Great Drink?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eiköhän pääse helpommalla, kun vetelee erikseen. Mutta, jos logiikka on "mitä kamalampaa, sitä toimivampaa", niin kyseessä on varmaan huipputuotos!

Katsokaapas alkuperäisen postaajan liittymispäivää ja postausten määrää. Trolli sanon minä... Sori jos oon väärässä :kippis1:

Ei toi välttämättä hassumpaa ole. Mehu varmaan peittää koko tonnarin maun samalla, jos tonnari on vedessä ja hiutaleina ja laadukasta semmoista ja samalla tosin hinnakkaampaa.

Mutta onpa niitä paljon kyllä parempiakin...

Veikkaan, että tuotoksesta tulee köyhän miehen Tropicanaa ;)
Eli hyvää appelsiinimehua ja tonnikala hiutaleina muistuttaa hedelmälihaa.. :)

No niin, joko joku on testannut? Arvioita kiitos.

Itse en uskalla :nolo:
Vaikka itse en hirveästi välitä ruuan mausta vaan ravintoarvot menevät maun edelle tosin kyllä hyvä maku aina plussaa on, mutta joskus on uhrauksia tehtävä, mutta en kylllä menisi vetämään tota drinkkiä.::urjo:

Tämähän on nyt taas ihan sama asia melkein kuin mehua lipittäisi ja söisi tonnaria. Eihän se maku siitä muutu vaikka ne onkin sekaisin fyysisesti. Suussa ne menee samalla tavalla sekaisin. :D

Kaveri nauroi kun kerroin sille äsken testaavani tätä.

Nyt nauraa kahta makeammin. Mua ei naurata. Tehosekotinkin itkee.

EDIT: ketjun aloittajalle terveisiä, löysin sulle sopivan kravatin. Sen toinen pää kuuluu kiinnittää kattoon.

jos sen mehun tilalle pistäis vaikkapa maitoo:D
voin nyt jo sanoa että en pistä kokeiluun tota tonnari/mehu sekotusta.
ku tota ajatteleeki...:urjo:

Sekopää kun pitää olla niin olihan tuota kokeiltava.

Ja sanon sen verran että ÄLKÄÄ muut kokeilko. Aivan oksettavaa. Makunsa kullakin mut tämä ukko ei kyllä enää ikinä sekota noita keskenään.

Kiitän ja kumarran "hyvästä" reseptistä!!

Suositut

Back
Ylös Bottom