Graveworm - (N)Utopia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HC76
  • Aloitettu Aloitettu
Jumalaut nyt löyty helmi!! :hyper: Saksalaisen Gravewormin uus lätty on mahtava!! Tätä on pakko kehua! Mahtipontista, paikoin hidasta mutta RASKASTA death/bläkkistä.

live145.jpg

http://www.graveworm.de/

:rock:

HC76 sanoi:
Jumalaut nyt löyty helmi!! :hyper: Saksalaisen Gravewormin uus lätty on mahtava!! Tätä on pakko kehua! Mahtipontista, paikoin hidasta mutta RASKASTA death/bläkkistä.

Onko muuttunut tyyli edellisestä engraved in blackista?

sgege sanoi:
Eikös näillä ole jumalaan vähän eri asenne kuin muilla alan miehillä?

Jostain imperiumin arvostelusta olen näin lukenut, mutta sekin oli lähinnä arvostelijan omaa tulkintaa. Kuitenkin itse kutsuvat musiikkiansa nimenomaan black metalliksi. Ois se aika outoa jos näillä olisi jonkilaisia uskonnollisia vakaumuksia pelkästään sitäkin taustaa vasten, että laulaja stefan karjuu myös abigorissa :).

detox666 sanoi:
Onko muuttunut tyyli edellisestä engraved in blackista?

On ehkä hitaampaa ja hieman suoraviivaisempaa tällä kertaa. En tota kyllä mikskään black metalliksi kutsuis. Mutta tarttuvia ja raskaita riffejä täynnä. Kannattaa kyllä tutustua.

HC76 sanoi:
On ehkä hitaampaa ja hieman suoraviivaisempaa tällä kertaa. En tota kyllä mikskään black metalliksi kutsuis. Mutta tarttuvia ja raskaita riffejä täynnä. Kannattaa kyllä tutustua.

Juu, en minäkään. Pointti olikin että herrat itse ovat määritelleet musiikkinsa tyyliin "gothic black metal" tai jotain. Anyways, pitääpi laittaa kuunteluun tuokin levy. Engraved in black oli hjuva.

Back
Ylös Bottom