Graw 2 / Xbox360

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MTM1977
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%

MTM1977

WTF
Mode
Ghost Recon:Advanced Warfighter 2 demo on ladattavissa marketplacella. Itse juuri testailin tuota ja oikein hyvältä vaikuttaa.

Aika samantyylinen kuin ykkönen, grafiikat tottakai parantuneet, pelattavuus tuntui myös paremmalta.

Moninpelissä on kuulemma erittäin paljon parannuksia ykköseen verrattuna. Tärkeimpänä ehkäpä spawn campingia estävä systeemi, joka toimii sillä tavalla, että jos tietyssä kartan paikassa kuolee useampi tyyppi heti respawnin jälkeen, niin respawn tapahtuu jossain aivan muualla. Respawnin yhteydessä on myös hetken aikaa haavoittumaton, kunnes laukaisee aseensa. Eli siinä ehtii hyvin ottamaan spawn camperin tähtäimeen ja laukaisemaan ;)

Loppu kyllä aika lyhyeen se demo, mutta pirun komia oli. Melkei tuli semmone fiilis että tarttis se ykköne ensin pelata. :)

Loppu kyllä aika lyhyeen se demo, mutta pirun komia oli. Melkei tuli semmone fiilis että tarttis se ykköne ensin pelata. :)

Mä saattaisin sen ykkösen myydä... en ole ihan varma vielä, mutta jos olet kiinnostunut, niin voidaan ainakin neuvotella ;)

Kakkonen mulla on jo ennakkotilauksessa play.comista. oli siellä jonkin verran halvempi kuin esim. verkkokaupassa.

demossa oli kyl munaa, asiallisen olonen peli. Onko tuo ykkönen erilainen 360:llä kuin PC-versiona, pc-versiota en ainakaan jaksanut pitkään pelata..

Mä saattaisin sen ykkösen myydä... en ole ihan varma vielä, mutta jos olet kiinnostunut, niin voidaan ainakin neuvotella ;)

Kakkonen mulla on jo ennakkotilauksessa play.comista. oli siellä jonkin verran halvempi kuin esim. verkkokaupassa.

Kauppamies kauppamies, pitää nyt kattoa, voi olla että olenkin kiinnostunut. Tosin voi olla että saan sen kaveriltakin lainaan, voipa ainakin kokeilla että onko mun juttu :rolleyes:

demossa oli kyl munaa, asiallisen olonen peli. Onko tuo ykkönen erilainen 360:llä kuin PC-versiona, pc-versiota en ainakaan jaksanut pitkään pelata..

Mulla on tuo ykkönen sekä PC:llä, että 360:llä. PC versio on aika erilainen, makuasia kummasta pitää enemmän. Omasta mielestäni 360 versio on "selkeämpi" pelata, itse pidän siitä enemmän.

Eilen tuli ladattavaksi moninpelidemo. Sitä tuli muutama tunti kavereiden kanssa tahkottua ja erittäin lupaavalta vaikuttaa.

Ykköseen verrattuna grafiikka on parantunut yllättävänkin paljon, myös pelattavuus tuntuu paremmalta.

Mukana on myös mukavia lisätoimintoja, kuten esimerkiksi kamerat, jolla näkee toisen sotilaan taikka dronen näkymän koko ruudun kokoisena. Tuo siis toimii niin, että kun ykkösessä oli vaan se pieni kameraikkuna, niin tuo samainen ikkuna on edelleen olemassa, mutta jos pitää RB nappia pohjassa, niin saa sillä hetkellä pikkuikkunassa olevan näkymän (eli valitun sotilaan tai dronen näkökentän) koko ruudun kokoiseksi.

Uusia aseitakin oli tullut ja ainakin ne joita testasin, tuntuivat erittäin hyvältä. Erityisesti meikäläistä lämmitti pari uutta LMG:tä :)

Jos GRAW2 kiinnostaa niin tuota demoa kannattaa ehdottomasti testata!
Demossa on mukana yksi kartta, jossa voi pelata joko co-op, solo elimination tai takedown moodia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom