Gregg Valentino

Pro-Pain sanoi:
Dokumentin nimi oli "hiukan" harhaanjohtava! Mainittiinko tuossa dokumentissa yhtään kertaa syntholia? Ja itse Valentino oli aika pienessä osassa loppujen lopuksi.

:down:

Luuletko tosissasi, että Valentino kertoo ihmisille käyttävänsä Syntholia? Ei se sitä myönnä, se kertoo vaan, että on luonnostaan isot kädet ja se, että hän käyttää SAAAATAnasti steroideja ja suonen sisäisiä. Mutta ei Syntholia :D

Ja tyhmät ihmiset ketkä ei tiedä mitään kehonrakennuksesta oikeasti uskovat siihen, että sen kädet olisivat lihasta.

Ono kellään kuvaa valentinosta ilman paitaa, mutta siis ei sen aikaisemmista vuosista milloin se näytti vielä hyvältä, vaan nyt synthol kätisenä? Tai ilman housuja? Aika ihmeellinen näky varmasti.

Kovarääpäle sanoi:
Ono kellään kuvaa valentinosta ilman paitaa, mutta siis ei sen aikaisemmista vuosista milloin se näytti vielä hyvältä, vaan nyt synthol kätisenä? Tai ilman housuja?

Ei saatana :hyper: Jotain rääpyä tuohon hommaan :D

Hynkkä sanoi:
Ei saatana :hyper: Jotain rääpyä tuohon hommaan :D

No kuvittele nyt. Nykyinen Valentino pelkästään posehousut päällä... se jos mikään olisi usko, tai itke ja usko- ohjelma matskua. Mä olisin kiinnostunut :D

Kovarääpäle sanoi:
Luuletko tosissasi, että Valentino kertoo ihmisille käyttävänsä Syntholia? Ei se sitä myönnä, se kertoo vaan, että on luonnostaan isot kädet ja se, että hän käyttää SAAAATAnasti steroideja ja suonen sisäisiä. Mutta ei Syntholia :D

Ono kellään kuvaa valentinosta ilman paitaa, mutta siis ei sen aikaisemmista vuosista milloin se näytti vielä hyvältä, vaan nyt synthol kätisenä? Tai ilman housuja? Aika ihmeellinen näky varmasti.

Ei kai kukaan usko Valentinon käyttävän syntholia vaikka kauppaakin sitä omilla sivuillaan.

Valentino paidalla:
MY-POSE-1111.jpg

Kuva: www.greggvalentino.net

Greg on näyttänyt ihan hyvältä ennen, onkohan sille koskaan tullut mieleen, että: "Voi helvetti, voisin näyttää itse asiassa hyvältäkin jos olisin jatkanut oikeaa tietä"

scrap_Rarm3.jpg

scrap_sidechest2.jpg

scrap_quads.jpg

Mutta, vähän kuin tuo Munzerin juttu, en mä ole ketään kritisoimaan, eli never mind, Antaa Valentinon tehdä mitä lystää, mutta Valentino on itse sanonut "I put pro bodybuilders into shame", ja se pistää mut kritisoimaan Valentinoa.

Kovarääpäle sanoi:

Kiva homohoukutin korvassa. :D

Ei voi kuin ihmetellä, mikä sillä on päässä naksahtanut niin paljon, että tullut joku fiksaatio ylisuuria käsiä kohtaan. Noissa kuvissahan sillä on kehoilumielessä loistava kroppa, kauniin symmetrinen.

Valentinon kolumni MD:ssä on kyllä viihdyttävä... kyllä se siinä aika avoimesti kirjoittelee roinailuista ja syntholeista.

Ratu sanoi:
Kiva homohoukutin korvassa. :D

Ei voi kuin ihmetellä, mikä sillä on päässä naksahtanut niin paljon, että tullut joku fiksaatio ylisuuria käsiä kohtaan. Noissa kuvissahan sillä on kehoilumielessä loistava kroppa, kauniin symmetrinen.

Valentinon kolumni MD:ssä on kyllä viihdyttävä... kyllä se siinä aika avoimesti kirjoittelee roinailuista ja syntholeista.

Onko Valentino muka ikinä myöntänyt Synthol käyttöänsä? Roinaamisesta tiedän, että mies puhuu niistä kuin ruoasta, mutta synthol? En ole ainakaan itse huomannut sen myöntävän mitään syntholin käytöstä.

Luin itse, että Valentiono väitti käyttävänsä ainoastaan ruiskeita mitkä kasvattaa lihasta, mutta ei syntholia.

Kovarääpäle sanoi:
Luin itse, että Valentiono väitti käyttävänsä ainoastaan ruiskeita mitkä kasvattaa lihasta, mutta ei syntholia.
Siis onko olemassa muka joitaki muita ruiskeita, jotka kasvattaa lihasta, kuin horkka( ja sillonki pitää nukkua, syödä ja reenata)? Synthol on ruiske, mut ei kasvata LIHASTA vaan on verrattavissa silikoneihin.:hyper:

Eipä se oo koskaan tainnu myöntää sitä synan käyttöä. Jossain haastattelussa kertoili, minkälaisia hirveitä roinasatseja on käyttänyt. Sit ku siltä kysyttiin suoraan synttoolista, niin vastasi, että jos joku saa PELKÄSTÄÄN synalla tommoset kädet, ni näyttää vaan. Tässä kyllä tavallaan oli pointtia, koska vaikka kauheethan noikin kädet on, niin aika mallikkaat verrattuna niihin muihin syna-sankareihin, joista kuvia liikkuu. Ja vielä siihen synan myyntiin sivullaan Greg sanoi, että koska kaikki kuitenkin luulevat hänen synaa käyttävän, ni samantien sitten myy sitä sivuillaan.

