämiseksi ja sen takia ajan koneen antamilla säädöillä. Ainakin Tilitin keskustelupalstalla löytyvät noi kaiki säätöhommat joilla tavallisesta rata-autosta saadaankin ei niin tavallinen lentokone :lol2:

Katotaan nyt kun ite joskus jaksan pelailla tarpeeks et saan ton formulan niin pitää sit katella minkä ajan saan iskettyy lagunaan.. minä kun taas AINA säädän autoa eri kisoihin, ja sen huomaa ajoissa..

En viittiny nyt uutta topiccii tehä, mutta meidän kesken kellä on tämä mahtava autopeli GT3 niin voitais porukalla kokeilla jotai tiettyjä ratoja vaikka tietyllä autolla ja lisäksi omavalintaisella vehkeellä. Ketä mukana?

ps. kokeilin sitä lagunaa ja pelasin 8kierrosta pääsin aikaan n. 1min 4sek ja risat. autona formula.

Originally posted by Jep
ps. kokeilin sitä lagunaa ja pelasin 8kierrosta pääsin aikaan n. 1min 4sek ja risat. autona formula.

Gran turismo - garage - test/settings - laguna seca - Lexus is 200 LM-edition 1.14.xx

Jos kisataan niin tehtäisiin se tuolla gran turismossa, tallin testi/asetukset valikossa olevilla radoilla. Koska noi arcadessa ajetut ei oo vertailukelpoisia koska siellä se auton säätäminen ei oikein onnistu helposti.

Mikä ennätysaika löytyy siitä teknisestä testiradasta, siinä niitä eroja tulee?!

Täytyy kokeilla minkä ajan saa isketyy tolla lexuksella( 1002hp, suosikki ulkonäkönsä puolesta)

Suositut

Back
Ylös Bottom