Ronny11 sanoi:
Siis onko olemassa muka joitaki muita ruiskeita, jotka kasvattaa lihasta, kuin horkka( ja sillonki pitää nukkua, syödä ja reenata)? Synthol on ruiske, mut ei kasvata LIHASTA vaan on verrattavissa silikoneihin.:hyper:

En tiedä mikä sen aineen nimi on, mutta sanotaan, että Jay Cutler käytti mr.olympia 2005'ssa jotain ainetta ainakin oikeeseen olkapäähänsä, mikä välittömästi pistää lihaksen "hurmokseen" jos nyt noin voi sanoa. Ja olihan Cutlerin olkapää vähän kolmion muotoinen.

Eipä paljon äijän hauiskääntötuloksia mainita missään, jossain kuvassa 20kgn kässärin kanssa. Jos noi ois oikeet lihakset niin kässäri ois varmaan yli 50 kilonen ja tangossakin 200kg. Ajatelkaa nyt hyvät ihmiset!

Bodaaja sanoi:
Eipä paljon äijän hauiskääntötuloksia mainita missään, jossain kuvassa 20kgn kässärin kanssa. Jos noi ois oikeet lihakset niin kässäri ois varmaan yli 50 kilonen ja tangossakin 200kg. Ajatelkaa nyt hyvät ihmiset!

Onko joku joskus jossain ikinä väittäny noita lihaksia aidoiksi....

amf sanoi:
Onko joku joskus jossain ikinä väittäny noita lihaksia aidoiksi....

Mä vaan tarkotan että ei pidä ees miettii sellasta mahollisuutta että olisko ne oikeet;)

Bodaaja sanoi:

Ehm, ei kukaan täällä luulekaan Valentinon käsien olevan lihaa. Valentino itse väittää muuta

TB: Gregg, you say you don't put synthol in your arms. But what did you put in those arms?

Believe it or not, I trained 23 years without taking anything and got my arms up to twenty-one inches. I started injecting vitamin B-12 into my biceps. That s*** used to burn like you would not believe. My partner Paul used to break my balls, "You should just do a cycle. F*** that vitamin s***."
The first steroid I ever took was Anabolex. Enthanate was the first injection I ever used. I injected in my shoulders. I enjoyed the pump I would get. Even the B-12 used to give me a pump in my biceps. So I thought, "Let me see what it would be like if I stuck the juice in my arms." So I injected my arms; but I also always moved my shots around. My arms and shoulders just responded best.

But I was a d*** about it. I'd drop needles on the floor, blow on them, and stick myself. I'd reuse needles. Don't ask me why. I was dealin'. I had thousands of needles floatin' around. It was just laziness. That's how I developed the abscesses.

Ja me kaikki uskomme sinua Valentino :D,

Lukekaa tuo haastattelu, siis ei saatana, mä menetin kaloreita lukiessani tuon :hyper:

http://www.bodybuilding.com/fun/greggvalentino.htm

Tämä on paras kohta, ÄLKÄÄ LUKEKO JOS HALUATTE YLLÄRIN LUKEISSANNE HAASTATTELUA ETEENPÄIN

TB: Gregg, let's be real here: do you get a lot of ass [women] because of your arms?

Abso-f****in'-lutey not. I have short man complex. I have a Napoleon complex. Thank god I have a big dick, otherwise I'd be really f***ed. Look at me: I'm bald, I have two different colored eyes, I have a big nose, I'm short and squatty. But I get ass because I've got narrow hips, a big f***in' wang, and an ability to bulls*** with anybody. Girls are usually repulsed by me. They look at me like, "That's ri-god damned-diculous!"

:lol2:

Ratu sanoi:
Pakkohan tosta Greggistä on tykätä. :D Kyllä kunnon freak show on aina viihdyttävä. Greggin MD kolumni on kanssa aika hupaisaa luettavaa. Parhautta on juuri tuo, kun äijä väittää kivenkovaan omistavansa ihan normi kädet.

En mäkään Gregiä hauku tyhmäksi, mutta kyllä on kaikinpuolin järkyttävä äijä, niin henkisesti kuin fyysisestikin... ja ehkä se on Gregin haluama huomio, olla se saatanan iso karju mitä muut ihmettelee.

Okei sen verran haukun tyhmäksi, että väittää silmät kimallen, että kätensä oikeastikin ovat lihaa, ja että se on vaan ruiskuttanut b-vitamiinia niihin :D
Paljonkohan on Gregin treenipainot vedoissa, kyykyissä ja vaikka penkissä?

On se aikamoinen showmies :) Tosiaan suu vaahdossa selittää miten roinalla on saanut kädet kasvamaan hurjiin mittoihin. Ei ollut pahannäköinen Greggin naisystävä mikä oli kuollut huumeitten yliannostukseen.

Vihdoinki sain ton toisenki osan katottua.

Huhhuh, sitä loppua, missä Joe ja äitinsä istu kattomassa sitä Valentinon piikittelyä... Realistista valistusta!

Back
Ylös Bottom